R E K L A M A
sim
R E K L A M A
kocik
Wiadomości Polityka Spot wyborczy Artura Szafrańskiego, kandydata na burmistrza

Spot wyborczy Artura Szafrańskiego, kandydata na burmistrza

4 dni temu | Źródło: Redakcja e-kolo.pl | Wyświetleń artykułu: 8,612 | Komentarzy: 55
Koło. Nasze miasto. Miasto, w którym mieszkamy, pracujemy, zakochujemy się i przeżywamy najwspanialsze chwile naszego życia. Chcielibyśmy aby te chwile trwały i pozostały z nami na zawsze. Artur Szafrański, kandydat Zjednoczonej Prawicy na burmistrza miasta Koła myśli podobnie jak my wszyscy. Związał swoje życie prywatne i zawodowe z naszym miastem. Ma podobne wspomnienia i marzenia jak każde z nas.
Spot wyborczy Artura Szafrańskiego, kandydata na burmistrza
Foto:e-kolo.pl
R E K L A M A
robert kropidlowski

Jednak marzenia to nie wszystko. Marzenia muszę zostać przekute na konkretną wizję, a następnie cele, które zostaną zrealizowane dla dobra Koła i jego mieszkańców. Taką wizję i cele dla naszego miasta ma Artur Szafrański. Wizję, która zmieni nasze Koło w miasto przyszłości, godne XXI wieku ale mocno osadzone w tradycji, co daje siłę by trwać następne stulecia.

Wyobraź sobie przez chwilę, jak może wyglądać nasze miasto Koło w następnych latach. Zastanów się, jakie chciałbyś aby ono było? Takie jak dziś, czy może inne? Tętniące życiem, radosne, uśmiechnięte. Pełne możliwości, nowych przedsięwzięć, dające szanse na lepszą przyszłość wszystkim. Miasto ludzi ambitnych i aktywnych, miasto rozwijające się, a jednocześnie pamiętające o ludziach wymagających naszej troski, słabszych i tych dla których życie nie okazało się tak łaskawe.

Ktoś zapyta, czy taki sielankowy obraz Koła jest w ogóle możliwy? Artur Szafrański odpowiada jednym słowem. Oczywiście. Tak właśnie wyglądało życie w Europie Zachodniej jeszcze kilka lat temu, przed masową imigracją. My na szczęście dzięki prowadzonej polityce przez rząd nie stoimy przed takim zagrożeniem.

Co w takim razie musimy zrobić aby ta piękna wizja stała się faktem? Potrzebujemy konkretnego planu, kompetentnych ludzi oraz finansów.

Krótko o planie. Aby miasto mogło się rozwijać potrzebujemy inwestycji. Inwestycji, które stworzą nowe miejsca pracy dla naszych mieszkańców, a nawet osób spoza Koła. Aby to było możliwe musimy przyciągnąć inwestorów, stworzyć nowe pomysły na biznes oraz przygotować infrastrukturę, a także  warunki wspierające inwestycje. Dlatego podniesiemy atrakcyjność miasta, zarówno dla mieszkańców jak i potencjalnych inwestorów. Atrakcyjność która jak magnes przyciągnie zainteresowanie wszystkich, którzy poszukują najlepszych miejsc na inwestycje. Koło jest jednym z takich miejsc. Doskonałe położenie geograficzne w centrum Polski przy autostradzie A2 wschód-zachód czyni z Koła miejsce, gdzie mogą lokować swoje siedziby duże międzynarodowe przedsiębiorstwa pokroju Saint Gobain, Gerberit, Wood-Mizer czy rodzime, choć równie profesjonalne jak Andre Abrasive Articles. Wspaniała historia Koła i pierwszy sejm, który odbył się 13 lipca 1468 roku zmobilizował nas abyśmy utworzyli właśnie w naszym mieście Kolskie Centrum Demokracji, gdzie będą spotykali się samorządowcy, politycy i biznesmeni z całej Polski i Europy. Miejsce, które stanie się centrum dyskusji o rozwoju miast, inwestycjach i wspieraniu mieszkańców zwane „małą Krynicą”, choć oczywiście wolelibyśmy aby w przyszłości to Krynica była nazywana „małym Kołem”. Może nie mamy gór ale mamy za to wspaniałe położenie. Wierzymy, że nasze Centrum wzbudzi duże zainteresowanie i pomoże przyciągnąć nowych inwestorów. Aby wesprzeć działania inwestycyjne wydzielimy odpowiednią strefę – Kolską Strefę Gospodarczą, gdzie będą powstawać nowe przedsiębiorstwa. Powstanie Centrum Innowacji i Obsługi Przedsiębiorczości, a także  Miejska Rada Rozwoju Biznes. Instytucje niezbędne do prawidłowego zarządzania przyszłymi inwestycjami. Wspierać nas będą nowoczesne rozwiązania STARTUP-owe skoncentrowane na rozwoju naszego miasta i nowych inwestycji.

