X
XxX
25 Wrzesień 2014
Dokladnie zgadzam sie z powyzszymi wypowiedziami Aneta jesli nie zmieni swojego postępowania to salon ipadnie. Przede wszystkim inne podejście do pracownikow. I pilnowanie interesu jak i terminow. Bylo tez tak ze Aneta umowila sie z klijentka i nie przyjechała na czas ... to jest wręcz karygodne... juz nie wspominając o tych w/w pieniadzach. Zamiast rozwijac zaklad i zarobione pieniądze rozmnażac w salonie to tozwijala ale inne rzeczy .... Metamorfozę powinna przejść sama szefowa tego salonu... bo nawet ten program nie pokazal calej prawdy...
O pomoc specjalistów poprosiła właścicielka salonu "Claudia" prosperującego przy ulicy Włocławskiej w Kole. Czy zmiany wprowadzone przez Andrzeja i Tomasza wpłyną na popularność i zyski firmy? Na te pytania z pewnością odpowiedzą sami właściciele po upływie czasu.