(160)
Słonecznie 10
Prowadzisz firmę? Chcesz dotrzeć do lokalnych klientów?

Interwencja policji z użyciem gazu i groźbą użycia broni!+18

Autor: Redakcja e-kolo.pl 17 Sierpień 2017 przeczytasz w ok. 2 min.
Interwencja policji z użyciem gazu i groźbą użycia broni!+18
© video
(160) | Czytano:
273,255 razy | przeczytasz w ok. 2 min.

Do niecodziennej interwencji doszło dziś o godzinie 19:00 na osiedlu Kolejowa Nowa tuż obok sklepu spożywczego. Interwencja została nagrana i udostępniona w internecie przez osobę postronną. Całość możecie zobaczyć poniżej.

R E K L A M A
160
Czytano:
273,255 razy
Udostępnij

Wszystko zaczęło się od tego, że patrol policji otrzymał informację, jakoby młody człowiek znajdujący się w okolicach sklepu spożywczego na osiedlu Kolejowa Nowa spożywał alkohol w miejscu publicznym. Patrol mężczyznę chciał wylegitymować oraz zaprosił do samochodu w celu kontroli czy nie ma przy sobie środków zakazanych. Jak opisuje sytuację brat tej osoby - odmówił wejścia do samochodu ponieważ obawiał się o swoje bezpieczeństwo. Wtedy też jeden z policantów użył gazu łzawiącego w kierunku mężczyzny.

Cała reszta została już nagrana i upubliczniona. Poniżej prezentujemy to nagranie i ostrzegamy, że znajdują się tam słowa niecenzuralne, tylko dla dorosłych.

AKTUALIZACJA: Policjanci podjęli interwencję w stosunku do czterech osób. Funkcjonariusze wykonywali swoje obowiązki. Każda z osób, która utrudnia wykonywanie obowiązków lub przeszkadza w ich wykonywaniu, nie stosuje się do wydawanych poleceń - ponosi konwekwencje swoich zachowań. W związku z tą interwencją zatrzymano jedną osobę, wobec której zostały już podjęte czynności. Pozostałe osoby, które utrudniały wykonywanie obowiązków funkcjonariuszy - również poniosą tego konsekwencje.

- Rzecznik Komendy Powiatowej Policji w Kole

Z informacji do jakich udało nam się dotrzeć wynika, że dwóch funkcjonariuszy, którzy podejmowali tę interwencję są jeszcze młodymi stażem. Jedna z osób, wobec której użyty został gaz (na nagraniu) przebywa obecnie w szpitalu.

AKTUALIZACJA, 22:15

Zostały zatrzymane kolejne cztery osoby, wobec których podjęta jest analiza prawno-karna. Udział tych osób w tym zdarzeniu będzie weryfikowany. Wobec osób, których zachowanie było niezgodne z prawem będą wyciągane konsekwencje prawne.

