(129)
Pochmurno 2.5

List otwarty instruktorów pływania

Autor: 15 Październik 2016 przeczytasz w ok. 2 min.
List otwarty instruktorów pływania
©
(129) | Czytano:
53,876 razy | przeczytasz w ok. 2 min.

My kolscy instruktorzy pływania nawiązując do wypowiedzi Burmistrza na portalu e-kolo.pl w dniu 12.10.2016r dotyczącej działalności instruktorów na Pływalni Miejskiej w Kole chcielibyśmy dokonać sprostowania nieprawdziwych informacji.

R E K L A M A
129
Czytano:
53,876 razy
Udostępnij
Zatrudnieni pracownicy zewnętrzni to ratownicy zatrudnieni na umowę zlecenie, którzy pracują za wyższe stawki niż ratownicy pracujący na etacie. Lekcje indywidualne prowadzą tylko i wyłącznie instruktorzy pływania posiadający odpowiednie uprawnienia.

Należy podkreślić, że to Burmistrz Stanisław Maciaszek w grudniu 2015r. ustalił stawkę, którą instruktor miał odprowadzać za lekcje pływania, co jest zawarte w umowie podpisanej pomiędzy Gminą Miejską a instruktorem. Natomiast kwota jaką otrzymuje instruktor od klienta jest ich indywidualną sprawą. Wspomnijmy, że to instruktor ponosi wszelką odpowiedzialność za prowadzenie lekcji i koszty związane z prowadzeniem działalności gospodarczej. Oprócz opłaty instruktorskiej, każdy uczeń opłacał swoje wejście na Pływalnie. W przypadku lekcji podwójnej lub z jeszcze większą liczbą uczniów do kasy wpływały kolejne kwoty za wejścia klientów. Niejednokrotnie uczniowie przyprowadzali ze sobą rodziców, opiekunów lub osoby im towarzyszące co daje kolejne wpływy do kasy pływalni. Łatwo w tym momencie można wyliczyć że to Pływalnia zarabia więcej na naszych lekcjach niż my sami. Uważamy że w dużej mierze to dzięki nam na Pływalni pojawia się tylu klientów.

Niezrozumiałe jest dla nas to dlaczego Burmistrz liczy i to błędnie zarobki osób, które prowadzą własną działalność gospodarczą, a nie skupi się na sprawach ważniejszych jak np: pełna obsada ratowników, tak aby można było w pełni korzystać z oferty Pływalni, a nie tak jak w ostatnim czasie zamyka się część pływalni (strefę rekreacyjną wraz z saunami) ze względu na brak personelu.


Instruktorzy Pływania
Żaneta Paćko
Grzegorz Lenartowicz
Sławomir Bartosik
Michał Oczkowski
Piotr Andrzejczak
Roman Brzozowski
Jan Wojciechowski
Eryk Tomaszewski
Krzysztof Zagozda
Marcin Śniegocki

List nadesłany na adres redakcyjny. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść

Oceń artykuł

0%
0%
0%
0%
0%
0%
Oddanych głosów: 0
R E K L A M A
R E K L A M A
Komentarze (129)
dodając komentarz akceptujesz regulamin. Pamiętaj o wzajemnym szacunku! HejtSTOP
Gość · 20 Październik 2016
Może gdyby instruktorzy mieli w sobie trochę pokory i nie uważali się za najlepszych byłoby inaczej.
ewa · 20 Październik 2016
w naszym kraju niestety tak jest ,ze zdolni ludzie którzy chcą coś robić i należy ich podziwiać za to ze potrafią pokazać dzieciakom jak to fajnie jest w tym przypadku nauczyć się pływać - są krytykowani i to przez władzę , która powinna być z nich dumna. nie pojmuję rodziców którzy wypisują ile to płacą za lekcje i jak ciężko wzbogacają się instruktorzy. nie słyszałam żeby ktoś był zmuszany do zajęć nie odpowiada przecież możecie uczyć sami pływać swoje dzieci. najlepiej niech ci młodzi zdolni ludzie jadą za granice ...prawda
Mieszkkaniec Koła · 20 Październik 2016
Ty nie jesteś anonimowy żenada .
Do gostek · 19 Październik 2016
Każdy tu jest anonimowy dotarło czy przeliterować ? Zacznij od siebie a potem wymagaj od innych jakoś nie widzę abyście zdementowali informacje o których pisała ta Pani ?
Gość · 18 Październik 2016
Znowu ktoś liczy polubienia? Ha ha
Maciek · 18 Październik 2016
A gdzie przepraszam można polubić artykuł? Bo nie widzę takiej opcji. Wiec nie wymyślaj i nie pisz kłamstw.
Mieszkaniec Koła · 18 Październik 2016
Anonimowe komentarze każdy pisać może. Fakt jest jeden 265 osób polubiło ten artykuł bo tyle jest polubień. Opinii o tej sytuacji nie zmieni żaden prowokacyjny komentarz. Ludzie są z Wami drodzy instruktorzy.
goostek · 18 Październik 2016
Eryk i pozostali trzymajcie się jesteśmy z Wami !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! choćby się wściekli to nie znajdą lepszych. Kochają Was dzieci i szanują rodzice bo znacie się na robocie i wykonujecie ją sumiennie, oni pałają nienawiścią nie tylko do WAS ale w ogóle do całego basenu
Do osoby od (szczekania) · 18 Październik 2016
Ja pisałam ten komentarz i nie przypominam sobie abym szczekała wyraziłam swoją opinie i obawy ponieważ dotarły do mnie takie informacje oczekiwałam merytorycznej odpowiedzi a nie ataku na moją osobę komentarz napisałam tylko raz i nie życzę sobie aby jakiś anonimowy cham mnie obrażał.
Wyklęty · 18 Październik 2016
Sprawa jest prosta ale to wygląda na przemyślane kroki z waszej strony jeśli to tylko propaganda Pani z kasy to co stoi na przeszkodzie abyście tę informację zdementowali łatwe prawda ? nie atakujcie bezpodstawnie tylko napiszcie zaprzeczenie tej informacji .No ale jeśli prawdą jest że ten pan w takim stylu zrezygnował no to macie kłopot z pewnością wizerunkowy .Doskonale wiecie że program ministerialny jest priorytetem i taki krok ze strony tego Pana jest poniżej pasa i tyle.
do Waldek · 18 Październik 2016
Klika wpisów tych samych osób podpisujących się różnymi nickami nie powinno Was zniechęcać Instruktorzy, Wy wiecie jakie macie poparcie i nie przejmujcie się tym szczekaniem :) My Rodzice Dzieci które uczycie jesteśmy z Wami :) Atak na Pana Eryka odbieramy jako krzyk rozpaczy. Tonący brzytwy się chwyta to widać słychać i czuć, :) Panie Eryku powodzenia :)
kolo · 18 Październik 2016
Jest podobno powołany nowy rzecznik burmistrza i myślę, że wszystko zostanie ustami rzecznika wyjaśnione. Spokojnie, wszystko będzie sprowadzone do prawdy (imaginacji) jaką dość jasno wyartykułował burmistrz.
Waldek · 18 Październik 2016
Coś mi się wydaje że wasze wyrachowanie drodzy Instruktorzy na dobre wam nie wyjdzie Burmistrz dobrze zrobił że was pogonił wasze interesy nie dobro innych to wasza dewiza.Ten przykład tej Pani jeśli to prawda to nić mojej sympatii do was w pewnym momencie prysła jak bańka mydlana.
do, do instuktorów · 18 Październik 2016
Marnej prowokacji ciąg dalszy :) co nam Pani jeszcze napisze ?
Do Insruktorów · 18 Październik 2016
Piszę do Państwa jako rodzic dziecka biorącego udział w Programie Umiem Pływać, czy prawdą jest że Pan Eryk zrezygnował z prowadzenia zajęć z dziećmi? Jestem matką dziecka i jestem zszokowana tymi informacjami, które krążą. W liście powyżej czytamy, że instruktorzy kierują się \"dobrem dzieci\", a instruktor rezygnuje nauk w trakcie jego trwania? Mam nieodparte wrażenie że wasza jak to nazwę akcja ma na celu zniszczenie wizerunku pływalni i ludzi tam pracujących .Jeśli prawdą jest że zostawia Pan w połowie realizacji programu nasze dzieci to wbił sobie Pan i Pańskim kolegom i koleżance potężnego samobója .Wasze gadki o dobru dzieci są zasłanianiem się naszymi pociechami i powinniście się za to wstydzić mnie nie stać żeby wam zapłacić 45 za godzinę zresztą nie o to chodzi nie robi się takich rzeczy w trakcie trwania nauki, dzieci się do was przyzwyczajają i po prostu was lubią .Moim skromnym zdaniem macie ściśle uknuty plan i życzę wam bardzo ale to bardzo aby się nie udał .Myślę że Burmistrz i kierownictwo Basenu na to wam nie pozwoli.Czekam Panowie Instruktorzy i Instruktorka CZY TO PRAWDA????
Pawel · 18 Październik 2016
Jeżeli to nieprawda co pisze ta Pani to zdementujcie to !
kolanka · 18 Październik 2016
Czy w Kole nie ma ludzi którzy mają uprawnienia ratowników i którzy mogliby zastąpić tych pazernych ratowników trzepiących kasiorkę.Basen jest publiczny otwarty za ciężkie pieniądze głównie z kredytu a oni chcą sobie zrobić z niego prywatny warsztat pracy i jeszcze się obrażają.Basen jest dla wszystkich a nie dla ich uczniów a resztę korzystających mają gdzieś.Takie są moje spostrzeżenia
do , do instruktorów · 18 Październik 2016
Marna prowokacja Pani z kasy :)
Do Insruktorów · 18 Październik 2016
Piszę do Państwa jako rodzic dziecka biorącego udział w Programie Umiem Pływać, czy prawdą jest że Pan Eryk zrezygnował z prowadzenia zajęć z dziećmi? Jestem matką dziecka i jestem zszokowana tymi informacjami, które krążą. W liście powyżej czytamy, że instruktorzy kierują się \"dobrem dzieci\", a instruktor rezygnuje nauk w trakcie jego trwania? Mam nieodparte wrażenie że wasza jak to nazwę akcja ma na celu zniszczenie wizerunku pływalni i ludzi tam pracujących .Jeśli prawdą jest że zostawia Pan w połowie realizacji programu nasze dzieci to wbił sobie Pan i Pańskim kolegom i koleżance potężnego samobója .Wasze gadki o dobru dzieci są zasłanianiem się naszymi pociechami i powinniście się za to wstydzić mnie nie stać żeby wam zapłacić 45 za godzinę zresztą nie o to chodzi nie robi się takich rzeczy w trakcie trwania nauki, dzieci się do was przyzwyczajają i po prostu was lubią .Moim skromnym zdaniem macie ściśle uknuty plan i życzę wam bardzo ale to bardzo aby się nie udał .Myślę że Burmistrz i kierownictwo Basenu na to wam nie pozwoli.
Do xx 2016-10-17 13:36:00 · 17 Październik 2016
Piszę że średnio tzn. Że raz 1 instruktor ma 3 dzieci a 2 innych nie ma zajęć, ale jakby nie patrzeć osoby prowadzące działalność na majątku miasta (np. Sklep) też się dorabiają kosztem miasta i powinni płacić 60%przychodu a nie kwotę z umowy (bilet instruktorski za 15zł 2razy drożej niź w Koninie, w Turku ryczałt 120zł za miesiąc)! Zakup jakiegokolwiek biletu jest potwierdzeniem zawarcia Umowy z wystawcą biletu na konkretną usługę, towar analogicznie jak umowa na najem lokalu pod sklep!
xx · 17 Październik 2016
