R E K L A M A
R E K L A M A
Wiadomości Powiat Kolski

KOLSKIE ROZMOWY: Urszula Pękacz, Pow. Rzecznik Konsumenta

14-06-2017 16:18 | Źródło: Redakcja e-kolo.pl | Wyświetleń artykułu: 10,234 | Komentarzy: 6

Czym zajmuje się Powiatowy Rzecznik Konsumenta? Z jakimi najczęściej problemami przychodzą do Urszuli Pękacz konsumenci? Jak zapobiegać oszustwom? Między innymi o tym rozmawialiśmy z gościem kolejnego programu KOLSKIE ROZMOWY.
Foto:e-kolo
R E K L A M A

W ciągu roku liczba spraw, w których Powiatowy Rzecznik Konsumenta pomaga wzrosła o 100%, co oznacza, że coraz więcej z nas podpisuje niewłaściwe umowy lub ma problemy z zakupem. Jak wystrzegać się oszustwom i jak nie dać się oszukać - o tym wszystki opowiedziała Urszula Pękacz w naszym studiu. Zapraszamy do oglądania.



R E K L A M A

Redakcja e-kolo.pl
Kontakt z autorem: [email protected]
DODAJ KOMENTARZ
Pamiętaj, że dodając komentarz łamiący prawy - narażasz się na konsekwencje prawne
Zgodnie z nowym rozporządzeniem RODO dotyczącym Ochrony Danych Osobowych, dodając komentarz jednoznacznie wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych na cele statystyczne odraz archiwalne (imię/nick, adres e-mail, adres IP). Więcej o polityce prywatności przeczytasz tutaj
WASZE KOMENTARZE (6) Pokaż komentarze

ZOBACZ TAKŻE

NAJNOWSZE

REKLAMA