Finanse to również niezwykle istotny element naszego planu. Nasze działania mają zmierzać do rozwoju miasta, wzrostu liczby miejsc pracy i wynagrodzeń, obniżenia obciążeń dla mieszkańców. Liczymy na większe przychody dla miasta ze względu na jego rozwój. Ale żeby ten rozwój zapoczątkować musimy się oprzeć na budżecie oraz na dodatkowych środkach finansowych. Z pomocą przychodzą nam dobra koniunktura dla Polski zapoczątkowana przez działania Pan Premiera Mateusza Morawieckiego. Nasza współpraca z rządem jest gwarancją tego, że pozyskamy odpowiednie środki aby zapoczątkować prawdziwy i intensywny rozwój Koła. Chcemy dać też impuls gospodarczy dla następnych inwestycji jakim będzie wznowienie działalności Manufaktury Kolskiej Fabryki Fajansu.

Koło będzie potrzebować ludzi wykształconych i kompetentnych, aby realizować nasz program. Dlatego zamierzamy wesprzeć placówki oświatowe odpowiednimi programami dla nauczycieli i uczniów jak „Super nauczyciel” czy wprowadzeniu dla uczniów nowoczesnych metod nauczania.

Nasz program zawiera wiele innych elementów, jednak tu skoncentrowaliśmy się na wizji gospodarczej, którą uważamy za niezwykle ważną dla rozwoju naszego miasta. Chcielibyśmy mieć możliwość wdrożenia go  w życie dla Państwa i z Państwa pomocą. Pomocą niezbędną, bo program przygotowany przez naszego kandydata Artura Szafrańskiego zakłada współpracę wszystkich środowisk i nie pomija żadnej osoby. Jednak do tego będzie potrzebny Wasz głos, o który teraz uprzejmie prosimy. Głos, który zmieni oblicze Koła. Głos który możesz oddać na Artura Szafrańskiego i radnych Zjednoczonej Prawicy w najbliższych wyborach. Głos, który zmieni obraz naszego miasta Koła na lepsze. Prosimy pomyśl o programie, który teraz kończysz czytać w chwili w której oddajesz swój głos. Na Artura Szafrańskiego i jego program po prostu warto zagłosować w zbliżających się wyborach dla dobra nas wszystkich, Kolan.

 