Bez przesady. Dziennie w zajęciach indywidualny bierze średnio udział 80 osób (ponad 450-ciu/tydzień)? To chyba nie w Kole. Zbyt to optymistyczne.
Do JA 2016-10-17 11:39:11 · 17 Październik 2016
Już pisałem jaka najmniejsza kwota wpływa do kasy basenu. 1 instruktor = 15zł za 1h (60min) x 8h dziennie (czasami więcej) x 21 dni (przeważnie więcej) = 2520 TYLKO za bilet instruktorski MIESIĘCZNIE bez kiwnięcia palcem ze strony basenu x 10 instruktorów = 25200 zł miesięcznie !!!! do tego biletu uczniów w zależności czy dzieci czy dorośli, czy rodzice wchodzą sobie z dzieckiem na basen/saune w zależności od godzin. Tego nie policzę ale to też nie małe kwoty i gdyby nie NAUKA PŁYWANIA z zewnętrznym instruktorem to nie byłoby by tych osób na basenie !!!!!!
JA · 17 Październik 2016
Przestańcie proszę wyskakiwać z tekstami, że ktoś uprawia prywatę na basenie! Komuny Wam brakuje? Nawet w szkołach są firmy prywatne, zewnętrzne i dodatkowe lekcje płatne! A taki dyrektor uważany jest za przedsiębiorczego. Powinna być ujawniona konkretna kwota, która wpływa na konto basenu z tytułu biletów instruktorskich i związanych z nimi wejściówek na pływalnię. Myślę, że to zamknęłoby usta wielu krytykom instruktorów nauki pływania, a kto wie może i pan burmistrz dowiedziałby się wreszcie czegoś konkretnego. Ciekawe jaka sytuacja panuje w Urzędzie Miasta, skoro w podległej jednostce jest taki bałagan? Okaże się pewnie dopiero za 2 lata...
Maciek · 16 Październik 2016
Taaaak. a nawet 3 osoby te same, bo jak ktoś ma inne zdanie jest poplecznikiem. Brawo Wy!
Józef · 16 Październik 2016
Trudno mi powiedzieć, ale chyba na tym basenie to skład się jednak często zmienia i... chyba kolejne osoby się nie nabiorą na te szopki, a nowych ratowników będzie Maciaszek szukał w Nigerii, może mu były naczelnik pomoże się dogadać, bo o tym, co się tutaj dzieje wie raczej cała okolica w tej branży.
Gosc · 16 Październik 2016
Ha ha
Zdecyduj się · 16 Październik 2016
Michalina i Jerzy rozpoczynasz zdanie zwrotem \"Śmieszni jesteście\". Wpisy przeciwko instruktorom. Poplecznik czy poplecznica burmistrza?
Michalina · 16 Październik 2016
Śmieszni jesteście. Nie rozumiecie ze nie jesteście idealni i niezastąpieni. I co za każdym razem rak będziecie walczyć jak lwy? Znajdźcie inna prace. Na innych basenach nie ma takich szopek bo nie ma tylu instruktorów zewnętrznych.
kolanka · 16 Październik 2016
Ciekawi mnie i może ktoś mi napisze jak wychodzi Dom Kultury na kawiarence, która tam jest. Jest to dobre dla osób tam przychodzących i dla tych co mają tą kawiarenkę ale jakie korzyści ma Dom Kultury.? Ile wynosi czynsz za najem powierzchni pod kawiarnię.?
infowielkopolska@tvp.pl · 16 Październik 2016
jesteśmy zainteresowani tym tematem. prosimy ustalić datę spotkania z nami
Iusew · 16 Październik 2016
Niech Pływalnia miejska wyjdzie z ofertą nauki pływania, płatną w kasie basenu z możliwością wyboru instruktora. Ale skoro są instruktorzy mający od co najmniej 2 lat klientów to zaproponować odpowiednie warunki współpracy. Bo dzieci nie są skore do zmiany. Skoro burmistrz ustalił bilet instruktorski na poziomie 15zł za 1h to co się czepia tego ile dostaje instruktor za lekcję. To tak jakby miał pretensje do firm najmujących lokale od Miasta na sklepy że płacą tyle za lokal ile w umowie a nie 60% przychodu. Bilet instruktorski to swego rodzaju umowa na wynajem miejsca do prowadzenia działalności. W Koninie to jest 7zł za 1h. Trzeba też przyjąć, że miejsa pożytku publicznego nie zawsze generują zyski.
dawid · 16 Październik 2016
Żądamy przywrócenia możliwości wybory kto ma uczyć nasze dzieci. CHCEMY DEMOKRACJI i prawo wyboru z jednoczesnym uszanowaniem praw do użytkowania obiektów publicznych dając im zysk .
kierownik basenu tak · 16 Październik 2016
dziękujemy. dzięki wam nasze dzieci z chęcią chodziły na basen...basen to nie tylko woda to atmosfera i ludzie. Przywróćcie normalność pracy prywatnym instruktorom a zobaczycie że basen przynosi zysk ,tzreba tylko wysłuchać obu stron
Gość · 16 Październik 2016
Chyba Nikt nikogo nie ukarał. Nie jesteśmy dziećmi. A co niektórzy tak właśnie sie zachowują.
ela · 16 Październik 2016
Nie jestem w żaden sposób związana ani uwikłana w konflikt na basenie. Proszę jednak komentujących ocenić kto mąci i kto odpowiada za całe zamieszanie: ratownicy, kierownik basenu, specjalista od promocji czy burmistrz. Kto powinien być ukarany, bo jak na razie ukarano ratowników.
Jerzy · 16 Październik 2016
Śmieszni jesteście. Liczycie ile polubien? Wiadomo ze kazdy jest zainteresowany co znowu wymyśliliście. Nie umiecie odejść z klasą.
Mieszkaniec Koła · 16 Październik 2016
List otwarty instruktorów pływania polubiony przez 258 osób, natomiast artykuł (...) lista wniosków o dofinansowanie polubiony tylko przez 7 osób. Wnioski niech każdy sam wyciągnie.
karol · 16 Październik 2016
czytaj człowieku ze zrozumieniem chodzi o sobotę
do Anna · 16 Październik 2016
Jaką dezinformację, w piątek 14.10 cała część rekreacyjna oraz sauny była zamknięta dla Klientów, wiem bo byłam w tym czasie. Dlaczego znowu ktoś wprowadza mieszkańców w błąd, przestańcie kłamać !
Anna · 16 Październik 2016
Szanowni klienci, informujemy, iż basen wraz z całą częścią rekreacyjną oraz saunami jest całkowicie do Państwa dyspozycji. Za wcześniejszą dezinformację bardzo przepraszamy. Do zobaczenia na pływalni
AA · 16 Październik 2016
Szanowni klienci, informujemy, iż basen wraz z całą częścią rekreacyjną oraz saunami jest całkowicie do Państwa dyspozycji. Za wcześniejszą dezinformację bardzo przepraszamy. Do zobaczenia na pływalni
Rafał · 16 Październik 2016
Pisałem już tutaj kiedyś, że po sześciu i pół wiekach swojego istnienia Miasto może zmienić nazwę i... chyba tak się stanie rzeczywiście. To jak będziemy się nazywali? Ano: Koło-Zdrój! Przecież baseny to będą u nas solankowe, balneologiczne, HAHAHAHAHAHAHA! Pozdrawiam (przy okazji atmosfery panującej za sprawą Jego Osoby nie tylko wokół tej pływalni) PRZYSZŁYCH INWESTORÓW!!! ;-)
kierownik basenu · 16 Październik 2016
bravo jesteśmy z wami.
Adam · 16 Październik 2016
Porównanie bez sensu. Chyba naprawdę Pani nie wie o czym pisze.
Agnieszka G. · 16 Październik 2016
Drogi panie , mnie też nie stać na jazdę mercedesem, ale czy mam zakazać innym kupować takie samochody, a fabryce je produkować. Mówimy o uczciwej pracy instruktorów za 40 zł za lekcję, z czego tylko część tej kwoty stanowi ich dochód ostateczny. I nie rozumiem dlaczego mają zostać takiej pracy pozbawieni.Zwłaszcza ci którzy wykonują ją solidnie i uczciwie.
stopa · 16 Październik 2016
No tak zapomniałem ze w Polsce nie odprowadza się podatków i zus-u. Średniowiecze.
Piotr · 16 Październik 2016
Instruktor nikomu nie kazał przejść na inny tor, ppprostu na niego wchodził ze swoimi uczniami. I to ja musiałem sie martwić jak będę pływać. Może Panią stać na korepetycje, jazdę konna za 45zl. Mnie nie i dlatego moje dziecko nie chodzi bo jest za drogo. A jeśli chodzi o to ze instruktorzy tak super zajmowali sie dzieckiem itp, nic dziwnego mieli za to super kasę.
Stopa · 16 Październik 2016
