(66)
Bezchmurnie 17.1

Poznaj zastępcę Burmistrza Koła

Autor: 18 Grudzień 2014 przeczytasz krócej niż 1 minuta
Poznaj zastępcę Burmistrza Koła
©
(66) | Czytano:
123,984 razy | przeczytasz krócej niż 1 minuta

Jan Zieliński został powołany na stanowisko zastępcy Burmistrza Miasta Koła i od kilku dni czynnie pracuje na rzecz społeczności lokalnej i samorządowej.

R E K L A M A
66
Czytano:
123,984 razy
Udostępnij
Komentarze (66)
dodając komentarz akceptujesz regulamin. Pamiętaj o wzajemnym szacunku! HejtSTOP
Zuzia · 02 Sierpień 2016
Fajny artykuł.
Stanisław · 27 Grudzień 2014
Panie Burmistrzu. Z wielką radością przyjąłem Pana wygrana w wyborach na nowego burmistrza miasta Koła, liczyłem na duże zmiany bo sam popieram PiS, ale kiedy dziś przeczytałem, że zastępcą został Pan Jan Zieliński z Osieka Małego, jest to dla mnie bardzo niezrozumiałe. Czy Pan do końca znał tego człowieka, którego Pan powołał na swojego zastępcę ? Nadal nie dociera do mnie fakt, jak taka osoba mogła zająć tak wysokie stanowisko w urzędzie miejskim. Po więcej szczegółów zapraszam pod adres: 62-600 Koło, ul. Sienkiewicza 94 tel. 609141710 Pozdrawiam. Stanisław Antkiewicz.
Rafał · 23 Grudzień 2014
Komentując \"do Rafał 2014-12-23 11:13:21\": Proszę podać nazwę tej firmy. Może coś mi umknęło i będę jak ten gość, co kilka lat temu wygrał w lotto, kupon wyrzucił i się z nimi musiał procesować ;-) Fajnie by było mieć taki prezent na święta ;-) Naprawdę - nadzieję, że Pan Maciaszek coś zmieni w kierunku normalności są u mnie szczere. Drożdżewskiego zaś uważam za prostaka, który nawet nie umiał zadbać o to, by miasto nie było brudne. By było piękne i kwitnące, to już w ogóle miałbym nadmierne wymagania. Ponadto utopił Koło w długach zaciągniętych na zwyczajne miejskie inwestycje. Przedszkole-widmo jest tego symbolem. Pewnie... rozliczać Maciaszka choćby wstępnie można będzie nie wcześniej, niż za dwa lata, a styl moich wypowiedzi wynika zapewne z tego, że - cóż... trochę już w życiu widziałem i mam dobre kontakty naprawdę z wieloma ludźmi, a rozmawiać się nie boję. Raczej ci inni czasami bywają nieszczerzy.
do Rafał · 23 Grudzień 2014
Panie Rafale, styl Pana wypowiedzi we wszystkich tematach w których Pan zabiera głos, zdradzają Pana prawdziwą tożsamość. Proszę nie wprowadzać czytelników w błąd. Życzę panu i pracownikom Pana Firmy Wesołych Świąt :)
Hubert · 22 Grudzień 2014
Okropny ten Maciaszek, zamiast ludzi o których wie, że może na nich liczyć, powinien przyjmować zupełnie obcych i najlepiej zostawić tych, którzy się tutaj zdążyli zadomowić. Najfajniej to już w ogóle, żeby został stary sprawdzony grzegorzewski skład burmistrza Drożdżewskiego. Zresztą co on w ogóle robi w ratuszu, z Mietkiem było tak fajnie, itp., itd. ;-) Oj boli was, boli... Gdybyście tak za trzy lata pisali, mogłoby to być nawet prawdziwe, przyzwoite i szczere, a tak trzy tygodnie od wyboru, to już jasno określa intencje niektórych.
Rafał · 22 Grudzień 2014
@Kolanka: Wszystkich pogonić się nie da, a już zwłaszcza PUP. Oni są starosty, nie burmistrza. Zresztą te \"ciocie\" skądkolwiek by nie były, jeśli to ciocie nie twoje, to pracę znajdziesz tylko w tych zawodach, gdzie swojaki zbyt głupie by je zdobyć, lub zbyt cwane, by je uprawiać.