Chcesz być na bieżąco? Śledź nasz portal na facebooku

Materiał sponsorowany. Redakcja nie jest jego autorem i nie ponosi odpowiedzialności za treść w nim zawartą
R E K L A M A
Biały
Redakcja e-kolo.pl
Kontakt z autorem: e-kolo@e-kolo.pl
DODAJ KOMENTARZ
Pamiętaj, że dodając komentarz łamiący prawy - narażasz się na konsekwencje prawne
Zgodnie z nowym rozporządzeniem RODO dotyczącym Ochrony Danych Osobowych, dodając komentarz jednoznacznie wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych na cele statystyczne odraz archiwalne (imię/nick, adres e-mail, adres IP). Więcej o polityce prywatności przeczytasz tutaj
WASZE KOMENTARZE (55)
Jacek 4 godzin temu
Ananas w pełni Cię popieram! Zakład pracy czy dwa to nie rozwój...duża strefa przemysłowa to rozwój, ale na nią nie ma miejsca.
| Zgłoś do usunięcia
ananas1992 14 godzin temu
Marku, co rozumiesz przez bogacenie sie mieszkancow? Jeśli jakaś firma zdecyduje się na utworzenie swojej fabryki w Kole to: top management fabryki będzie zbieraniną obecnych pracowników tej firmy, ktorzy zostaną oddelegowani do Koła, aby rozkręcić fabrykę. Kierownikami niższego szczebla w administracji (jeśli taka będzie istaniała) i produkcji zostaną ludzie z doświadczeniem około 5 letnim - także większości będą to ludzie z okolicznych dużych miast, chyba że pracownicy obecnych zakładów pracy zdecydują się na zmianę. Wtedy nowymi pracownikami obecnych zakładów zostaną ludzie z okolicznych dużych miast, którym będzie opłacało się dojeżdżać do Koła. Nowy zakład pracy potrzebuje doświadczonego managementu inaczej będzie klapa. Kolanom zostaną stanowiska pracy niższego szczebla także będzie to przytoczone przez Ciebie 2 tys złotych i tyle. Jak takie inwestycje mają wpłynąć na poprawę życia i "bogacenie się" mieszkańców? Czy kolejny zakład pracy to rozwój dla miasta? Chyba tylko pozornie... Druga kwestia czy miasto posiada wystarczającą ilość gruntów na stworzenie dużej strefy przemysłowej? Odpowiedź jest prosta: Nie! więc jak można upatrywać rozwoju miasta w przemyśle, jeśli nie ma na niego miejsca :) Stawiając na turystykę, rekreację, ekologie stajemy się miastem odwiedzanym przez osoby z kraju -w dalszej perspektywie miejscowością turystyczną. Odwiedzają nas turyści, więc idzie za tym rozwój nowych usług w mieście: restauracje, bary, różnego rodzaju sklepy itp... a najważniejsze rośnie wartość miasta (czyt. nieruchomości), wiec każdy na tym zyska.... Masz mieszkanie w Kole warte 100tys, jak rozwiniemy to miasto i stanie sie miejscowoscia turystyczna to mieszkanie będzie warte więcej... wiec się wzbogacisz i zyskasz kilkanaście tysięcy... moze wiecej... Przykladem Uniejowa, kiedyś nieruchomości w Uniejowie można było kupic za bezcen, a teraz jak przedstawiaja sie ceny? Prawdziwe bogacenie się mieszkanców na które może wpłynąć miasto to wykreowanie jak najwyzszej wartości miasta.... Na koniec dodam, że ja wolę aby Koło było najbardziej ekologicznym miastem w Polsce, gdzie testowane są nowinki ekologiczne, centrem Start-upów z tej dziedziny itp. lub po prostu turystycznym niż miastem przemysłu z zanieczyszczonym powietrzem, ciężarówkami przetaczającymi się przez miasto i banda imigrantów pracujących w tych fabrykach... a dodatkowo pytanie - gdzie maja powstac ze fabryki/ inwestycje? Pozdrawiam, Ananas1992
| Zgłoś do usunięcia
M 23 godzin temu
Prócz Pana Szafranskiego i byłej pani burmistrz nikt spośród kandydatów nie ma przygotowania samorządowego. Pan Gajda ładnie wyglądał z portretem Petru ale nic poza tym. Pan Mazurkiewicz to raczej cekebryta niż burmistrz Pan Witkowski dobrze robi to co robi niech dalej pisze
| Zgłoś do usunięcia
kok 23 godzin temu
nie glosowac na pisuara bo to czlowiek mateuszka klamczuszka i malego kunusa
| Zgłoś do usunięcia
Tak wczoraj 11:11
Takich szafrańskich jest mnogo przeszli z SLD, po, ts, do pisu kolskiego poraz drugi chcą kandydować bo burmistrz utrudniał im rozwój miasta i sprawdzili się tylko w braniu pieniędzy Dodatkowe jak wpadną co miesiąc takie pieniądze to rzecz wspaniała można nawet na mieszkanie w upragnionym miejscu uskładać a jak jeszcze brakuje to musi się udać jeszcze z raz i bezwstydnie kandyduje udajac znawcę ale chyba od dojenia.
| Zgłoś do usunięcia
Monika wczoraj 12:17
