Częściowe zachmurzenie 6
Prowadzisz firmę? Chcesz dotrzeć do lokalnych klientów?

Zgłoś komentarz do usunięcia

Zgłoś komentarz do usunięcia

Jeżeli uważasz, że poniższy komentarz powinien zostać usunięty, wypełnij formularz

Większość pisze o rondzie , ale nie potwierdza tego argumentu żadnym faktem np.nie biorąc być może pod uwagę tego, że to droga tranzytowa aut powyżej 3,5t i czy jest możliwość uzyskania odpowiedniej ilości terenu do zrobienia prawidłowego ronda. Bzdurą jest tez zakładanie większej ilości wypadków ze względu na jazdę na ‚pamięć’ , bo za kierownicą niestety trzeba myśleć (czasem jest z tym kłopot) i jechać jak pierwszeństwo nakazuje(np.koło targowiska w dni targowe doskonale widać, że wielu mało interesują znaki ). „Tirem” ciężko się tam naddać i utrudniają sprawny ruch skręcając z kolejowej w blizna wiec faktycznie może trzeba coś tam poprawić , ale słusznie zauważyli inni że badanie było robione przy nieczynnej stacji PKP co może mieć wpływ na ruch po Kolejowej wiec badanie nie jest do końca rzetelne. Zmiana pierwszeństwa może spowodować zmianę trasy kierowców by dojechać w niektóre miejsca . Ruch może wzrosnąć na ul Piaski gdzie już jeżdżą ciężarowe, bo tam im łatwiej jechać na wprost przez skrzyżowanie, ale jest duża ilość zabudowań i wyjazdów z posesji wiec nie do końca to wszystko chyba przemyślane.