Rafał · 22 Grudzień 2014
komentując \"do Rafał 2014-12-22 09:00:31\": Przykro mi, ale nie jestem żadnym przedsiębiorcą, nie mam i nigdy żadnej firmy nie miałem. Gdybym zresztą miał, to wolałbym ją prowadzić tutaj, na miejscu. Rafałów w Kole pewnie kilku innych też jest, więc zaszła jakaś pomyłka. Jeśli chodzi o zmianę burmistrza, to moje pozytywne komentarze teraz wynikają z nadziei, że coś może drgnąć. Gdyby nadal był Drożdżewski utonęlibyśmy w marazmie i... długach, z których wynikają tylko procenty bankowe, bo korzyści raczej nie widzę. Pan Maciaszek nie musi być lekiem na całe zło, jednak trzy tygodnie od wyboru i dwa od zaprzysiężenia, to zbyt mało, by mogła być krytyka, raczej krytykanctwo i malkontenctwo. Pani Bedlechowicz też wspaniała jako zastępca Drożdżewskiego raczej nie była. To niestety wiele straconych lat i to niedługo od akcesji do UE. Smutne. Teraz musimy gonić innych z balastem wielomilionowych długów. IMHO wydatki też są nieuniknione i to na różne rzeczy, które wy-zwolennicy Drożdżewskiego będziecie krytykować, bo on jak Kononowicz chciał \"żeby nie było niczego\", a tu trzeba i chleba, i igrzysk.
Kolanka · 22 Grudzień 2014
No szkoda,że o vice burmistrzu nikt nic nie wie a jak wie to łohohoho zadziwiające. Film był i nie ma nie zdążyłam obejrzeć i wielu zawiedzionych . czy e-koło jest niezawisłe i nie daje się stłamsić? Nie chcieliście człowieka z miasta Koła to macie co macie ale dlaczego wszyscy inni również? Znowu wieś przejmie miasto ..nie dziwota. Dąbrowice i Osiek a Koło to co pies? Co mają zrobić ludzie z Koła? Nie mający żadnych znajomości bo w PUP są ludzie ze wsi rodem!!!!!!!!W każdym urzędzie rządzą ludzie nie z Koła. Czy Was to nie zastanawia? Ano nie bo wiemy, że wszyscy wolą zatrudnić obcych a swoich olewają brzydko mówiąc a sami potem zamykają interes . Zastanówcie się nad tym. Głęboko. Szpital również najpierw daje szansę nie Kolanom...bo jak kiedyś się ktoś tam wyraził\" należy wspomóc biednych ludzi e wsi\"..a z miasta co? Pogonić? MY mieszkańcy Koła chcemy wiedzieć i mamy prawo wiedzieć kim jest Pan viceburmistrz i jakie ma predyspozycje. I jak już trzymamy kciuki aby i burmistrzowi i vice udało się stworzyć wiele miejsc pracy, wybudować wiele domów i wyremontować stare... zadbać o ulice itd. To co musi zrobić i łaski nie zrobi szefostwo miasta. Proste. Trzy moje koleżanki dostały staż a ja żadnej propozycji, mimo tego samego wykształcenia. No różni nas to, że one ze wsi a ja biedna z Koła. Dlatego urząd dla mnie zamknięty an wieki ale dla wsi zawsze otwarty.
kolanin · 22 Grudzień 2014
Kochani, widzę że sami ze sobą już piszecie. Po co to ? Dajmy czas rządzącym, na pewno pokażą się z dobrej strony, zaufajmy im a nie osądzajmy na starcie. Oni tego pewnie nawet nie czytają. Są może dwie lub kilka osób i wałkują te tematy co chwilę. Odpocznijcie, czas pokaże, ale nie od razu Kraków zbudowali. Radosnych i rodzinnych Świąt życzę.
zenon · 22 Grudzień 2014
Najlepiej było by ze strony pana Maciaszka jakby uwzględnił glosy które były oddane na pana Burmistza Drożdżewskiego i powołał go na zastępce był już w temacie przez 8 lat znał problemy miasta i coś by razem działali a nie powołuje starego emeryta do czego mu on. Panie Maciaszku pan jest dla mieszkanców Koła i prosimy aby pan takich ludzi nie powoływał na zastępce i powołał Drożdzewskiego wyborcy byli by dumni on też miał swój elektorat!!!
