R E K L A M A
Bezchmurnie 14

Wójt Gminy Kościelec ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Gminy Kościelec

Autor: UG Kościelec 26 Maj 2025 przeczytasz w ok. 8 min.
Wójt Gminy Kościelec ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Gminy Kościelec
©
(0) | Czytano:
6,506 razy | przeczytasz w ok. 8 min.

Załącznik nr 1 do zarządzenia nr 26.2025 Wójta Gminy Kościelec z dnia 21.05.2025 roku OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY. Wójt Gminy Kościelec OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY W URZĘDZIE GMINY KOŚCIELEC ul. Turecka 7/3 Nazwa stanowiska pracy – Skarbnik Gminy Kościelec

R E K L A M A
0
Czytano:
6,506 razy
Udostępnij

I WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM:

 

1. Wymagania formalne:

 

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych (oświadczenie),
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (oświadczenie),
  4. brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe (oświadczenie),
  5. brak orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi (oświadczenie),
  6. znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków skarbnika,
  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu (oświadczenie),
  8. nieposzlakowana opinia,
  9. spełnienie jednego z poniższych warunków:

a) ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia

    zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia

    podyplomowe i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,

b) ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co

    najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,

c) wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,

d) posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia

    ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego

    prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

 

2. Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość przepisów prawa z zakresu rachunkowości, finansów publicznych oraz innych przepisów prawa niezbędnych do wykonywania zadań na stanowisku Skarbnika Gminy,
  2. umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa,
  3. dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, programów pakietu MS Office oraz programów księgowych i budżetowych,
  4. predyspozycje osobowościowe: samodzielność, zaangażowanie, zdolności analityczne, organizacyjne, komunikacyjne, umiejętność kierowania zespołem, odporność na stres;

 

II   Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem projektu budżetu Gminy, planów finansowych, nadzorowanie prawidłowości prowadzenia rachunkowości urzędu i jednostek budżetowych, sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań budżetowych, a w szczególności:

  1. Opracowywanie projektu budżetu Gminy.
  2. Przygotowanie propozycji szczegółowego podziału dochodów i wydatków budżetu Gminy w oparciu o ustawę budżetową.
  3. Zapewnienie prawidłowego przebiegu wykonania budżetu gminy.
  4. Przygotowywanie projektów zmian w budżecie wynikających z ustawy o finansach publicznych oraz innych ustaw.
  5. Nadzorowanie obsługi prawnej zadań zleconych.
  6. Nadzorowanie prawidłowości opracowania planów jednostek budżetowych.
  7. Projektowanie aktów prawnych Rady Gminy powodujących skutki finansowe                    w budżecie.
  8. Nadzorowanie przygotowania sprawozdawczości budżetowej i finansowej.

 

 

Zakres obowiązków wynikających z pełnienia funkcji kierowniczej:

 

  1. Kierowanie referatem Finansowym w oparciu o następujące zasady:
    • Praworządności.
    • Służebności wobec społeczności lokalnej.
    • Racjonalnego gospodarowania mieniem publicznym.
    • Jednoosobowego kierownictwa.
    • Planowania pracy.
    • Kontroli wewnętrznej.
    • Wzajemnego współdziałania miedzy poszczególnymi referatami i stanowiskami pracy.

2. Organizacja i nadzór nad pracą referatu finansowego, a w szczególności:

  • Ustalenie planu pracy referatu i zapewnienie jego realizacji.
  • Kontrolowanie na stanowiskach pracy realizacji zaleceń wynikających z wystąpień pokontrolnych.
  • Przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski odnośnie stanowisk referatu.
  • Rozdział korespondencji na stanowiska referatu, nadzór nad prawidłowym obiegiem i przechowywaniem dokumentów zgodnych z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną oraz przepisami o ochronie informacji niejawnych i ochronie danych osobowych.
  •  Nadzorowanie przestrzegania porządku pracy oraz obowiązujących regulaminów przez podległych pracowników.
  • Kontrola wykonywanych czynności przez pracowników zatrudnionych w referacie.
  • Dokonywanie oceny pracy pracowników zgodnie z regulaminem oceniania, wnioskowanie w sprawach dotyczących nagród, awansów i karania.
  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania referatu – plan urlopów.

3.Wspólpraca z Sekretarzem w usprawnieniu organizacji metod i form pracy urzędu.

 

 

 

 

 

III   Wymagane dokumenty:

 

1)  Życiorys (CV).

2)  List motywacyjny.

3)  Kserokopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje (wykształcenie i staż pracy).

4)  Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

5) Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o pełnej zdolności do

     czynności prawnych. 

6)  Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne

     przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,         

7) Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za

    przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko

    działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko

    wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,

8) Oświadczenie kandydata o braku orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów

     publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami

     publicznymi,

      9) Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku

           wskazanym w ogłoszeniu (oświadczenie),

 

10) Podpisane oświadczenie w poniższym brzmieniu:

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1781 ) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku  o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r. poz. 530 ze zm.).

Wiem , że Administratorem danych osobowych w Urzędzie Gminy w Kościelcu jest  Wójt Gminy Kościelec Pan Dariusz Ostrowski.

Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Agnieszka Spławska email: kadry@koscielec.nowoczesnagmina.pl

  • dane osobowe są przetwarzane w związku ze złożoną ofertą dot. naboru na wolne stanowisko pracy Inspektor ds. księgowości finansowej,
  • podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych jest ustawa o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r. poz. 530 ze zm.),
  • dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa.

 

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wyłoniony w procesie rekrutacji, zostają dołączone do jego akt osobowych.

Dokumenty aplikacyjne 5 osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do końcowego etapu i zostały umieszczone w protokole, przechowywane są zgodnie
z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat, a następnie przekazywane są do archiwum zakładowego.

Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 10 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru.             W przypadku nie odebrania dokumentów, zostaną one komisyjnie zniszczone.

  • osoba przekazująca swoje dane ma prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania ,
  • osoba przekazująca swoje dane ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania a także prawo do przenoszenia danych osobowych,
  • osoba przekazująca swoje dane ma prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych ,
  • Podanie powyższych danych jest wymogiem ustawowym, brak lub podanie niepełnych danych może być podstawą do odrzucenia oferty,
  • Urząd Gminy w Kościelcu nie przewiduje wykorzystania danych w celach innych niż w związku z naborem lub zatrudnieniem.

 

Imię, nazwisko i podpis………………………………………..

 

 

  1. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
  1. Forma zatrudnienia: powołanie
  2. Miejsce pracy: siedziba urzędu
  3. Wymiar czasu pracy: pełen etat
  4. Godziny pracy: pon. 8.00 – 16.00, wtorek-piątek 7.30 – 15.30
  5. Praca przy monitorze ekranowym

 

  1. Informacje dodatkowe:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Kościelcu
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu maju 2024 roku jest wyższy niż 6% .

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać lub złożyć w wersji papierowej w siedzibie Urzędu Gminy Kościelec, pokój nr 15 sekretariat, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Skarbnik Gminy Kościelec” w terminie do dnia 6 czerwca 2025 roku (decyduje data wpływu do urzędu).

           

            Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

            Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://www.koscielec.nowoczesnagmina.pl  oraz na tablicy ogłoszeń        w Urzędzie Gminy Kościelec, ul. Turecka 7/3, 62-604 Kościelec

 

 

Oceń artykuł

0%
0%
0%
0%
0%
0%
Oddanych głosów: 0
Komentarze (0)
dodając komentarz akceptujesz regulamin. Pamiętaj o wzajemnym szacunku! HejtSTOP