Najlepszy Kandydat ze wszytskich i proszę przestać go oczerniać.
Ja wczoraj 09:36
Oni to muszą zostawić swój kraj swoje rodziny żeby tu tyrać za niewiele grozniejsi są ci co ściągają na dobre posadkii swoich znajomych i sasiadki. To jest popierane przez posła Galembe który jest w PiSie. Dał temu dowód kogo dał na listę??????????????
| Zgłoś do usunięcia
normals przedwczoraj 23:16
Po pierwsze : PIS tworzący Centrum Demokracji to szczyt hipokryzji ,pis i demokracja to dwa wykluczające się słowa, po drugie co do imigrantów : Zakłady Mięsne ściągają Nepalczyków, Malezyjczyków Ukraińców, bez nich w kolskich firmach nie będzie miał kto pracować. Chyba że o to chodzi - niech padną to my z PISU je wykupimy za grosze....
| Zgłoś do usunięcia
Gość przedwczoraj 18:07
Panie Arturze jestem za! Głosujemy całą rodziną za Panem. Pozdrawiam
| Zgłoś do usunięcia
Gladiator przedwczoraj 15:58
Pies galimbusa na posyłki... nigdy na tego gościa nie zagłosuje, głosując na tego pana wspieracie swiniopasa i jego oborę
| Zgłoś do usunięcia
ren przedwczoraj 14:14
Ja mam jedno pytanie do pana Szafrańskiego czy chociaż raz wspomniał o osobach najmniej zarabiających samotnych które wiążą końec z końcem po opłaceniu wszystkiego zostaje 200 zł jedna kandydatka na radną podała przejrzysty program pomocy dzieciom biednym młoda osoba która nie pochodzi z bogatej rodziny doszła sama do wszystkiego i naprawdę umie pomagałać niech pan mi wieży
| Zgłoś do usunięcia
czytelnik przedwczoraj 20:30
Dziś premier Morawiecki mówił m.in., że pod względem socjalnym a przede wszystkim pomocy dzieciom w Europie wyprzedza nas tylko Szwecja. Można byłoby się pośmiać, gdyby nie było to takie przykre.
Tata Julii przedwczoraj 12:14
Akurat stałem na parkingu, tak jak teraz i nie miałam czasu.
| Zgłoś do usunięcia
Jestem stąd przedwczoraj 03:52
Panie Arturze, jako jedyny wspomniał pan o osobach niepełnosprawnych a przecież w mieście mamy ich kilka stowarzyszeń. Reszta kandydatów widocznie ma ich w głębokim poważaniu chociaż wiem, że burmistrzowa pomagała ale to może z racji zajmowanego stanowiska. Koło to miasto architektonicznie nieprzyjazne osobom niepełnosprawnym. Wysokie burtniki, nieoznaczone schody w miejscach publicznych. Zbyt słabe oświetlenie wieczorem. Rozumiem oszczędności ale rowery na chodnikach wpadają na ludzi wieczorową porą. Dom seniora, ja nie wiem dlaczego taki spory budynek tylko dla wąskiego grona ludzi. Faktycznie potrzebujący? Dla mnie nieoczywiste. Tam chodzą ludzie wyglądający zdrowo. Ilu ich tam 30? Ilu mamy w mieście biednych samotnych seniorów? Niepełnosprawni seniorzy tam bywają? Dla mnie to zadziwiająca sprawa ale może się mylę i ten budynek rzeczywiście może tylko tylu przyjmować i to sprawnych przynajmniej tak na oko. Darmowe jednak obiady, opieka różnych ludzi. Wspaniale ale dlaczego dla wybranych w małej ilości. Płacą jakieś składki? Nie żałuję im. Jestem za młoda ale znam starsze oso b y w sumie bez opieki i nie mogą skorzystać bo co? Zbyt chorowici? Czyli to klub dla zdrowych seniorów ale samotnych?To może nowy burmistrz pomoże pozostałym potrzebującym? Np niski dochód ale za wysoki dla mopsu i dać bony na o biady. Albo klubokawiarnię dla wielu z niską ceną dotowaną przez miasto? Taki budynek p piętrowy na dod a tek i dla małej liczby ludzi? Może niepełnosprawnych przyjąć ale na tyle sprawnych, że mieszkają sami, też dać choćby obiad? Im trudniej sobie coś ugotować a i renty były mniejsze niż pensje to i emerytury również. Wspaniale, że tak troszczą się wszyscy o seniorów ale widocznie zdrowych. Ten schorowany na siłownię n i e poleci. W sportowych z awodach rzadko weźmie udział. Medialny nie jest, to kto się o niego zatroszczy?
| Zgłoś do usunięcia
czytelnik przedwczoraj 10:34
Osoby do takiej pomocy powinny być wybierane komisyjnie z udziałem MOPS, PCPR oraz lekarzy. To powinien być wybór dogłębnie przeanalizowany, gdzie z pomocy skorzystają najbardziej potrzebujący. Jeśli jest inaczej - jest źle!
Musashi 3 dni temu
Idziemy po zwycięstwo panie Szafrański. Najlepszy spot gratulacje.
| Zgłoś do usunięcia
Testoviron 3 dni temu
Jakoś mnie ten Pan nie przekonuje. Samo obiecywanie cudów, które będą się dziać w naszym mieści. A gdzie jakieś konkrety? Jak dla mnie najbardziej rzetelny program pokazał nam Pan Gajda i to do niego trafi mój głos. Szafrańskiemu podziękuję!