do Rafał · 22 Grudzień 2014
Proszę nam wytłumaczyć czemu Pan przeniósł swoją firme poza granice Miasta ? Jak Pan śmie zabierać głos w sprawch dotyczących miasta kiedy sam Pan przenosi firme na wieś by płacić mniejsze podatki.
kolanin · 21 Grudzień 2014
od 30 lat mieszka w Kole. A wille postawi na Twoim podwórku.
sad · 21 Grudzień 2014
A Maciaszek skąd jest? Z Dąbrowic. A willę gdzie sobie wystawi to dopiero zobaczymy.
ja · 21 Grudzień 2014
Rzeczywiście wolelibyśmy Pana Drożdżewskiego. Miasto powoli zaczęło się zmieniać na lepsze. Ale przyszedł pan znikąd i naobiecywał niestworzone rzeczy. Czy nie rozsądniej byłoby gdyby poprzedni wyprowadził miasto z długów? Nowy musi się wszystkiego uczyć? Już widać, że jedyne o co dba to tylko o to by był dobrze oceniany. Konkretnych pomysłów na rozwiązanie problemów nie przedstawia. A na dodatek zaczyna otaczać się dziwnymi ludźmi.
Rafał · 21 Grudzień 2014
@raz: Drożdżewski? Sorry, mieszkać mieszkał, ale w Kole każdy prawie jest skądś. Zresztą w rodzinnym Grzegorzewie willę sobie Drożdżewski wystawił, może nieprawda?
Rafał · 21 Grudzień 2014
Malkontentów tu niemało. Pewnie wolelibyście Gutkowską-Kicińską, Mazurkiewicza, Janiaka, Mandziewskiego, Drożdżewskiego to w ogóle byłoby według was najlepiej, a tu Burmistrz Maciaszek w zasadzie wszystkich zaskoczył. Trzeba dać teraz im obydwu co najmniej dwuletni kredyt zaufania. Naprawdę łatwo nie będzie, ale wtedy opinie dobre czy złe będą bardziej uprawnione. Teraz to tylko gdybanie.
raz · 21 Grudzień 2014
Uprzejmie donoszę,że poprzedni pan burmistrz był z..............KOŁA.
ktokolwiek · 21 Grudzień 2014
A poprzedni burmistrz skąd był ? Znał problemy miasta? Dajmy czas, nie krytykujmy po dwóch dniach pracy.
iza · 21 Grudzień 2014
JAK MOŻNA POWOŁAĆ na z-cę Burmistrza osobę, która nie zna problemów tego miasta, gdyż z niego nie jest. Czy ktoś kiedyś słyszał o tym Panu Zielińskim w Kole? Oglądając wywiad z tym Panem można tylko się rozpłakać.
Daniel · 21 Grudzień 2014
Z moich wyliczeń wychodzi ,że pan Zieliński pójdzie na dobrą zasłużoną emeryturkę może by tak porozmawiać z tym panem Antkiewiczem to ujawni całą prawdę o vice burmistrzu
jaki · 21 Grudzień 2014
Taki zastępca jaki burmistrz.
gość · 21 Grudzień 2014
Zapytajcie może gdzie on nie pracował.Zapomina tylko,że młody nie jest, atrakcyjny wogóle, sposób myślenia karygodny, żadnego plusa u tego ?????? niema. On może tylko pogrążyć obecnego burmistrza. Panie Burmistrzu, głosowałem za Panem ale tego pana Zielińskiego najlepiej od razu odsunąć bo narobi bałaganu!!!! Słusznie pisze Pan Antkiewicz.
p · 21 Grudzień 2014
jak jest pensja zastpępcy?
lok · 21 Grudzień 2014
pan vice nadaje sie na ciecia
Gość · 20 Grudzień 2014
Panie Burmistrzu jest takie powiedzenie\"żeby coś naprawić,nigdy nie jest za póżno\"--podziękuj temu\"Panu\"za wspólpracę,jeszcze nie jest za póżno--a mieszkańcy miasta Koła--jeszcze Ci za to złożą gratulację---ps,bo z tego wywiadu i tych wpisów,szczególnie od tego Pana co podał telefon--tego nie można lekceważyć--to wice--nie najlepsze pociagniecie--ale NIE MA człowieka nie omylnego
on · 20 Grudzień 2014
w PKP też pracował...
