R E K L A M A
sim
R E K L A M A
geberit
Wiadomo軼i Gmina K這dawa SP nr 2 w Klodawie: Aktywna tablica

SP nr 2 w Klodawie: Aktywna tablica

31 dni temu | 毒鏚這: Szko豉 Podstawowa nr 2 w K這dawie | Wy鈍ietle artyku逝: 1,170 | Komentarzy: 0
SP nr 2 w Klodawie: Aktywna tablica
Foto:
"Aktywna tablica" to rz康owy program rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczni闚 i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno - komunikacyjnych. Szko豉 Podstawowa Nr 2 im. Bia造ch G鏎nik闚 w K這dawie jako jedyna w Gminie K這dawa zakwalifikowa豉 si do udzia逝 w pierwszej edycji programu spe軟iaj帷 wszystkie warunki techniczne oraz wymogi merytoryczne. Dzi瘯i projektowi plac闚ka pozyska豉 tablice interaktywne, projektory oraz g這郾iki wzbogacaj帷 tym samym wyposa瞠nie kolejnych sal lekcyjnych.

W ramach mi璠zyszkolnych sieci wspó逍racy nauczycieli, 17 maja br. odby這 si spotkanie nauczycieli Szko造 Podstawowej Nr 2 w K這dawie i nauczycieli ze Szko造 Podstawowej w Borys豉wicach. Udzia w spotkaniu pozwoli uczestnikom na wymian do鈍iadcze, narz璠zi oraz przyk豉dów dobrych praktyk. Nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej, historii, j瞛yka polskiego, matematyki i j瞛yka angielskiego obydwu szkó zaprezentowali fragmenty lekcji z wykorzystaniem tablicy interaktywnej oraz narz璠zia i aplikacje, dzi瘯i którym mo積a tworzy w豉sne zasoby interaktywne, mi璠zy innymi: testy, 獞iczenia, karty pracy, krzyówki, puzzle, uk豉danki i wiele innych. Nawi您anie kontaktu i wspó逍racy mi璠zy szko豉mi dostarczy這 wiele obopólnych korzy軼i.

Chcesz by na bie膨co? 奸ed nasz portal na facebooku
R E K L A M A
Bia造 Fortepian news
Redakcja e-kolo.pl
Kontakt z autorem: e-kolo@e-kolo.pl
DODAJ KOMENTARZ
Pami皻aj, 瞠 dodaj帷 komentarz 豉mi帷y prawy - nara瘸sz si na konsekwencje prawne
Zgodnie z nowym rozporz康zeniem RODO dotycz帷ym Ochrony Danych Osobowych, dodaj帷 komentarz jednoznacznie wyra瘸sz zgod na przetwarzanie swoich danych osobowych na cele statystyczne odraz archiwalne (imi/nick, adres e-mail, adres IP). Wi璚ej o polityce prywatno軼i przeczytasz tutaj
WASZE KOMENTARZE (0)
Brak komentarzy pod wiadomo軼i. B康 pierwszy!