| Zgłoś do usunięcia
Tata Julii 3 dni temu
Trzeba poprzeć Szafrańskiego!
| Zgłoś do usunięcia
czytelnik 3 dni temu
To jedyny argument: "trzeba"? Na wyjaśnienie dlaczego trzeba, już Ci konceptu nie starcza?
yyy 3 dni temu
Może już dosyć tych pana występów w e koło w telewizji kablowej robi się to nudne jest pan jedynym kandydatem który tak się reklamuje widać że to kandydat z PiS oni tak potrafią obuda i nic więcej
| Zgłoś do usunięcia
gosc 4 dni temu
Ja i moja rodzina głosujemy na Szafrańskiego. Czas na młodych Sobolewski, Kuty, Budny takich nam trzeba
| Zgłoś do usunięcia
Gość 4 dni temu
Startować z listy jakiejś partii nie znaczy być jej członkiem Może i to chore ale niech tacy ludzie jak on zapiszą się tam -)) Skończy się w tedy wodzowanie kaczorka i ojca rydza -))
| Zgłoś do usunięcia
Kaja 4 dni temu
Naprawdę ciekawy kandydat, szkoda tylko, że akurat w tej partii znalazł poparcie....
| Zgłoś do usunięcia
reu 4 dni temu
Pani Hamiga jest właściwą osobą na stanowisko burmistrza
| Zgłoś do usunięcia
Gość 4 dni temu
Głosujcie na Mazurkiewicza Będzie za wasze zebrane pieniądze robił psie wybiegi -)) I A za mandaty od straży miejskiej za spuszczanie psów podwoi budżet -)) Będą chodniki itp a jak wyślę dzieciaki z puszkami do marketów to będą tężnie -))
| Zgłoś do usunięcia
Marek przedwczoraj 11:22
Najlepszy wpis, uśmiałem się jak norka. Doskonały komentarz. Gratuluję.
ananas1992 4 dni temu
Panie Arturze, Na wstępie chciałbym prosić aby odniósł się Pan do mojego wcześniejszego komentarza pod artykułem dotyczącym Pana wystąpienie w telewizji E-Koło. Rozumiem, że może Pan nie śledzić tamtego artykułu, ale mam nadzieję, że obecny artykuł jest przez Pana/Pana sztab wyborczy śledzony, skoro jest to artykuł sponsorowany. Jednak mam do Pana kilka dodatkowych pytań w nawiązaniu do tego artykułu „Spot wyborczy…”. 1. Opisuje Pan w powyższym artykule swoją wizję, która przeradza się w cele jak Pan wspomina, ale jaka konkretnie jest ta wizja/misja? Koło ma być najbardziej nowoczesnym miastem w Polsce? Najbardziej ekologicznym czy jakim? Po prostu przyjaznym dla mieszkańców? Przepraszam, ale taką wizję ma 99% miast w Polsce lub na świecie, więc czym chcemy się wyróżnić? (ten 1 % ma konkretną wizję i misję). Jeśli chcemy być miastem wyróżniającym się to moim zdaniem musimy mieć wizję: „Miasto Koło najbardziej przyjazne środowisku miasto w Polsce (najbardziej ekologiczne). Misja powinna być wyniosła, ale realna….nie musi być realna w perspektywie 2,4,5 lat, ale może być to za 20 lat, ale jeśli będziemy nieustannie dążyć przez kolejne lata/kadencje/obozy władzy to w końcu osiągniemy nasz cel. Wizja miasta „Tętniące życiem, radosne, uśmiechnięte. Pełne możliwości, nowych przedsięwzięć, dające szanse na lepszą przyszłość wszystkim.” to moim zdaniem nie jest dobra wizja/misja, a jedynie „slogan wyborczy” pasujący każdemu i przy każdych okolicznościach  Wizja powinna zawierać się w jednym zdaniu, a nie opisywać wiele benefitów, tak aby każdy trafił na swojego zwolennika, wiec jaka jest Pana wizja miasta w jednym krótkim zdaniu, a nawet równoważniku zdania? Kwestia kolejna: Czy chce Pan postawić na przemysł czy na usługi i jedna dużą inwestycje np. Centrum Demokracji”? Choć myślę, ze przy obecnej sytuacji nie ma możliwości aby Kolo, miasto w Polsce uchodziło za centrum demokracji dla Europy, jeśli obecnie organy UE podważają demokratyczne rządy w Polsce i cala demokracje w naszym kraju. Czy ja się z ta narracja zgadzam? Nie, nie zgadzam się, ale uważam, że nie uda nam się stworzyć Europejskiego Centrum Demokracji w Polsce, bo Europa nie potraktuje tego serio…wiec czy jest sens? W jakim celu chce Pan wznowić działalność Manufaktury Kolskiej Fabryki Fajansu? Czy byłaby to inwestycja publiczna czy prywatna? Jak odnosi się Pan do poszerzenia grona miast partnerskich? W których krajach/ polskich miastach upatruje Pan przyszłych Partnerów? Moim skromnym zdaniem zostaliśmy przez los (nie znam się na etymologii nazwy naszego miasta), że nosi ono nazwę „KOŁO” czy nie możemy na tym budować naszej wartości/ wizerunku? Muzeum KOŁA, związane z tym atrakcje… mamy taka przewagę konkurencyjną (nazwa miasta), może w końcu warto ją wykorzystać? Może to jest za proste i zbyt oczywiste? Pozdrawiam, Ananas1992