Gość · 20 Grudzień 2014
Faktycznie ten P. Zieliński to nietrafiony kandydat.Nieda się ukryć. Trochę( 1 miesiąc) pracował w Delcie. trochę w Zakładach Mięsnych , nigdzie miejsca nie zagrzał, a już od czwartku proponował stanowisko komuś z Delty. Oj, nieładnie P. vice.
Stanisław · 20 Grudzień 2014
Panie Burmistrzu. Z wielką radością przyjąłem Pana wygrana w wyborach na nowego burmistrza miasta Koła, liczyłem na duże zmiany bo sam popieram PiS, ale kiedy dziś przeczytałem, że zastępcą został Pan Jan Zieliński z Osieka Małego, jest to dla mnie bardzo niezrozumiałe. Czy Pan do końca znał tego człowieka, którego Pan powołał na swojego zastępcę ? Nadal nie dociera do mnie fakt, jak taka osoba mogła zająć tak wysokie stanowisko w urzędzie miejskim. Po więcej szczegółów zapraszam pod adres: 62-600 Koło, ul. Sienkiewicza 94 tel. 609141710 Pozdrawiam. Stanisław Antkiewicz.
byczek · 19 Grudzień 2014
Właśnie Pan Bóg ma w opiece, dlatego weszło nowe !!!
icek · 19 Grudzień 2014
.. do kolskiego ratusza weszło,, nowe\" - Boże miej to miasto w opiece... gratulacje dlatych co tak pragnęli zmian na nowe ..
ona · 19 Grudzień 2014
A Ty pomogłeś, że tak oczerniasz innych i piszesz o pustych gestach ? Żal mi Ciebie, współczuje Ci.
gosc · 19 Grudzień 2014
No to pochwal się Ty swoim gestem, co dobrego zrobiłeś i dla kogo,no i przedstaw się. Bo łatwo pisać o kimś. Ktoś napisał o pensji żeby oddał połowę, więc drugi ktoś napisał, że przekazał co miesiąc dietę na obiady. Wam to wciąż jest mało i czepiacie się wszystkiego, a nie widzicie siebie.
pusty gest · 19 Grudzień 2014
Fundowanie biednym dzieciom obiadów to nie sa rozwiązania to są bardzo tanie gesty mające jedynie poprawić wizerunek samego \"darczyńcy\". Jedno nakarmione dziecko to zbyt mało. Obdarowywanie biednych do niczego dobrego nie prowadzi. Należy tak myśleć, aby pomóc im samym z tej biedy wyjść. Takie puste gesty przestały już robić wrażenie To jest upokarzające. Proszę nam nie fundować takich opowieści.
tak · 19 Grudzień 2014
Właśnie On jako jedyny będąc radnym w poprzednich latach przekazał swoją dietę dla dzieci na obiady. Głupio ci teraz? Poczytaj artykuł : miasto Koło stan zadłużenia na 30.11.2014 a dopiero sie wypowiadaj. Ciekawe czy byś chciał taki prezent ? Zazdrośniku jeden.
nikola · 19 Grudzień 2014
A na co wy szanowni wyborcy liczyliście głosując na Pisiora. Że odda może co miesiąc z pół swojej pensji na biedne dzieci? Przykład idzie z góry.
DTEK · 19 Grudzień 2014
Ciekawe jakie posunięcia będzie miał nowy burmistrz, faula juz zrobił mianujac Zielińskiego. czy Maciaszek ma dosyć już rzadzenia naszym miastem????? i musi mieć zastepce??????????? precz z oszczędzaniem niech żyja dwie pensje burmistrzów!!!!
lobo · 19 Grudzień 2014
Prosimy o przywrócenie filmu. Jesteśmy mieszkańcami miasta i chcemy wiedzieć co mają nam do powiedzenia nasi włodarze. Burmistrz skompromitował się wyborem zastępcy. Już to pokazuje, że nie będą to dobre lata dla Koła.
