Załącznik nr 1 do zarządzenia nr 26.2025 Wójta Gminy Kościelec z dnia 21.05.2025 roku OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY. Wójt Gminy Kościelec OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY W URZĘDZIE GMINY KOŚCIELEC ul. Turecka 7/3 Nazwa stanowiska pracy – Skarbnik Gminy Kościelec
I WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM:
1. Wymagania formalne:
a) ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia
zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia
podyplomowe i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,
b) ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co
najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,
c) wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
d) posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia
ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego
prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
2. Wymagania dodatkowe:
II Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem projektu budżetu Gminy, planów finansowych, nadzorowanie prawidłowości prowadzenia rachunkowości urzędu i jednostek budżetowych, sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań budżetowych, a w szczególności:
Zakres obowiązków wynikających z pełnienia funkcji kierowniczej:
2. Organizacja i nadzór nad pracą referatu finansowego, a w szczególności:
3.Wspólpraca z Sekretarzem w usprawnieniu organizacji metod i form pracy urzędu.
III Wymagane dokumenty:
1) Życiorys (CV).
2) List motywacyjny.
3) Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje (wykształcenie i staż pracy).
4) Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
5) Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o pełnej zdolności do
czynności prawnych.
6) Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za
przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko
działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko
wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
8) Oświadczenie kandydata o braku orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów
publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami
publicznymi,
9) Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku
wskazanym w ogłoszeniu (oświadczenie),
10) Podpisane oświadczenie w poniższym brzmieniu:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1781 ) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r. poz. 530 ze zm.).
Wiem , że Administratorem danych osobowych w Urzędzie Gminy w Kościelcu jest Wójt Gminy Kościelec Pan Dariusz Ostrowski.
Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Agnieszka Spławska email: kadry@koscielec.nowoczesnagmina.pl
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wyłoniony w procesie rekrutacji, zostają dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne 5 osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do końcowego etapu i zostały umieszczone w protokole, przechowywane są zgodnie
z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat, a następnie przekazywane są do archiwum zakładowego.
Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 10 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nie odebrania dokumentów, zostaną one komisyjnie zniszczone.
Imię, nazwisko i podpis………………………………………..
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Kościelcu
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu maju 2024 roku jest wyższy niż 6% .
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać lub złożyć w wersji papierowej w siedzibie Urzędu Gminy Kościelec, pokój nr 15 sekretariat, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Skarbnik Gminy Kościelec” w terminie do dnia 6 czerwca 2025 roku (decyduje data wpływu do urzędu).
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://www.koscielec.nowoczesnagmina.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Kościelec, ul. Turecka 7/3, 62-604 Kościelec