| Zgłoś do usunięcia
ananas1992 14 godzin temu
Marku, co rozumiesz przez bogacenie sie mieszkancow? Jeśli jakaś firma zdecyduje się na utworzenie swojej fabryki w Kole to: top management fabryki będzie zbieraniną obecnych pracowników tej firmy, ktorzy zostaną oddelegowani do Koła, aby rozkręcić fabrykę. Kierownikami niższego szczebla w administracji (jeśli taka będzie istaniała) i produkcji zostaną ludzie z doświadczeniem około 5 letnim - także większości będą to ludzie z okolicznych dużych miast, chyba że pracownicy obecnych zakładów pracy zdecydują się na zmianę. Wtedy nowymi pracownikami obecnych zakładów zostaną ludzie z okolicznych dużych miast, którym będzie opłacało się dojeżdżać do Koła. Nowy zakład pracy potrzebuje doświadczonego managementu inaczej będzie klapa. Kolanom zostaną stanowiska pracy niższego szczebla także będzie to przytoczone przez Ciebie 2 tys złotych i tyle. Jak takie inwestycje mają wpłynąć na poprawę życia i "bogacenie się" mieszkańców? Czy kolejny zakład pracy to rozwój dla miasta? Chyba tylko pozornie... Druga kwestia czy miasto posiada wystarczającą ilość gruntów na stworzenie dużej strefy przemysłowej? Odpowiedź jest prosta: Nie! więc jak można upatrywać rozwoju miasta w przemyśle, jeśli nie ma na niego miejsca :) Stawiając na turystykę, rekreację, ekologie stajemy się miastem odwiedzanym przez osoby z kraju -w dalszej perspektywie miejscowością turystyczną. Odwiedzają nas turyści, więc idzie za tym rozwój nowych usług w mieście: restauracje, bary, różnego rodzaju sklepy itp... a najważniejsze rośnie wartość miasta (czyt. nieruchomości), wiec każdy na tym zyska.... Masz mieszkanie w Kole warte 100tys, jak rozwiniemy to miasto i stanie sie miejscowoscia turystyczna to mieszkanie będzie warte więcej... wiec się wzbogacisz i zyskasz kilkanaście tysięcy... moze wiecej... Przykladem Uniejowa, kiedyś nieruchomości w Uniejowie można było kupic za bezcen, a teraz jak przedstawiaja sie ceny? Prawdziwe bogacenie się mieszkanców na które może wpłynąć miasto to wykreowanie jak najwyzszej wartości miasta.... Na koniec dodam, że ja wolę aby Koło było najbardziej ekologicznym miastem w Polsce, gdzie testowane są nowinki ekologiczne, centrem Start-upów z tej dziedziny itp. lub po prostu turystycznym niż miastem przemysłu z zanieczyszczonym powietrzem, ciężarówkami przetaczającymi się przez miasto i banda imigrantów pracujących w tych fabrykach... a dodatkowo pytanie - gdzie maja powstac ze fabryki/ inwestycje? Pozdrawiam, Ananas1992
Marek przedwczoraj 12:30
Chyba zupełnie nie zrozumiałeś przekazu. Wizją Artura, moim zdaniem, jest rozwój Koła oparty o inwestycje i nowe zakłady, aby się mieszkańcy mogli zarabiać więcej. Wizją jest wykorzystanie położenia geograficznego i pozyskanie inwestorów, a centrum demokracji to nie jest jakaś tam ogromna inwestycja tylko sposób na ściągnięcie jak największej liczby osób z potencjałem inwestycyjnym. A bycie miastem ekologicznym jak ludzie zarabiają po 2 tysie to żadna wizja. Po pierwsze bogacenie się naszych mieszkańców. I to właśnie jest wizja.
czytelnik 3 dni temu
Jeśli liczba 1992 jest -jak przypuszczam- datą Twojego urodzenia to przyznać muszę, że dla mnie osobiście jest bardzo budujące iż młodzi ludzie w "naszym kolskim środowisku" potrafią wykazywać tyle zdrowego rozsądku. Na forach miejscowych portali nie zdarza się to -niestety- często. Czytuję Twoje wpisy i w całości z nimi się zgadzam. Jeśli liczba przytoczona wcześniej nie jest jednak datą urodzenia, to i tak nic nie szkodzi a świadczy, że niektórzy starsi robią się coraz rozsądniejsi albo swój skrywany dotychczas rozsądek w chwilach ważnych w pełni ujawniają. Pozdrawiam i życzę zawsze trzeźwego spojrzenia na wszystko co istotne.
Wyborca 4 dni temu
osiągnięcia za państwowe i mieszkańców pieniądze dzielą między rodzinami znajomymi kolesiami i sąsiadkami zatrudniając ich po znajomości a ci łby do góry noszą jak oni sami bo inaczej nie zostali zatrudnieni
| Zgłoś do usunięcia
Kolanin 4 dni temu
Jak dla mnie i moich znajomych to on budzi największe zaufanie w śród kandydatów Stawiam że druga tura to on i Hamiga Reszta daleko z tyłu No co mogę jeszcze napisać Szafrański ma doświadczenie i faktycznie udzielał się w radzie a Hamiga niech zostanie w tym sądzie skoro jest taka dobra i wygrała konkurs Każdy niech robi to co umie -))