Krytyk · 19 Grudzień 2014
Burmistrz pracuje po 10h dziennie bo trudno nowe obowiązki poznać w 8h Gdy zaczynałem pracę na stanowisku Kierowniczym pracowałem po 12-13h dziennie aby wszystko poznać, więc jest to normalne w pierwszych miesiącach pracy. Zastępca powinien być kreatywny, z ambicjami...... Film został usunięty bo wypowiedź była ........
as · 19 Grudzień 2014
Skandaliczne jest zachowanie redakcji portalu e-koło, że usunęła wywiad z zastępcą burmistrza p. Zielińskim. Dlaczego ludzie nie mają wiedzieć kto będzie rządził miastem. Ten materiał w niezwykły sposób to pokazał. Gdzie jest wiarygodność dziennikarska skoro redakcja uległa naciskom bohatera (tak przypuszczam) lub kogoś z jego otoczenia.
lok · 19 Grudzień 2014
zaczna sie pochody i budowanie pomnikow to pisowski sposob sprawowania wladzy
wyborca · 19 Grudzień 2014
Skoro tyle wiesz to pewnie jesteś też znajomym, który nie dostał stołka. Każdy musi mieć swoich ludzi którym ufa, to takie dziwne? Ma zatrudniać obcych, którzy być może się nie sprawdzą i znowu zmieniać na nowych. Za dużo czasu by zmarnował. Poprzedni ilu miał swoich ? Nie czepiał się nikt przez 8 lat ? Wesołych i spokojnych Świąt życzę wszystkim krytykom.
lew · 19 Grudzień 2014
A ja uważam, że vice burmistrz nie jest potrzebny. Potrzebny to nam jest mądry i kompetentny człowiek, a nie marionetka pociągana za sznurki.
gość · 19 Grudzień 2014
Uważam że zastępca burmistrza jest potrzebny,trudno jednej osobie wszystko ogarnąć. Dajmy czas tym ludziom a nie od razu krytyka.Idą święta i trochę refleksji nad naszym postępowaniem by się przydało, katolicy!!
gość · 19 Grudzień 2014
Wydaje mi się, że musimy dać czas burmistrzowi i zastępcy żeby ogarnęli to wszystko. Nie oceniajmy przed czasem, pozwólmy im pracować, dajmy kilka miesięcy a może zobaczymy efekty. Nie popieram tu nikogo ale i nie oczerniam. Bądźmy cierpliwi, to początki.
sami swoi · 19 Grudzień 2014
Dlaczego filmik został usunięty? Bo poziom wypowiedzi pana z.cy burmistrza był strasnie żenujący. Totalna kompromitacja.
ktoś · 19 Grudzień 2014
Czemu filmik został usunięty?
Zuza · 19 Grudzień 2014
Zieliński: nie jestem zielony, mam doświadczenie zawodowe i wykształcenie też takie!!!!!!!!!
Fifi · 19 Grudzień 2014
nowy burmistrz wyborem swojego zastępcy dał już na początek swojego urzędowania WIELKĄ PLAMĘ. To jest KARYGODNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
tytus · 18 Grudzień 2014
Chcieliście to macie!!!!
la · 18 Grudzień 2014
Ludzie, nasz burmistrz musiał powołać swojego zastępcę. Nie zrobił tego dla siebie tylko dla nas. W tej chwili pan Maciaszek ma tak dużo pracy, że pracuje po 10 godzin dziennie, żeby posprzątać bałagan jaki zostawił po sobie p. Drożdżewski, a to wcale nie jest łatwe. Powołując zastępce, który będzie mu pomagał, chce jak najszybciej uporządkować to co jest do uporządkowania i zając się tym co dla naszego miasta jest ważne. Tak przedsiębiorcze, dwie osoby zrobią dużo więcej dobrego niż jedna. Pozdrawiam wszystkich
to ja · 18 Grudzień 2014
Zazdrośniku jeden, pewnie sam byś chciał być zastępcą ? Jaka szkoda !
Krytyk · 18 Grudzień 2014
Miałem okazję współpracować z tym Panem i jestem zażenowany wyborem Burmistrza Znowu liczą się znajomości a nie kwalifikacje Czemu nie było konkursu z konkretnymi wymaganiami od kandydata ??