Bądźcie ludzie rozsądni i przemyślcie sytuacje bo ten basen nie przetrwa na innych zasadach, kto tam ma uczyć tych ludzi pływać i nie atakujcie INSTRUKTORÓW za to że zarabiają bo oni z tego żyją a do tego dzięki nim ten basen jeszcze jakoś ciągnie. Bądźcie obiektywni. A tak na marginesie to pracownicy basenu będą pracować za darmo? Po za tym wpływy dla pływalni będą znacznie mniejsze tylko tyle że ratownik nie zarobi na chleb.
Agnieszka G. · 16 Październik 2016
Ja również jestem mamą dwójki dzieci które korzystały z lekcji indywidualnych 2 lata. Nigdy nie odbywało się to podczas \"dyżurów ratowniczych \" naszych instruktorów, zawsze było to po godzinach pracy. Stawki zgadzają się z podanymi przez Asię K. czyli 35 zł przed przerwą techniczną i 40 zł po niej. Co do złośliwych komentarzy o zbyt wysokie stawki za prywatne lekcje - drodzy rodzice ile płacicie za różne inne lekcje prywatne, np. korepetycje, gry na instrumentach, jazdę konną itp? Poza tym są też inne formy nauki poza prywatnymi lekcjami - program ministerialny dla wybranych roczników, lekcje w-f na basenie, czy lekcje dla dzieci w niektórych zakładach pracy. Kolejna bardzo ważna kwestia- nigdy przez te dwa lata nasi instruktorzy nie prosili innych pływających na torze żeby przenieśli się na inny, a nie ukrywam że uczącym się dzieciom nie było wcale łatwo radzić sobie w takiej sytuacji. Niektórzy instruktorzy potrafili też współpracować ze sobą podczas swoich zajęć indywidualnych i włączali dzieci we wspólne zabawy co było dla najmłodszych dodatkową atrakcją. Tak więc straty dla nas i naszych dzieci są olbrzymie, a finansowe straty dla basenu również zostały tu już wcześniej dokładnie policzone, z czym zupełności się zgadzam. I co mamy teraz oferować naszym dzieciom jako alternatywę dla komputerów i telewizorów?
goostek · 15 Październik 2016
NAJLEPSI Z NAJLEPSZYCH TRZYMAJCIE SIĘ JESTEŚMY Z WAMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stałe klientki basenu · 15 Październik 2016
Drodzy Rodzice i Inne Osoby wypowiadające się w tym temacie! Padają tutaj różne wypowiedzi zarówno z jednej jak i z drugiej strony, a większość z Was mówi o dzieciach, ale czy ktokolwiek z Was naprawdę a nas pomyślał? Na decyzjach burmistrza tracimy głównie my, chodzący miesiącami a niekiedy dłużej, do konkretnych instruktorów i nie do końca działa to w taki sposób, jak ujęła osoba niżej. \"Jak nie jeden ratownik to inny\". Każdy z nich ma inny sposób nauczania, a podejście w takim stylu jest zupełnie nie na miejscu. Jesteśmy stałymi klientkami basenu i aż ciężko nam uwierzyć w niektóre wypisywane tutaj rzeczy, (nie będziemy kwestionować ich prawdziwości). Ratownicy zawsze byli dla nas bardzo mili. Przykłady? Proszę bardzo. Za każdym razem gdy komuś z naszych znajomych zepsuł się sprzęt pływacki (okularki, czepek), wystarczyło ich tylko poprosić, a od razu pożyczali, (czasami nawet własny sprzęt). Same byłyśmy świadkami sytuacji, gdy jeden z instruktorów uprzejmie poprosił osobę pływającą na naszym torze, aby przeniosła się na inny. I nie widzę w tym nic złego, zwłaszcza, że po krótkiej rozmowie ta osoba zmieniła tor bez pretensji. Warto również dodać, że podczas lekcji instruktorzy, (czasami nawet ci, którzy jej nie prowadzili, a jedynie obserwowali), motywowali i zawsze służyli radą. Z każdym z nich dało się normalnie porozmawiać, pożartować i siłą rzeczy zżyło się z nimi. Nie mam pojęcia jak bardzo trzeba było takiego ratownika zdenerwować, aby potraktował kogoś w sposób nieuprzejmy. Pod ich okiem rozwijałyśmy swoje umiejętności, zapewniamy, że bardziej zależy im na wynikach. (Do tych dla których ceny są za wysokie, nikt Was nie zmuszał, aby zapisywać Wasze dzieci do tych instruktorów, a przecież oni nie kryją się z wysokością stawek). Podczas współpracy z instruktorem, nabywa się swego rodzaju zaufania do nich, a gdy pewnego dnia przychodzi się na basen i słyszy, że prawdopodobnie więcej lekcji się nie odbędzie... Tutaj sami rodzice oceńcie jak Wy byście się poczuli. Stałe klientki basenu
Damian · 15 Październik 2016
basen jest miejscem gdzie trzeba kupić bilet i jeżeli będę np nauczyć syna wnuka syna znajomych itd pływania to nikt mi nie może mi zabronić a czy ktoś da mi za to czekoladki lub słowo dziękuje to moja sprawa i tak do tego trzeba podchodzić a sam basen niech nie ma w ofercie lekcji pływania.
Basen · 15 Październik 2016
Myśle ze w Kole niedługo tez będzie tanio i solidnie
Basen Konin · 15 Październik 2016
Witamy. Serdecznie zapraszamy wszystkich Rodziców oraz Dzieci na naukę pływania do Konina Basen Rondo :) U nas jest solidnie tanio i bezpiecznie
Maciek)() · 15 Październik 2016
Wcześniej jak były takie sytuacje to była cisza. Nikt nic nie wiedział ze basen nieczynny. A teraz afera.
Jola!!! · 15 Październik 2016
A ja w 100% sie nie zgadzam. Tylko ci instruktorzy są najlepsi inni są źli. Nie mogą sie pogodzić ze strata pracy. I co tak będziecie zawsze walczyć?
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII · 15 Październik 2016
Zgadzam się z ratownikami w liście w 100% Burmistrz niech się zainteresuje obsadą ratowników a nie teraz jak przyszło co do czego to zamyka części pływalni. Moje dziecko właśnie tam nauczyło się pływać... A gów*o to kogo obchodzi ile ja zapłaciłem, zapłaciłem i to zbyt wiele przepłaciłem nie za naukę pływania ale za wejście! I czy ja dam ratownikowi 20zł czy dam 100zł to jest tyko i wyłącznie moja i instruktora sprawa.
Agness · 15 Październik 2016
Dokladnie, ale niestety było dobrze jak robili co chcieli. Teraz się ukrucilo i tak bardzo się bronią. I dogadać się z nimi pewnie nie można.
Basia basia · 15 Październik 2016
Może jakby mieli inne podejście to każdy by sie dogadał tak żeby wszyscy byli zadowoleni. Ale wszystko trzeba robić na odwrót. Nakręcać rodziców na różne akcje.
Asia K. · 15 Październik 2016
Ja też jestem rodzicem 2 dzieci, które uczęszczały na naukę pływania i jak czytam wpisy niektórych z WAS rzekomo rodziców to wstyd mi za WAS, kto przy zdrowych zmysłach płaci za lekcję grupową 45zł jeśli nauka indywidualna, jak w przypadku instruktora pływania moich dzieci kosztowała mnie po 40 zł za każde dziecko, dodam jeszcze, że instruktor starsze dziecko uczy od 2 lat i do przerwy technologicznej na basenie płaciłam za lekcję syna 35zł a dopiero od września płacę 40zł. Niezrozumiałe jest dla mnie stwierdzenie Pana Burmistrza, że na jednej lekcji było 4 uczniów i że do kasy pływalni z tego tytułu wpływało jedynie trzydzieści kilka złotych ponieważ nie trzeba wyższej matematyki żeby policzyć że same bilety wstępu dzieci na basen (gdy lekcja odbywa się od 16 do 17, jak podaje Pan Burmistrz w wywiadzie) to wpływ 36zł do kasy a oprócz tego jeszcze bilet instruktorski zgodnie z umową jak czytamy w cenniku pływalni. Dodam jeszcze, że każdy rodzic ma prawo wybrać instruktora według własnych upodobań i nikt nikogo do niczego nie zmusza, żyjemy w czasach wolnego rynku a pływalnia miejska powinna służyć nam wszystkim czyli nie tylko ludziom, którzy chcą mieć cały tor czy wręcz basen do własnego użytku ( a jeśli nawet to odsyłam do cennika, w którym jest pozycja odnosząca się do tego typu upodobań- można sobie wynająć) ale również naszym dzieciom, którym niejednokrotnie dzięki pracy włożonej przez instruktorów pływania udaje się pokonać lęki, przezwyciężyć swoje słabości czy wręcz poprawić wyniki badań (ponieważ mój syn dzięki zajęciom na basenie od prawie roku nie musi zażywać leków, które wcześniej były konieczne). Tak więc należałoby teraz zapytać Pana Burmistrza gdzie prawie setka dzieci (no może z pominięciem tych niezadowolonych, ale zmuszonych) ma pobierać lekcje pływania bo jak czytam na stronie pływalni jest tylko jeden instruktor uprawniony do udzielania lekcji indywidualnych, a i to może niedługo się zmienić czytając podpisy pod powyższym listem otwartym. Panie Burmistrzu gratuluję zrobił Pan na mnie piorunujące wrażenie oczywiście w negatywnym tego słowa znaczeniu, proszę również aby nie dyskryminował Pan moich dzieci i nie podejmował decyzji za mnie ponieważ jestem osobą dorosłą, która nie jest ubezwłasnowolniona i chciałabym żeby się Pan z nami- rodzicami w tak istotnych dla nas i naszych dzieci sprawach konsultował.
