sim

Wiadomości Miasto Koło TTV realizuje program w Kole

TTV realizuje program w Kole

21-07-2014 08:40 | Źródło: | Wyświetleń artykułu: 34,092 | Komentarzy: 10
Jubiler Euro Koło
TTV realizuje program w Kole
Foto:
Telewizja TTV od dwóch dni pracuje na terenie naszego miasta, realizując program z cyklu "Ostre Cięcie". Któremu salonowi fryzjerskiemu w Kole pomagają? O tym w dalszej części artykułu.
Andrzej Wierzbicki to wybuchowy mistrz nożyczek. Tomasz Schmidt - opanowany ekspert koloryzacji. Wspólnie tworzą fryzjerski team, który zmienia oblicza polskich salonów fryzjerskich. Ciężka praca przyniosła efekty. Salony, które poddali rewolucji, stanęły na nogi. Teraz rusza drugi sezon programu „Ostre cięcie". Do tej pory odwiedzili jedenaście podupadających salonów fryzjerskich w całej Polsce. Znaleźli przyczyny kłopotów i podpowiedzieli, jakie wprowadzić zmiany. Były kłótnie i łzy, ale też radość i uściski. Zaprosili dwanaście gwiazd, które oceniały jakość usług w odmienionych salonach. Udało im się zdobyć sympatię widzów i teraz są gotowi na kolejne wyzwania.


O pomoc specjalistów poprosiła właścicielka salonu "Claudia" prosperującego przy ulicy Włocławskiej w Kole. Czy zmiany wprowadzone przez Andrzeja i Tomasza wpłyną na popularność i zyski firmy? Na te pytania z pewnością odpowiedzą sami właściciele po upływie czasu.

Z informacji do jakich dotarliśmy wynika, że w nocy z niedzieli na poniedziałek wnętrze salonu przechodziło metamorfozę a dzisiaj salon odwiedzi gwiazda, którą kolskie fryzjerki będą musiały uczesać, czym potwierdzą swój warsztat.

