R E K L A M A
Zachmurzenie 16.7

7. edycja akcji „Ubrania od serca” za nami! Vizir i Fairy wraz z Towarzystwem Nasz Dom wspólnie dla dzieci z domów dziecka

Autor: Towarzystwo Nasz Dom 25 Wrzesień 2024 przeczytasz w ok. 2 min.
MATERIAف SPONSOROWANY
7. edycja akcji „Ubrania od serca” za nami! Vizir i Fairy wraz z Towarzystwem Nasz Dom wspólnie dla dzieci z domów dziecka
© Towarzystwo Nasz Dom
(0) | Czytano:
1,021 razy | przeczytasz w ok. 2 min.

Z radością informujemy o zakończeniu 7. edycji akcji „Ubrania od serca” - inicjatywy marki Vizir, która od 2017 roku wspiera dzieci z domów dziecka, umożliwiając im zakup wymarzonych ubrań. Tegoroczna edycja okazała się szczególnie wyjątkowa, ponieważ dzięki zaangażowaniu Polaków i współpracy z marką Fairy udało się przekroczyć imponującą liczbę 10 000 voucherów ufundowanych od początku trwania kampanii.

R E K L A M A
0
Czytano:
1,021 razy
Udostępnij

 

Akcja „Ubrania od serca” już od 7 lat wspiera wychowanków domów dziecka. Zazwyczaj realizacja potrzeb dzieci z placówek opiekuńczo-wychowawczych niemal w pełni zależna jest od wsparcia samorządów oraz pomocy ludzi o dobrym sercu. Dzięki akcji „Ubrania od serca” dzieci mogą samodzielnie wybrać rzeczy, które najbardziej im się podobają. Otrzymując vouchery na zakupy w sklepach odzieżowych, dostają jednocześnie możliwość dokonania wyboru. Ten sposób wsparcia pozwala im na wyrażenie siebie i samostanowienie, stając się tym samym narzędziem ich usamodzielnienia.

 

„Vizir od lat wspiera dzieci w potrzebie. Cieszymy się, że w tym roku osiągnęliśmy nasz główny cel - przekroczyliśmy liczbę 10 000 ufundowanych voucherów. Dzięki tysiącom osób kupujących produkty Vizir i Fairy w całej Polsce ponad 1950 dzieci ze 138 domów dziecka może kupić wymarzone ubrania. To pokazuje, jak wiele można zdziałać dzięki wspólnemu wysiłkowi. Tę moc synergii chcieliśmy pokazać także poprzez wspólne zaangażowanie marek Vizir i Fairy. Akcja >>Ubrania od serca<< to dla nas nie tylko wsparcie materialne, ale przede wszystkim szansa na realne poprawienie samooceny i jakości życia dzieci z domów dziecka, wyrównanie różnic między podopiecznymi takich placówek a ich rówieśnikami” - podkreśla Mariola Mirek, dyrektor ds. komunikacji Procter & Gamble.

 

Współpraca marek Vizir i Fairy z Towarzystwem Nasz Dom, które jest partnerem akcji, zaowocowała również dodatkowymi działaniami. Były to między innymi warsztaty kulinarne pod okiem szefów kuchni zorganizowane w celu dostarczenia dzieciom nie tylko nowych umiejętności, ale także świetnej zabawy i niezapomnianych chwil. Formuła warsztatów miała odkryć przed dziećmi jak wielki potencjał drzemie we współpracy. Dodatkowo domom dziecka biorącym udział w akcji przekazywane są niezbędne środki czystości - między innymi proszki do prania czy kapsułki Vizir.

 

Razem możemy więcej!

 

Źródło informacji: Towarzystwo Nasz Dom

Oceń artykuł

0%
0%
0%
0%
0%
0%
Oddanych głosów: 0
Komentarze (0)
dodając komentarz akceptujesz regulamin. Pamiętaj o wzajemnym szacunku! HejtSTOP
Miasto Koło
Stan sanitarny miasta Koła w 2024 roku. Co wykazał raport Sanepidu?
6 godziny temu 883

Stan sanitarny miasta Koła w 2024 roku. Co wykazał raport Sanepidu?

Miasto Koło
WF nigdy już nie będzie taki sam! Nowe zasady zaskoczą uczniów i rodziców
10 godziny temu 11,260 2

WF nigdy już nie będzie taki sam! Nowe zasady zaskoczą uczniów i rodziców

Szkoły i Przedszkola
Uczniowie LO Koło odwiedzili Nadleśnictwo w Turku
1 dzień temu 1,679

Uczniowie LO Koło odwiedzili Nadleśnictwo w Turku

Inne
Komendant pogratulował uczniom klas o profilu policyjnym ZS RCKU w Kościelcu
1 dzień temu 1,936

Komendant pogratulował uczniom klas o profilu policyjnym ZS RCKU w Kościelcu

Przetargi i ogłoszenia
Kościelec - II  Gminny Konkurs Logopedyczny Dobrów 2025
1 dzień temu 793

Kościelec - II Gminny Konkurs Logopedyczny Dobrów 2025

Powiat Kolski
Eliminacje Gminne Ogólnopolskiego Turnieju Bezpieczeństwa w Ruchu Drogowym w Chodowie
1 dzień temu 839

Eliminacje Gminne Ogólnopolskiego Turnieju Bezpieczeństwa w Ruchu Drogowym w Chodowie