Do xx · 15 Październik 2016
Proszę nie słuchać opinii kilku frustratów pańskie dzieci na pewno znajdą dobrą opiekę na Basenie. Pozdrawiam
Do Johny · 15 Październik 2016
Miałem analogiczną sytuację panoszyli się jak by to ich Basen był dobrze że Burmistrz z tym kończy A ten oklęty koleś to pomyłka totalna ale na szczęście już go nie widuje
Do xx · 15 Październik 2016
Ja już się pogubiłem bo w wielu wpisach niejasno to określasz napisz coś pozytywnego bo atakujesz ponownie Burmistrza twoje stanowisko jest jasne tylko dla ciebie a tak naprawdę wnosi niewiele.
Johny · 15 Październik 2016
Ja tez nie jestem św. Mikołajem i mam nadzieje, ze w końcu będzie spokój z instruktorami. Dlaczego ich jest tak dużo? No jak myślicie Panstwo? Wszyscy tak nagle poczuli powołanie do bycia instruktorem pływania? Otóż nie. Złapali dobry dochód. Baaa nawet bardzo dobry dochód i teraz uzalaja się wszędzie gdzie mogą. A swoją drogą pół roku temu byłem na basenie i Pan X wszedł z grupą swoich uczniów tak poprostu zajął sobie tor na którym z zona pływałem. Zacznę tam chodzić jak zrobią tam porządek a widzę ze zaczynają robić.
Do mieszkaniec kola · 15 Październik 2016
I co myślisz że atakując mając niejasne wasze tłumaczenia coś zyskacie?? Ja pytałem was instruktorów wielokrotnie na żadne z pytań odpowiedzi nie uzyskałem i to jest w porządku? Jak ja tak i wy wiecie że nie wszystko z waszej strony było okey ale aby to rozwiązać trzeba rozmawiać a wy czynicie tylko zamęt z którego nic poza pyskówką nie wynika musicie być partnerami do rozmowy a nie wrogami .Co to za instruktor który chodzi po Basenie i bluzga na ludzi (Burmistrza) .Taki człowiek ma uczyć moje dziecko nigdy i jeśli się nie mylę tego Pana już nie ma w ekipie ratowników i dobrze a krzywdę robicie sobie sami.
xx · 15 Październik 2016
Nie jestem ratownikiem / instruktorem (pływam raczej kiepsko) ale jednym z kilkuset, bardzo delikatnie mówiąc, zdenerwowanych rodziców. Liczycie, że burmistrz nie potrafiący zorganizować prawidłowego funkcjonowania basenu, dobrze zarządza miastem? Kpina, mrzonka...
Plywalnia · 15 Październik 2016
Lajki już nawet liczysz? Naprawdę chyba nie masz co robić.
Parol · 15 Październik 2016
Jak myślicie Panowie instruktorzy że na majątku miejskim zbijecie kokosy to dobrze że się przeliczyliście wasza buta i arogancja zwłaszcza Pana naj naj ze wszystkich najlepiej wyszkolonego i szalenie doświadczonego tylko pytanie w czym .Nie piszcie że zależy wam wyłącznie na dobru innych tak naprawdę idzie wam o własny interes bo w takiej atmosferze jaką tworzycie nic zbudować się nie da troszkę pokory, szczypta skromności i kto wie?. NEGOCJATOR
Mieszkaniec Koła · 15 Październik 2016
Laluś złą opinię wystawiają sobie instruktorzy? Artykuł na obecną chwilę ma 110 lajków dla instruktorów. To nie jest mała liczba osób.
Jaro · 15 Październik 2016
Który pracodawca patrzy przychylnym okiem na pracownika który działa na szkodę jego zakładu.Odpowiedż -żaden .I niech to wystarczy za komentarz
Do Laluś · 15 Październik 2016
Pełna zgoda
Jan · 15 Październik 2016
Koniec prywaty-ci najlepsi z najlepszych potrafili liczyć ale własne zyski
Laluś · 15 Październik 2016
Panowie Instruktorzy robicie sobie bardzo złą opinie i nie zasłaniajcie się innymi jesteście tacy w porządku? odpowiedzcie sobie sami .Za bardzo was cieszy każdy błąd nie tędy droga .
Karol · 15 Październik 2016
Do james bond-święta racja basen jest miejski a to znaczy że w pierwszej kolejności tam trafiać powinny zyski
Tomek · 15 Październik 2016
Mnie tez nie stać aby płacić 45zl za lekcje pływania nawet u niewiadomo jak super instruktora.
figa · 15 Październik 2016
Ktoś pisał dzisiaj że stracą przeciętni mieszkańcy - ciekawe którego przeciętnego mieszkańca naszego miasta stać na prywatne lekcje.Policzmy średnio 10 godzin po 40 zł czyli rachunek prosty .
Matylda · 15 Październik 2016
Tak to jest jak praca instruktora pływania to jedyny dochód.
Do xx · 15 Październik 2016
Po raz kolejny piszesz bzdury miej trochę honoru Ty tak jak poprzednio mącisz bo urwało ci się koryto znając twoje poprzednie wpisy byłeś ratownikiem na basenie a dwa razy tyle brałeś na boku legalnie czy nie tego nie dociekam bo na poprzednie moje pytania nie odpowiedziałeś .Zasady muszą być jasne i tyle a ty podajesz tylko swoje racje nie może być tak że ratownik w czasie godzin pracy robi prywatę.I przestańcie się kreować na jedynie słusznych i super wykwalifikowany podmiot.A takie sugestie były że inni ratownicy to się dopiero pływać uczą.Żenujący jest ten twój wpis weż się do innej roboty bo w tej jesteś kiepski no ale to to już wiesz sam.
Zuza · 15 Październik 2016
Do xx - to jest ze szkodą dla miasta ,panie ratowniku dość obłudy zarabialiście grube pieniądze a teraz obłudnie piszecie że szkoda dzieci .Zenada
James Bond · 15 Październik 2016
Nie dziwie sie, ze tak płaczą w końcu oderwano ich od koryta. Niektórzy z nich wyciągali drugą pensje i to nie najniższa krajowa. Urząd mial z tego 10 -15 %. Obiekt należy pod urząd i to miasto powinno czerpać z tego korzysci a nie prywatni instruktorzy. Weźcie sie za inna robotę!!!
Gość · 15 Październik 2016
Nie ten instruktor to będzie inny :)
xx · 15 Październik 2016
Czy ten człowiek jest normalny? Zwalniając ratowników / instruktorów zaszkodził nie tylko im. Przede wszystkim zrobił krzywdę grupie, prawdopodobnie, KILKUSET dzieci i ich rodzicom. Jaki rodzic wybaczy działanie, jakiegokolwiek urzędnika, na szkodę własnych dzieci? Nawet tłumaczącego obłudnie \"działaniem na korzyść miasta\". Miasto to właśnie my - rodzice i nasze dzieci. To nie przejdzie tak łatwo jak zwolnienie kilku urzędników. Przerażające jest obawa, że działa w ten sam nieodpowiedzialny i nieprzemyślany sposób, w każdym elemencie zarządzani miasta.
MIASTO EMERYTÓW I RENCISTÓW · 15 Październik 2016
super będziemy mieć większy brodzik i prawdziwe kąpielisko
kolanin prze w K · 15 Październik 2016
basen powinien uczyć i to fakt,nikt nikomu nie zazdrości jeśli ktoś umie uczyć z miłą checią niech zacznie to robić a nie gadać.dobry nauczyciel sam znajduje ludzi więć dlaczego ich zniechęcacie.mamy kraj demokratyczny więć mamy prawo wyboru .CO DO BURMISTRZA TO ZA PEWNE ZOSTAŁ NIEODPOWIEDNIO POKIEROWANY PRZEZ CZYJĄŚ ZAZDROSĆ. niech pan rozsądnie podejdzie do tej sprawy basen może sam w sobie nauczać i dodatkowo zarabiać na instruktorach bez szkody dla obydwojga stron.
prawdziwy Marek · 15 Październik 2016