| Zgłoś do usunięcia
rtr 4 dni temu
Popieram wpis Wyborcy niech pan Szafrański nie przypisuje zasług innych
| Zgłoś do usunięcia
Wyborca 4 dni temu
Zagłosuję na ciebie jak napiszesz kto kierowniczy w sali sportowej przy ekonomiku którą wymieniasz w spocie jako swoją zasługę. Jezeli mnie pamięć nie zawodzi to było za Drożdzewskiego i jest to jego żona. Nie mydl oczu ludziom którzy słabo interesują się tym co dzieje się w naszym mieście w jego urzędach i innych obiektach dzięki właśnie takim skoczkom. Stworzyliscie dalszą bandę i oby was społeczeństwo zignorowało w tych wyborach. Jak mocno trzeba być pazernym na pieniądze wraz z mac hlojami. Kłamstwa przedwyborcze zamieniają się przez takich w takie właśnie działania pod siebie i dla swoich. Reszcie trochę pączków żeby się najedli cwaniactwa chciwych którzy uważają się za pomocnych dla miasta i mieszkańcom.
| Zgłoś do usunięcia
Tata Julii 4 dni temu
Jak można zarzucać temu kandydatowi że nic nie robił w sprawie zwolnień? Był przecież właśnie jednym z niewielu którzy zwracali na to uwagę. Ktos kto nie oglądał sesji pisze teraz jakies niestworzone rzeczy. A poza tym Przewidniczacy Rady to nie Wojewoda! Czego teraz oczekujecie? Że wtedy miał wezwać burmistrza na dywanik i co? Przecież Rada i Burmistrz to dwa NIEZALEŻNE organy! Całą kadencje o tym było mówione ale niektorzy są oporni na wiedzę.
| Zgłoś do usunięcia
Anna 3 dni temu
Tak odpornego na wiedzę jak ty trudno szukać !
yuy 4 dni temu
Dlatego pan tak słodzi wyborcom jest pan już jakiś czas na stanowisku i nic pan nic nie robił przecież to wszystko przed wyborami a po wyborach będzie szara rzeczywistość jak zawsze
| Zgłoś do usunięcia
Marek_Koło 4 dni temu
Tak czytam sobie te komentarze. I faktycznie, sam hejt. Nikt chyba nie dostrzega, jak ważną rzeczą jest program i logika działania. U pozostałych kandydatów jej nie dostrzegam poza listą obietnic. Dlatego niezależnie skąd pan Szafrański startuje zagłosuję bo widzę głęboki sens w tym co napisał i prezentuje.
| Zgłoś do usunięcia
kok 4 dni temu
panie szafranski mowi pan same glupoty nie zasluguje pan zeby byc burmistrzem .Patrzyl pan przez lata co wyprawial pan maciaszek i nic pan nie zrobil . Jest pan przedstawicielem dojnej zmiany a kolo ma dosc rzadow pisuarow czas na gruntowna zmiane
| Zgłoś do usunięcia
Kolak 4 dni temu
Oooo konkurencja wstała. Po waszych wpisach widać ze to główny kandydat na fotel burmistrza. Przypomnę ze jako przewodniczący rady nie miał prawa zabierać głos w referendum bo rada miasta nie miała w tej sprawie stanowiska.
| Zgłoś do usunięcia
masza 4 dni temu
Kto to redaguje?? sprawdza literówki??? Błagam!!! ciężko się to czyta. Pomijając to opowiadanie to kandydat też marny(((
| Zgłoś do usunięcia
Kolanka89 4 dni temu
Zastanawiający jest fakt, że mieszkańcy mojego miasta rozważają czy głosować na kandydata PISu w wyborach na burmistrza. Kandydat ten, przez ostatnie 12 lat był w radzie miasta, a przez ostatnie 4 był jej przewodniczącym. Przez 3 lata przyglądał się jak burmistrz Maciaszek dewastuje moje miasto. Ten kandydat ubiega się o funkcję burmistrza z listy partii, której barwy reprezentował poprzedni burmistrz. Jako mieszkaniec nie mogę się dowiedzieć jakie wykształcenie ma kandydat aspirujący do tej funkcji, podobna sytuacja była z poprzednikiem, wiedza na ten temat okryta jest jaką dziwną tajemnicą. Gdzie był Artur gdy działa się krzywda mieszkańcom? Jakie kroki przedsięwziął by zapobiec temu co działo się przez trzy lata kadencji p. Maciaszka. Dlaczego dziś przyłączył się do zorganizowanej grupy, która opanowała nasze miasto i decyduje o najważniejszych sprawach. Arturze czy to Cię nie uwiera czy zwyczajnie nie jest Ci wstyd. Grupę tę, wg mnie, stanowią wszyscy ci, którzy mając wszelkie możliwości i narzędzia, nie kiwnęli najmniejszym palcem gdy burmistrz PISu zatrudniał i zwalniał kolejnych zastępców, sekretarzy, naczelników, prezesów i członków rad nadzorczych. Gdy przegrywał niemal hurtowo sprawy o niesłuszne zwolnienie z pracy czy ostatecznie sprawę o mobbing. Gdy z kasy miejskiej wypłacane były odszkodowania bądź pracownicy przywracani byli do pracy. Wszystko to działo