- Rzecznik Komendy Powiatowej Policji w Kole

MATERIAŁ WIDEO
MATERIAŁ WIDEO


R E K L A M A

Jeśli byłaś/eś świadkiem wypadku lub innego niebezpiecznego zdarzenia
[ powiadom nas o tym ]
R E K L A M A
Komentarze (160)
dodając komentarz akceptujesz regulamin. Pamiętaj o wzajemnym szacunku! HejtSTOP
W związku ze znacznym obniżeniem kultury wpisów osób komentujacyh pod artykułami pragniemy poinformować, że wszelkie treści obrażające innych, zawierające wulgaryzmy i nie związane z treścią artykułu - będą usuwane, a autorzy komentarzy, którzy nie dostosują się do nałożonych przez redakcję wymagań - będą blokowani. Zależy nam na wysokim poziomie dyskusji! Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy
Ze względu na liczne łamanie regulaminu i próby ominięcia blokad - wprowadzono moderację komentarzy. Twój komentarz przed publikacją zostanie oceniony przez moderatora, czy nie łamie regulaminu oraz czy dotyczy tematu poruszanego w artykule. Wszystkie inne treści będą usuwane i niepublikowane.
Wyróżniony komentarz
brawo policja · 18 Sierpień 2017
Biedne bandziorki z kolejowej.Dostał gazem i trafił do szpitala.Ja bym mu jeszcze w szpitalu poprawil.Gdyby MON był obowiazkowy to ciekaw jestem co by te debile (bo inaczej tego sie nazwac nie da) zrobili jak by trafił jeden z drugim na poligon.Do roboty zacpance jedne sie wziasc.
zbych · 28 Sierpień 2017
na ogladal się chloposzek filmow amerykanskich i tak to sie konczy na badania psychologiczne skierować
Ktosiek · 22 Sierpień 2017
Powiedzcie mi jedna rzecz z jakiej to okazji chłopcy chcą kasy na adwokata. Czy np. Gdy matka zostaje sama z dzieckiem prosi o darowiznę na adwokata bo została skrzywdzona (darowizna z której nikt nie rozliczy) nie bo wcześniej świadomie poszła z tym kimś do łóżka. Oni świadomie to zrobili, prowokowali i robią z siebie ofiary. Jeszcze nie mówiąc o tym że wypowiedzieć się nie potrafią. Odnośnie użycia gazu ile razy młodzież na imprezach przypadkiem dostał gazem i pogotowia nie potrzebował. Proszę was oczy szeroko otwarte co młodzież teraz robi. Tylko JPG 100% idiotyzm. Policjant jak mnie zatrzymuje nie mam problemu się wylegitymowac bo mam spokojne sumienie. Po co utrudniają pracę pokazał by dowód i po sprawie. I przy okazji chłopcy najpierw szkoła nauka kultury słowa i osobistej.
pik · 28 Sierpień 2017
hahhaha
czytelnik · 23 Sierpień 2017
Nikt nic nie mowi, bo za nielegalna (bo bez zgody) zbiorke pieniedzy bedzie kolejny zarzut (niech tylko wplynie pierwsza zlotowka). Ktos nie wie? Ignorantia iuris nocet - mowi lacinskie przyslowie. Warto o tym wiedziec.
Darek · 22 Sierpień 2017
Drogi Portalu Miejski e-koło.pl, zbijacie wyświetlenia i fejm na kontynuowaniu tematu, który dla kogoś kto ma w głowie coś więcej jak hasło "... policje 100%" jest oczywisty od samego początku. To prawda, że funkcjonariusze nie wykazali się 100% profesjonalizmem, którego należałoby od nich oczekiwać, ale krótki staż pracy może troszkę ich usprawiedliwiać. Poza tym są sytuacje kiedy nawet zawodowiec z 20 latami służby popełni błąd. Tylko ten co nic nie robi, nie popełnia błędów. Dzisiaj część Waszych wielce oburzonych czytelników atakuje słownie i w postach policje. Ale przecież to Ci wielce pokrzywdzeni przez policjantów chłopcy, będący bez wątpienia prawdziwymi patriotami, nie zgodzili się na wylegitymowanie (dlaczego? czy rzeczywiście pili tylko Sprite?), lżyli funkcjonariusz publicznych, jakimi są policjanci, próbowali otworzyć drzwi samochodu, do którego doprowadzony został zatrzymany (wówczas policjant wyciągnął broń i użył jej jako środka przymusu bezpośredniego). Dzisiaj Ci grzeczni i Bogu ducha winni chłopcy robią z siebie ofiary i organizują zrzutę przez media społecznościowe na adwokata (kto ich z niej rozliczy?), bo postawiono im zarzuty. Podejrzewam, że Ci chłopcy i im podobni powodują, że osiedle Kolejowa ma taką złą sławę i wielu odradza spacery nocą właśnie w tej części miasta. Później wrzucacie film z pseduo-dziennikarzem i z jeszcze bardziej pseuo-specjalistami. Chłopaki chcieli sławy. Myśleli, że wyjdzie śmiesznie. A oni wyjdą na wielkich bohaterów. Ich pech, że nie pozostawiono sprawy do wyciszenia. Ktoś na tym na pewno skorzysta. Wy - bo skoczyły Wam na krótko wyświetlenia. Adwokat chłopaków - bo zarobi na tym. Mieszkańcy - bo już się mówi o zwiększeniu liczy patroli, a to zwiększa bezpieczeństwo. No i mieszkańcy po raz drugi - bo będzie o czym mówić jeszcze przez jakiś czas. Drogi Portalu e-kolo.pl, jesteście portalem miejskim. Jesteście też portalem informacyjnym, a czasami nawet (jak w przypadku tej sprawy) aspirującym do miana portalu wpływającego na opinie publiczną. Szczególnie w tym trzecim aspekcie powinniście dbać o rzetelność i nie stawać po żadnej ze stron przed zapadnięciem prawomocnego wyroku.