Do ratowników - olejcie tę pracę niech szuka sobie nowych ratowników i instruktorów - tak źle i tak niedobrze .... Następnym krokiem będzie zamkniecie basenu a przyczyna będzie jedna buta i \"wszechwiedza włodarza \"
Kolanin....śmiech na sali · 15 Październik 2016
a kto jest taki głupi że pozwoli uczyć za wyższą cenę kilka dzieci,jeśli nie podobało się trzeba było rezygnować....nie piszcie głupot bo widać że nie korzystaliście z lekcji prywatnych a to co piszecie to świadczy o was ..i anonimowo to możecie mi naskoczyć . .
Adrian Król · 15 Październik 2016
@Marek - Jako mieszkaniec Koła, pracujący w Kole, zasilanie basenu poprzez jego uczestnictwo traktuję jako obowiązek. Nie bardzo rozumiem słowo nareszcie - ja od 2 od początku istnienia krytej pływalni regularnie korzystam z usług krytej pływalni w Kole do chwili obecnej. Zaskoczę Pan jeszcze bardziej nie tylko na basen uczęszczam ale i do kolskiego MDK-u od momentu cyfryzacji kina dzięki poprzedniej pani Dyrektor, gdyż wcześniej odwiedzałem kino Helios w Galerii nad Jeziorem w Koninie, ponieważ w wersji analogowej jakie kino w Kole było każdy wie. Jako mieszkaniec Koła jak najbardziej staram się korzystać z usług świadczony przez Miasto i jednostki podległe. I życzyłbym sobie aby większość mieszkańców tak podchodziła. Co w przypadku utraty miejsc pracy przez Kolan na rzecz mieszkańców Zgierza, Konina, Turku czy innych miejscowości, czy oni będą korzystać z usług jednostek podległych? Nie wydaje mi się. I tutaj \"KOŁO\" się zamyka. Przypuszczam, że część mieszkańców Koła zrazi się do tej atmosfery panującej w mieście inna wyjedzie za pracą do większych miejsc etc. To problem obecnych władz miasta. Jakie podejście do mieszkańców Koła taka będzie ocena wyborcza. Pozdrawiam serdecznie.
Marek · 15 Październik 2016
ze pan Burmistrz znajdzie rozwiązanie
Marcin · 15 Październik 2016
DO MAREK - nie rozmawiamy o moim obiedzie tylko o lekcjach pływania - wkrótce usatysfakcjonowane? Co Pan ma konkretnie na myśli?
Pawel · 15 Październik 2016
Panie Adrianie już Panu dziękuję zresztą zrobiliśmy to w wyborach uaktywnia się Pan tylko wtedy kiedy ktoś popełni błąd jakie pokłady cynizmu w Panu drzemią że nie ma pan za grosz samokrytyki dokładnie podaje Pan czas jak to by było istotne ,bo wie Pan Społecznikiem nie jest ten który tylko krytykuje ale ten co potrafi dążyć do kompromisu a w Pańskich działaniach tego nie widzę .Marny z Pana negocjator i społecznik .Ważne że Basen działa a potknięcia mamy wszyscy Pan nie ????
Marek · 15 Październik 2016
do Marcin -czy aby na pewno? pora obiadowa zjedz pan obiad z dziećmi i miejmy nadzieję że wkrótce nasze dzieci będą usatysfakcjonowane
Marcin · 15 Październik 2016
sztucznie nakręcony temat??? otóż nie - temat istnieje bo moje dzieci nie mają lekcji pływania
Do Adrian Król · 15 Październik 2016
No wspaniała diagnoza minuty sekundy a co mnie obchodzą twoje wywody no ale Geotermia specjalista,Rekreacja specjalista,Spółki Miejskie specjalista,Rozwój Miasta specjalista rany facet jesteś geniuszem gdzie byłeś Pan jak pełniłeś funkcję radnego jakoś wtedy nie było takiego ognia krytyki z Pańskiej strony zamiast łączyć dzielisz ludzi a to jest zgodne z linią twojej Partii (nie wiem ale chyba Sld może się mylę).Myśle tak, jak ktoś jest od wszystkiego to znaczy że jest do niczego.Pozdrawiam.
Karol · 15 Październik 2016
Sztucznie nakręcany temat .Wstyd
Marcin · 15 Październik 2016
..........no pewnie że brawo dla Adrian że dba o interesy mieszkańców samemu będąc mieszkańcem - sam jestem w identycznej sytuacji :)
Maria · 15 Październik 2016
A o jakiej sytuacji pan słyszał ,tam gdzie przystawił pan ucho?
Marek · 15 Październik 2016
Do Adrian Król no właśnie pan jest tym siedzącym na fejsie chyba cały czas.Bardzo się cieszę że tak pan dba o interesy mieszkańców i nareszcie odwiedził pan basen zasilając jego kasę.Brawo
Marcin · 15 Październik 2016
\"w każdym bądź razie stracą ci co chcieliby się nauczyć pływać, a to dotyka już przeciętnych mieszkańców\" - DOKŁADNIE MI RÓWNIEŻ TYLKO O TO SIĘ ROZCHODZI :)
Do sebastian koło · 15 Październik 2016
A co miał trzymać ratownika który chodził i bluzgał na swojego szefa wiem bo słyszałam on też tam jest podpisany pod tym listem takich bluzgów nie słyszy się w takich miejscach .Wstyd Panie s........
Adrian Król · 15 Październik 2016
@Jurek, to że basen już działa to jest właśnie efekt listu otwartego. Wystarczy że przeczytasz nie tylko ostatnią informację zamieszczoną na \"fejsie\", ale i dwie wcześniejsze tj. Wpis dokonany: 13 października o godz. 15:15 o następujące treści: \"Szanowni Klienci Informujemy, iż w dniach: 14 października, tj. piątek od godz. 17:00 do godz. 22:00 oraz 15 października tj. sobota od godz. 17:00 do godz. 22:00 zostanie wyłączona z użytkowania część rekreacyjna z saunami Za utrudnienia przepraszamy\" Kolejny wpis pojawił się wczoraj (14 października) o godz. 11:25 o następującej treści: \"Szanowni Klienci! Informujemy, iż w dniu dzisiejszym sauny będą nieczynne. Za utrudnienia przepraszamy\" Natomiast wpis o treści: Szanowni klienci Informujemy iż basen wraz z częścią rekreacyjną oraz saunami jest całkowicie do Państwa dyspozycji. Za wcześniejszą dezinformację przepraszamy. Do zobaczenia na pływalni :):)\" pojawił się dziś ok. godziny temu i w mojej ocenie twój komentarz nie jest tutaj przypadkowy ;), bo jest zbyt mała różnica czasowa, a nie każdy siedzi na \"fejsie\" i żyje sprawami samorządowymi, to tak na marginesie. Ale to tylko moja subiektywna ocena. Dobrze jednak wiedzieć, że basen jest czynny i funkcjonuje jak dawniej bo byłem na basenie i słyszałem komentarz kilku osób na temat tej sytuacji. Dlatego @jurek, jeśli pytasz o co chodzi, to właśnie o to chodzi, o te zawirowania i brak powagi. Nie wiem czy burmistrz odróżnia ratowników od instruktorów pływania, w każdym bądź razie stracą ci co chcieliby się nauczyć pływać, a to dotyka już przeciętnych mieszkańców.
Karol · 15 Październik 2016
Byłem świadkiem jak pan ratownik na prywatnej lekcji kazał usunąć się z toru pływającym bo on ma lekcję -po prostu pan i władca
Do Marcin · 15 Październik 2016
A co inni to są niesprawdzeni ?? tylko ty the best
Marcin · 15 Październik 2016
tak tak jasne czyli mam udowodnić że nie jestem wielbłądem ? :) nie podszywam się pod nikogo i tyle musi Ci wystarczyć
Do Marcin · 15 Październik 2016
To po co te podchody napisz że jesteś instruktorem a nie zmyślone historie kręcisz ......podszywasz się pod kogoś a piszesz o sobie nieładnie.............
eh · 15 Październik 2016
Kochnai basen jest miejski, instruktorzy mający prywatną działalnośc korzystają cudzego dobra. Gsdyby musieli mieć włąsne baseny inaczej by był. Prawda?A może powinni płącić ryzcałtowo? Na miesiac. Bez względu na to czy maja klientów czy też nie. Ich biznes neich się starają. To taka zdrowa ekonomia. Osoby, które nie ucza się pływać a korzystajaz basenu muszą usuwać się z drogi uczącym się , to też nie jest ciekawa sprawa.
Marcin · 15 Październik 2016
.............absolutnie nie chciałem zasugerować że inni instruktorzy są mniej wykwalifikowani niż ten z którym ja współpracowałem, nie mam podstaw coś takiego twierdzić
Do Antek · 15 Październik 2016
świetnie to ująłeś a panowie każdy by tak chciał pensja u Burmistrza i jeszcze dwa razy tyle na boku
Marcin · 15 Październik 2016