Foto: F&A MEDIA
Chcesz być na bieżąco? Śledź nasz portal na facebooku
Redakcja e-kolo.pl
Kontakt z autorem: e-kolo@e-kolo.pl
DODAJ KOMENTARZ
*dodając swój komentarz jednocześnie akceptujesz regulamin.
Pamiętaj, że dodając treść łamiącą prawo lub dobra osobiste - narażasz się na odpowiedzialność karną.
WASZE KOMENTARZE (10)
XxX 25-09-2014 23:44
Dokladnie zgadzam sie z powyzszymi wypowiedziami Aneta jesli nie zmieni swojego postępowania to salon ipadnie. Przede wszystkim inne podejście do pracownikow. I pilnowanie interesu jak i terminow. Bylo tez tak ze Aneta umowila sie z klijentka i nie przyjechała na czas ... to jest wręcz karygodne... juz nie wspominając o tych w/w pieniadzach. Zamiast rozwijac zaklad i zarobione pieniądze rozmnażac w salonie to tozwijala ale inne rzeczy .... Metamorfozę powinna przejść sama szefowa tego salonu... bo nawet ten program nie pokazal calej prawdy...
| Zgłoś do usunięcia
kinga 23-09-2014 17:15
Wezcie sie lidzie odpiiiii.. cie od tego zakladu i szefowej i prsktykantek .. jezeli konus sie nie podoba to niech tam nie chodzi i niech nikomu tylka noe obrabia . Zachowujecie sie jak zacofani podejrzewam ze bie wiecie w ogole na czym polega prowadzenie firmy i co ma na caly ten program ... zawisv i zazdrosc przez Was przemawia .brawa dla Pani Anety i Karoliny i Marzeny za to ze udzwignely ciezar tremy kamer i plucia na nich takich ludzo jak Wy. Pozdr
| Zgłoś do usunięcia
anonimowy 01-08-2014 18:10
zapytac wypadało by praktykantki które maja lub miały tam praktyki czy sa zadowolone ..... ludzie wy myślicie ze tylko u P.Anety dzieja sie takie cuda w salonie nie tylko bo niektóre szefowe biorą pracowników - praktykantów w czasie pracy do sprzątania własnych domów , lub biorą pieniądze za przyjęcie na praktyke i to jest normalne nikt nie widzi własnego tyłka tylko potrafi krytykować zastanówcie sie czy w innych salonach nie ma takich problemów bo nagle znaleźliście sobie kozła ofiarnego a jak przychodzi do egzaminu na fryzjera to połowa tzw. "szefów" nie wie jak co ma być żal
| Zgłoś do usunięcia
iwona 23-07-2014 12:34
jak czytam te wredne komentarze to włos się jeży na głowie.... ktoś kto zna Anetę nie napisałby takich głupot gratuluje odwagi i życzę powodzenia!
| Zgłoś do usunięcia
klient 22-07-2014 22:12
dziewczyny miejmy nadzieje że wam to pomoże,a ludzie nie będą się z was śmiać,brawo za odwage i do roboty
| Zgłoś do usunięcia
gości ful 21-07-2014 23:42
A następną rzeczą jest wygląd pracowników schludny miłe przyjęcie klienta. Klient musi czuć że jest najważniejszy i będzie z pewnością dobrze obsłużony, no ale wchodząc do salony fryzjerskiego ,,Claudia,, nie da się tego odczuć. Pracownik swoją osobą musi budzić zaufanie w śród klientów no i oczywiście szefowa przede wszystkim.
| Zgłoś do usunięcia
gościful 21-07-2014 23:32
Moi drodzy po pierwsze w tym zakładzie brak jest dyscypliny, szefowa nie pilnuje interesu dziewczyny robią co chcą praktykantki zamiast się uczyć siedzą na zapleczu śmiechy chichy piją kawkę. Te kobiety które tam pracują potrafią obcinać ale max średnią wieku 60 lat i innych klientów niestety ale tam niema. Do póty do puki szefowa nie będzie na co dzień w zakładzie i nie będzie uczyła praktykantek z tego zakłady nie wyniosą nic prócz lenistwa, przykre ale prawdziwe. Oczywiście ja rozumiem że dziewczyną tzn. praktykantką początkowo może się nie podobać to że muszą zamiatać itd. ale od czegoś trzeba zacząć a zachęcić powinna ich do tego szefowa nie krzykiem nie nerwowo bo to nic nie da. Dobry pracownik to pracownik który idzie z biegiem czasu który będzie zadowolony ze swojej pracy i będzie do niej chętnie przychodzić, natomiast dobry szef to taki który organizuje im pewne szkolenia ćwiczy nowe uczesania jest na bieżąco. I co najważniejsze dokładność w tym co się robi dokładność i jeszcze raz dokładność. Następna rzecz to ceny, co to za jakieś konsultowanie pracownic z szefową czy między sobą ile mam ją skasować moi drodzy tak się nie robi jeżeli ma się jakiś cennik to musi on obowiązywać a nie może od niej to wezmę 70 chyba będzie dobrze. I powtarzam jeżeli jest się szefową trzeba być na miejscu a nie. Ten program niczego nie załatwi w jeden czy dwa dni na to potrzeba czasu, przede wszystkim te pracownice potrzebują nowych szkoleń łącznie z szefową i ćwiczeń, a praktykantki nauki a nie siedzenia an zapleczu śmiechów w głoś albo stania pod ścianą i biegania po zakupy w trakcie pracy, jeżeli Pani Aneta tego nie zmieni przykro mi ale zakład prędzej czy później padnie, a co najważniejsze jeżeli ktoś zapyta te praktykantki które wyszły z pod ręki pani Anety gdzie sie uczyły zawodu będzie im wstyd i szefowej dlatego że nic je nie nauczyła.
| Zgłoś do usunięcia
klient 21-07-2014 18:12
No właśnie zgadzam sie udaje wielką dame. A z tego co widze klientów ma. Więc po co program jeżeli jest widocznie problem to może z szefową.? Bo pracownice i reszta dziewczyn są bardzo miłe i uprzejme. A ta cała szefowa widać że praktycznie nie ma jej w zakładzie. I to jest szefowa?! Jestem klientem i zauważyłem. Ale pani Anety szefową czy pracodawcą nazwać nie można... Szkoda mi tylko tych dziewczyn bo nie zasłużyły na strasy który na pewno był. I pośmiewisko które im zrobiła ta cała szefowa. Nie zdziwiłbym sie gdyby teraz została sama z tym zakładem.
| Zgłoś do usunięcia
xxx 21-07-2014 17:34
Jaki związek ma traktowanie pracowników przez szefową do prosperowania firmy?
| Zgłoś do usunięcia
ktos 21-07-2014 13:15
przyczyna złego prosperowania tego slonu jest sama właścicielka. nie umie rozmawiac z pracownikami jest osobą która mysli ze jest nawazniejsza tzw." wielka dama" pozatym wszystkich ludzi traktuje sie tak samo a nie na przykladzie pani Anety. bogaty jest lepszy niz ten biedny. tak sie nie robi.
| Zgłoś do usunięcia