Jędrek · 18 Grudzień 2014
kiedyś w LO ale Kurzepa go zwolnił bo LO traktował jak swój folwark
Kola · 18 Grudzień 2014
\"Zamienił stryjek siekierkę na kijek \" Nie ma Grzegorzewa mamy za to Osiek Mały :)
ja · 18 Grudzień 2014
CZEMU BURMISTRZ WYBIERA SWOJEGO ZZASTEPCE Z OKOLICY A NIE Z KOLA
ja.g. · 18 Grudzień 2014
Ten wywiad nie musi niczego wnosić, liczy się praca i to co zrobi dla naszego miasta. Ludzie ogarnijcie się, nie za dużo pytań ? Idźcie do niego i zapytajcie. Tego Pana powołał burmistrz, więc nie my go wybieraliśmy, po co tyle pytań ? On ma pracować i to się liczy. Poczekajcie a zobaczycie efekty !!!
do grigri · 18 Grudzień 2014
a co ty chcesz od tego portalu? ktore medium lokalne podaje tak szybko wiadomosci jak e-kolo? jesli nie odpowiada ci forma to po co wchodzisz czytasz? daj sobie spokoj i nie wiem idz ogladac telewizor. jest to jedyne medium w kole ktore chociazby uzywa video w tak wysokiej jakosci. Poziom tekstow moze czasami nie jest zbyt wysoki, jednak w tych czasach liczy sie jakosc i szybko a to ten portal ma
grigri · 18 Grudzień 2014
kto to jest ten człowiek, nic o sobie nie chce powiedzieć, więc chyba ma coś do ukrycia; gdzie pracował? z tego, co wiem, to nie ma ŻADNEGO doświadczenia w pracy w samorządzie... i to ma być wiceburmistrz? a ten wywiad... większego knota pseudodziennikarskiego nie widziałem!!! ale - jaki portal i dziennikarz - taki wywiad...
yyy · 18 Grudzień 2014
Kim ten Pan jest? Gdzie wcześniej pracował? Jakie ma doświadczenie? Ten wywiad nic nie wnosi..
Kola · 18 Grudzień 2014
Rozmowa o wszystkim i o niczym, jakie Pan ma wykształcenie, doswiadczenie zawodowe, itp. Kto to jest, co zrobił dla miasta ? gdzie mozemy uzyskac takie informacje ?
Kola · 18 Grudzień 2014
gdzie moge uzyskac informacje jaka bedzie wynosic pensja vice ?
gkg · 18 Grudzień 2014
Powodzenia i wytrwałości. Widać, że sympatyczny człowiek, a nie jakiś gbur !!!
kolanin · 18 Grudzień 2014
czepiacie sie, widac ze czlowiek pozytywny usmiechniety. Moim zdaniem dobrze ze nie chce o sobie mowic i sie chwalic. To my, wyborcy ocenimy go po jego czynach i decyzjach. Zaczyna z biala kartka a jak ja zapelni - zalezy tylko od niego.
as · 18 Grudzień 2014
Piękne ble, ble, ble. Nic o sobie nie powiem i nic więcej nie powiem żeby nie powiedzieć za mało. Piękne jak na początek.
vicek · 18 Grudzień 2014
Pan Burmistrz powinien ogłosić oficjalnie jak zastał zadłużone miasto na jaką sumę niech mieszkańcy wiedzą prawdę. Powinien rozwiązać Straż Miejską i pozbyć się nadmiernych etatów w Urzędzie. Robić spotkania z mieszkańcami co trzy miesiące to będzie wiedział co wyborcy Koła oczekują od Władz. Wesołych Świąt- dla pesymistów i optymistów.
observer · 18 Grudzień 2014
Nowy burmistrz powołując swego z-cę zaczyna swoje urzędowanie od generowania kolejnych kosztów dla miasta. Czy w takim grajdole jak nasze miasto takie stanowisko jest potrzebne? Nie uważam. Kolejne kilkaset tysięcy zł. na pensję dla tego pana trzeba będzie znależć. Na oświetlenie ulic pewnie pieniędzy zabraknie ale na pensję dla tego urzędnika muszą być.
>