do rodzic - chyba mylimy przychód z dochodem , znowu puste hasełka -- poza tym kwestie finansowe są ustalane na linii instruktor -miasto , może coś na temat robić żeby przywrócić lekcje na których nam jak sądzę zależy bo w końcu cała masa dzieciaków na nie uczęszczała
Do burmistrza · 15 Październik 2016
Na Szymanowskiego w Koninie 1h instruktorska kosztuje 7zł w Kole 15zł - 2 razy drożej. Licząc że prywatny instruktor prowadził 8h dziennie zajęcia przez 21 dni, ale zajęcia były też w soboty i niedziele, basen zarabiał Tylko od instruktorów zw ich wejście ponad 2500 miesięcznie, a instruktorów było wielu. Dodatkowo trzeba policzyć dochód za wejścia uczniów. Miasto jako właściciel basenu dodatkowo miało kade z podatków od działalności jaką prowadzili instruktorzy. Także chyba raczej basen/miasto traci.
Do Marcin · 15 Październik 2016
Ja też jestem rodzicem i choć moje dzieci uczył zapewne inny instruktor niż Pańskie to ja nie sugeruję że inni są mniej wykwalifikowani a Pan tak. Jedynie słuszną linię już kiedyś mieliśmy i nie wyszło z tego raczej nic dobrego.Pozdrawiam.
Monika · 15 Październik 2016
Antek lepiej tego nie mogłeś ująć.
Rodzic · 15 Październik 2016
Ratownicy przestańcie kłamać prawda jest taka że wyciągaliście z miasta drugą pensję z prywaty.Kto na kolskie warunki zarabia 45 zł za godzinę.
Marcin · 15 Październik 2016
jestem rodzicem dzieci które uczęszczały na naukę pływania gwoli wyjaśnienia , myślę że to jasno wynika z poprzednich postów.............
Antek · 15 Październik 2016
Ratownicy byli tak zmęczeni w czasie wykonywania pracy w zakresie umowy o pracę że nowy duch w nich wstępował dopiero wtedy gdy przychodzili uczniowie na prywatne lekcje.Przypomnijmy sobie komentarze z poprzednich miesięcy,ludzie pisali że ratownicy wykonują pracę jak z łaski i ogólnie że niemili
Do Marcin · 15 Październik 2016
Czy podpiszesz się Marcin czy inaczej nie ważne ale twoje wpisy poznać po tym że kreujesz się na jedynego wykwalifikowanego człowieka trochę skromności są inni równie dobrzy a w mojej ocenie w 200% lepsi od ciebie tak więc spuść trochę powietrza Basen działa i na pewno poradzi sobie bez ciebie .za bardzo chcesz udowodnić że jesteś najlepszy a w mojej ocenie Przeciętny .
Marcin · 15 Październik 2016
Waldek, możesz wyjaśnić o co chodzi z tą samowolką i prywatnym folwarkiem? Bo ja tylko chcę żeby lekcje dalej były prowadzone tak jak było do tej pory, byłem ze współpracy po prostu zadowolony, teksty o samowolce i folwarku absolutnie do mnie nie trafiają , dzieci uczyły się pływać na ustalonych zasadach i tyle , jaka samowolka i jaki folwark? możesz mnie oświecić?
Marek · 15 Październik 2016
Zgadzam się z Waldkiem koniec prywaty,basen jest miejski
Jurek · 15 Październik 2016
O co chodzi przecież basen działa jest info na fejsie
Waldek · 15 Październik 2016
Panowie instruktorzy wasza samowolka na Basenie miejskim dobiega końca i bardzo dobrze że Burmistrz chce to ukrócić a wy nie jesteście jedynie słuszną drogą a Basen nie jest waszym folwarkiem abyście uprawiali na nim samowolę .
Kaja · 15 Październik 2016
Też płaciłam 45 zł i było jeszcze dwoje dzieci .
Marcin · 15 Październik 2016
Kolanin-.w zdecydowanej większości instruktorzy prowadzili lekcje pojedynczo - kwalifikacje i poziom - super, podejście do dzieciaków - tez super - moje córki naprawdę robiły postępy...co do finansów to w mojej ocenie pływalnia lekką rączka odpuściła sobie przychody - raz od instruktorów , dwa z tytułu biletów które dzieci przecież kupowały, .....no i na tej sytuacji cierpią właśnie dzieciaki które z dnia na dzień zostały pozbawione możliwości pobierania na nauki pływania u sprawdzonych instruktorów....pożytki niewspółmierne do kwalifikacji??? mam tutaj zupełnie inne wrażenie, poza tym z tego co tutaj czytam to stawki zostały określone przez miasto, zawsze można je renegocjować tak żeby wszyscy byli zadowoleni ....pozdrawiam
Jola · 15 Październik 2016
Panie instruktorze o.........ja doskonale pamiętam w jakich godzinach prowadził pan lekcje z moim dzieckiem i było to w godzinach Pańskiej pracy zaprzeczy pan?
sbastian Koło · 15 Październik 2016
Nie widzisz kto wprowadza zamęt to właśnie ci instruktorzy właśnie przeczytałem na fejsie że dzisiaj jest wszystko czynne i kto tu mąci ?
Pawel Do kolanin · 15 Październik 2016
Dziękuję za tą informację mój przypadek jest analogiczny .Panowie instruktorzy trochę pokory, niektórzy z was pracowali na Basenie i co w godzinach pracy nie prowadziliście lekcji ??
Do kolanin · 15 Październik 2016
Jak moje dziecko szło w grupie prywatnie to płaciłem 10zł instruktorowi i 7 lub 9 zł za wejście. Instruktor miał max 5-6 dzieci. Płacił 15 zł za możliwość uczenia, więcej niż zwykła wejściówka. Więc jak widziałeś/aś że uczy kogoś jeszcze i nie poświęca całego czasu twojemu dziecku to trzeba było powiedzieć że stawka 45zł to za indywidualne nauczanie, a jak w grupie to niech odda kade bo tak jest uczciwie. Skoro burmistrz chce z prywatnej działalności 60% przychodu to niech wystąpi do wdzystkich przedsiębiorstw w mieście Kole żeby taki podatek płacili. Skoro uważa że 15zł/h za udzielenie możliwość uczenia jest mało niech basen sam prowadzi takie usługi zatrudniając instruktorów, i najlepiej sprawdzi jak to wygląda w innych ościennych miastach.
Do kolanin.... · 15 Październik 2016
Oto chodzi, że basen nie oferuje takich zajęć, bo nie ma odpowiedniej kadry. Na początku tak było, że miał dodatkowe umowy z ratownikami którzy mieli uprawnienia instruktorskie i płaciło się w kasie basenu za lekcję, potem sam burmistrz wprowadził bilet instruktorski rozwiązując umowy zlecenie jakie były podpisane. Więc ci ratownicy pootwierali swoje działalności wypełniając niszę i była zgoda. Teraz nie ma instruktorów prywatnych działających za zgodą basenu i nie ma takiej usługi prowadzonej przez sam basen. Więcc w Kole nie nauczysz się pływać! Podejrzewam że instruktor kupi sobie normalny bilet, kupi taki bilet dziecko i basen jak zwykle straci. W Turku instruktorski kosztuje 120zł za MIESIĄC w Kole wychodziło dużo więcej. Także Burmistrz strzelił sobie w stopę i baden nie zarabia a przynajmniej dużo mniej.
sebastian koło · 15 Październik 2016
Przestań pan panie burmistrzu w końcu wprowadzać zamęt i pomówienia..Te pana zwolnienia pracowników i przyjmowania ludzi po układach będą rozliczone w kolejnych wyborach.Wstyd mi jest tylko że oddałem swój głos wcześniej na pana kandydaturę ale obiecuję że takiego błędu wíęcej nie zrobię.
kolanin...... · 15 Październik 2016
Drodzy ratownicy, gratuluję Wam takiego podejścia żeby na majatku miejskim jakim jest obiekt pozytki niewspółmierne do kwalifikacji. Przy nauce za moje dziecko płaciłem 45 zł. Ten ratownik oprócz mojego dziecka uczył jeszcze dwoje tzn że na godzię zarobił 135 zł. Z tych 135 zł tylko 15 zł zasiliło konto Pływalni. Gratuluję wam takiego podejścia. W pełni popieram działania Burmistrza gdyż to basen powinien kompleksowo oferować swoje usługi przy pomocy pracowników basenu a nie wspierając się osobami z zewnątrz. Rozumiem wasze rozgoryczenie, gdyż to, co było dobre definitywnie się skończyło.
Bogdan N. · 15 Październik 2016
Szach Mat ! Brawo, jesteśmy z Wami !
Gmina Kłodawa
Spotkanie z historią: Tak wspominam stan wojenny - Stefan Niesiołowski
3 godziny temu 853

