R E K L A M A
Bezchmurnie 10.6

Niezbędne akcesoria w sklepie meblowym. To Ci się przyda

Autor: partner 20 Maj 2025 przeczytasz w ok. 3 min.
MATERIAŁ SPONSOROWANY
Niezbędne akcesoria w sklepie meblowym. To Ci się przyda
© PARTNER
(0) | Czytano:
59 razy | przeczytasz w ok. 3 min.

eżeli prowadzisz sklep meblowy, możesz z poniższego tekstu wyciągnąć dla siebie naprawdę przydatne inspiracje. Sprawdź, co możesz wprowadzić do swojego salonu, aby klienci chcieli do niego wracać i kupować Twoje produkty!

R E K L A M A
0
Czytano:
59 razy
Udostępnij

Katalog to nie przeżytek – to Twoja wizytówka

Druk katalogów nadal ma się świetnie, choć część osób niesłusznie uważa taką formę reklamy za przeżytek. Pamiętaj jednak, że klienci lubią oglądać, planować, porównywać – papierowy katalog jest dużo bardziej intuicyjny, niż zdjęcia i opisy w telefonie.

Cyfrowy katalog wymaga przerzucania kart w przeglądarce, często trudno jest też porównać ze sobą dwa produkty namacalnie – papierowa wersja z dokładnym opisem i ładnymi zdjęciami pozwoli spojrzeć na potencjalne zakupy z perspektywą i dystansem.

Klient zabierze katalog do domu, pokaże go rodzinie, wróci do Ciebie po tygodniu z wybranymi meblami – jest to dużo bardziej intuicyjne, niż np. lista linków wyciągniętych z przeglądarki internetowej.

Kącik inspiracji, czyli pozwól dotknąć i przetestować

W salonie warto stworzyć kąciki tematyczne dostosowane do Twojej oferty. Zainspiruj się gigantami meblowymi, wszak to jedna z ich najskuteczniejszych metod wpływu na decyzje zakupowe klientów.

Pokaż więc odbiorcom, jak działają Twoje uchwyty szuflad, jak wygodna jest kanapa, jak można zaaranżować biurko marzeń. Stwórz hipotetyczny pokój i wyposaż go swoimi produktami – taka makieta będzie źródłem inspiracji i pokaże klientom, jak można zaaranżować przestrzeń we własnym domu.

Ludzie często lubią gotowce, które mogą przenieść do swoich wnętrz. Stwórz więc palety produktów dopasowanych kolorystycznie, zestaw ze sobą tkaniny i faktury, uzupełniaj każdy pomysł różnymi gadżetami, aby podbić ich sprzedaż. Kiedy klientowi spodoba się dana aranżacja, jest duża szansa, że kupi ją w całości, w gotowej formie, aby nie musieć projektować wszystkiego samodzielnie od podstaw.

Jak jeszcze możesz zrobić wrażenie?

Wrażenie na kliencie zrobią nie tylko produkty, ale też to, jak wygląda Twój salon i jakie doświadczenia wyniosą z niego odbiorcy. Niech więc Twoi pracownicy będą wyposażeni w estetyczne, czytelne plakietki z imionami, a także na przykład w tablety, z którymi będą mogli podejść do klienta i pokazać mu wzory, próbniki czy aranżacje na gotowo.

Bezwzględnie pamiętaj o dobrym oświetleniu – punktowo możesz wyróżnić te produkty, które naprawdę chcesz polecić klientom. Nie zaszkodzi delikatna, nienachalna muzyka, a także dyfuzor zapachowy o nieinwazyjnym i przyjemnym aromacie.

Możesz postawić także na dystrybutor z wodą – ten niewielki gest sprawia, że ludzie czują się docenieni i zaopiekowani, a wizyta w Twoim sklepie będzie dużo przyjemniejsza i… dłuższa, bo nie będą musieli myśleć o tym, że poczuli pragnienie i pora na koniec zakupów.

Warto poszukać w sieci inspiracji na aranżacje, które są obecnie modne w social mediach i w tym tonie urządzić poszczególne kąciki doznań w swoim salonie. Życzymy powodzenia i skutecznych wyborów!

Oceń artykuł

0%
0%
0%
0%
0%
0%
Oddanych głosów: 0
Komentarze (0)
dodając komentarz akceptujesz regulamin. Pamiętaj o wzajemnym szacunku! HejtSTOP