się na Twoich oczach Arturze i w oparach absurdu było swego rodzaju tragikomedią, gdzie Byłeś wtedy Panie Przewodniczący. Pokarz Pan choć jeden dowód na to, że oponowałeś, że się sprzeciwiałeś, Powiedz Pan czy chociaż wiąłeś udział w referendum, które mogło przerwać to szaleństwo, czy może Grillowałeś w tym czasie? Dziś Oddajesz hołd i Kłaniasz się przed p. Posłem, który popierał p. Maciaszka aż do momentu zatrzymania go wraz z prezesami, przez służby ustanowione do ścigania łapówkarzy. Twoje być albo nie być zależy całkowicie od p. Posła. Wystarczy obejrzeć konwencję i Twoje zachowanie względem tego pana. Liczę na mądrość współmieszkańców i na to, że nie dadzą się nabrać na gładką gadkę i wezmą pod uwagę tych kilka faktów powyżej i zwyczajnie PRZEGRASZ te wybory już w pierwszej turze. Bez pozdrowień.
| Zgłoś do usunięcia
czytelnik 3 dni temu
Masz rację Janie. Zakandyduj!
Jan 4 dni temu
NIE TRZEBA MIEC WYKSZTAŁCENIA TYLKO DOBRZE WYKONYWAC OBOWIĄZKI A JA ZAKANDYDUJE NA PANA SZAFRANSKIEGO TO NAJLEPSZY KANDYDANT MOZNA MIEC WYKSZTAŁCENIE I PUSTKA W GŁOWIE
Gość 4 dni temu
Mieszkanie plus To dobry plan To nie prawda że są zadrogie Przypominam że to mieszkania są dla ludzi którzy są za bogaci by otrzymać mieszkanie komunalne a zabiedni by banki udzieliły kredytu Takie osoby są skazane na prywatne wynajmowanie co nie jest tanie i bezprzyszłościowe To też jest powodem emigracji z Koła
| Zgłoś do usunięcia
ola 4 dni temu
Może by tak przypomnieć temu panu nagrania kilka miesięcy wstecz jak opluwał PIS ? internet nie zapomina..
| Zgłoś do usunięcia
Wybory2018 4 dni temu
Program nad którym warto się zastanowić. Pomysły ciekawe ale niestety nie wszystkie są do zrealizowania. Fabryka fajansu - kto teraz kupuje takie wyroby? W Kole potrzebne są nowe miejsca pracy ale nie markety. Potrzebne są mieszkania komunalne. Ludzie za mieszkaniami czekają długie lata. Znajomy czekał 12 lat zanim dostał mieszkanie. Mieszkanie plus to zły pomysł bo te mieszkania są droższe od komunalnych. Maciaszek miał dobry pomysł zrobienia na Cegielnianej nowego osiedla. Dlaczego by tam nie pobudować mieszkań komunalnych - miejsce jest. "Małą Krynica" pomysł dobry ale żeby ktoś chciał tu inwestować Koło musi w samo siebie zainwestować. Drogi czy chodniki miejscami to aż wstyd. Kilku kandydatów mówi o bulwarach. Ciekawy pomysł ale jak długo trzeba będzie czekać na wandali czy bezmyślnych posiadaczy psów którzy nie sprzątają po swoich pupilach? Kto wygra przekonamy się niebawem. Zagłosuję na Pana z nadzieją że Pana słowo coś znaczy i że tak po ludzku go Pan dotrzyma
| Zgłoś do usunięcia
Kolanka od urodzenia 4 dni temu
Osoby ale to ja teraz sama, pozostali się pośmiali. Wpisywał uważnie wcześniej kolega...
| Zgłoś do usunięcia
Kolanka od urodzenia 4 dni temu
Niektóre komentarze się nie pokazują z powodu złego kodu obrazka.Czy 4 odoby zaniewidziały?
| Zgłoś do usunięcia
as 4 dni temu
Ten przezabawny program pana, jako kandydata rozbraja. To taka bujda na resorach i bajania. Skąd panu przychodzą do głowy takie brednie. Do jednego pan mnie przekonał i tak to oceniam, że intelektualnie jest pan słabym zawodnikiem. Sam fakt startowania z komitetu PiS mówi o panu wszystko.
| Zgłoś do usunięcia
Tata Julii 4 dni temu
Oby wygrał! Tylko on daje nadzieje na zmiany! Koło potrzebuje spokoju i zrównoważonego rozwoju!
| Zgłoś do usunięcia
Sławek Maliszewszki 4 dni temu
Pisiorom już podziękujemy! Tak się sprzedać... masakra...
| Zgłoś do usunięcia
Musashi 4 dni temu
Pisiorom może i tak. Ale z tego co mi wiadomo ten człowiek nie należy do partii. Spot - każdy ma spot na jaki zasługuje. Bardzo dobry spot Gratuluję
Tyrion Lanister 4 dni temu
Najlepszy spot i najlepszy program! Miasto Koło potrzebuje takiego burmistrza!
| Zgłoś do usunięcia
Pisior 3 dni temu
Pomarzyć to ty sobie możesz bo cóż ci zostało ?
R E K L A M A
k2
R E K L A M A
ligrana
R E K L A M A
optima
R E K L A M A
tomek opas
R E K L A M A
Biuro rachunkowe
R E K L A M A
Jarek Kozlarek
16 Paź.
17:00

Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna, Kolejowa 19, Koło
Spotkanie autorskie z Jakubem Żulczykiem
19 Paź.
17:00

MDK w Kole
MUZYCZNA STOŁÓWKA
23 Paź.
16:00

Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna, Kolejowa 19, Koło
Romowie znani i nieznani...