Spotkanie z historią: Tak wspominam stan wojenny - Stefan Niesiołowski

Miasto Koło
Harmonogram wizyt duszpasterskich [9.12 - 14.12.2024]
7 godziny temu 5,687

Harmonogram wizyt duszpasterskich [9.12 - 14.12.2024]

Gmina Grzegorzew
Akcja krwiodawstwa w Grzegorzewie - 23 osoby oddały krew, ratując życie
7 godziny temu 1,096

Akcja krwiodawstwa w Grzegorzewie - 23 osoby oddały krew, ratując życie

Miasto Koło
Miasto Koło z wyróżnieniem w Rankingu Gmin Województwa Wielkopolskiego
7 godziny temu 2,102

Miasto Koło z wyróżnieniem w Rankingu Gmin Województwa Wielkopolskiego

Wypadki
Audi uderzyło w budynek w Babiaku: Kierowca uciekł z miejsca zdarzenia
7 godziny temu 12,370

Audi uderzyło w budynek w Babiaku: Kierowca uciekł z miejsca zdarzenia

Miasto Koło
W ostatnim tygodniu odeszli od nas [01-12 - 08-12-2024]
1 dzień temu 11,131

W ostatnim tygodniu odeszli od nas [01-12 - 08-12-2024]

R E K L A M A