hej · 22 Sierpień 2017
ale co pseudo specjalisci i pseudo adwokaci...ty widze jestes pseudo prawilny... właśnie Ci ludzie znają sie najbardziej na takich sprawach a "POSZKODOWANI BLOKERSI ' nię będą przyjomować zarzutów jakie im zarzuca policja...skoro są naprawde wyjątkowo w tym przypadku niewinni
Gnat · 20 Sierpień 2017
Ej ej ej ej z gnatem gnatem😂😂😂😂 szczelaj szczelaj 🤣🤣🤣
gieniu · 19 Sierpień 2017
Trzeba powiadomić p.Budkę i reszte POpaprańców z PO żeby bronili biednych chłopców co chcieli się piwka napić
Waldek · 19 Sierpień 2017
Tego reżysera który nagrywa filmik Prokuratura powinna postawić mu zarzuty . Używanie wulgarnych słów w miejscu publicznym i obrażanie Policjanta na służbie , oraz utrudnianie wykonywania czynności interwencyjnych i nie wykonywanie poleceń. To dość argumentów dla Sądu by został ukarany wyrokiem. Krótko na ten temat. Panie Prokuratorze proszę jako obywatel RP. o szybkie działanie..
Antyprzemoc · 20 Sierpień 2017
Nie reżysera, tylko policjanta kierującego broń do BEZBRONNEGO człowieka, który go nie atakuje, lecz stoi, filmuje i dyskutuje. Ostre słowa, nie są usprawiedliwieniem dla użycia broni palnej. Obrażanie kogoś też nie tym bardziej, że to “obrażony” policjant jest stroną atakującą. Aby ocenić kwestię “niestosowania się do poleceń”, należy najpierw sprawdzić ich zasadność – na filmie nie widać, by się coś działo, co by uzasadniało polecenie “odejdź”, poparte w dodatku takim “argumentem” (bieganina jest później). Reasumując, policjant powinien wylecieć ze służby za wyciągnięcie broni palnej całkowicie bez uzasadnienia. Zauważ z resztą, że jest wielokrotnie wzywany do wyjaśnienia swojego zachowania i nawet nie próbuje tego zrobić – co dowodzi braku tego uzasadnienia. Pozdrawiam.
Eliza · 19 Sierpień 2017
Brawo dla policjantów! Wszystkim udestepniajacym film. Gratuluję braku mózgu. Nie myśląc o konsekwencjach udostępnianie: film, wizerunek policjanta w postaci 'rysunku' jako swoje zdjęcia profilowe. Tym właśnie pokazujecie: brak logicznego myślenia, brak własnego zdania, brak kompetencji, wykształcenia, znajomości przepisów, prawa i ustaw. Brawo dla Was. Polecam najpierw pouczyć się a dopiero później wypowiadać i podejmować działanie. Wiecie dlaczego poważne media nie zajęły się tą sprawą? Bo każdy wykształcony, szanujący się dziennikarz, najpierw sprawdzi przepisy prawne i przeanalizuje sprawę, i dopiero później działa. Dla Waszej wiadomości. Panowie policjanci działali zgodnie z prawem. Panowie policjanci nie przekroczyli swoich uprawnień. Panowie policjanci nie poniosą odpowiedzialności za jak to określacie 'złą' interwencję. Ta interwencja była prawidłowa. Śmiejecie się z nich bo nie dali sobie rady z tym czy z tamtym. Ciekawe... dlaczego oni uciekali. Płakali że dostali gazem... drodzy Państwo. Tacy odważni a gazu łzawiącego sie boją. Wystarczy że przemył oczy wodą i po sprawie. A fakt iż zawieźli go do szpitala... by sie nie ośmieszył.
pit · 19 Sierpień 2017
Słusznie prawisz. Fakt niedoszkolenia policjantów nieco martwi. Ale publiczny hejt patologii jak najbardziej powinien być ukarany. Życzyłbym sobie (i innym uczciwym Polakom) aby takie interwencje miały miejsce nawet bez zawiadomień ludzi, którym patologia normalnie przeszkadza żyć i pracować. Uważam również, że patologia nie powinna mieć wsparcia społecznego w postaci zasiłków i dodatków (np. na duże rodziny). Zasada jest prosta "bez pracy nie ma kołaczy".
mm · 19 Sierpień 2017
Policja w kole po godzinie 18 na posterunku to ogląda telewizje i je pizze, byłem kiedyś odnośnie mandatu za złe parkowanie - to umieją sie wykazać a na interwencje to nim sie nie spieszy. Odnośnie przepisów prawa czy wyszkolenia fizycznego to można zobaczyć na filmie. Nie masz pomysłu na życie byłeś poniżany czy nie doceniany w szkole wstąp do policji będziesz wielki...znam nie jednego policjanta w Kole u którego właśnie tak było...
Mieszkaniec · 19 Sierpień 2017
Młody czy stary policjant, co to ma za znaczenie? Była interwencja, to ciężko było pokazać dokumenty? Mają do tego uprawnienie i koniec. A zachowanie osób w stosunku do których była interwencja, masakra. Komentarze typu, jest policjantem bez szkoły itp. co to ma znaczyć, przynajmniej mają maturę, a osoby zatrzymane co skończyły? Zadajcie sobie takie pytanie. Faktem jest że policjanci mogli poczekać na wsparcie.
iii · 19 Sierpień 2017
ja mam pytanie ... dlaczego ich nie zastrzeliliście?... pytam się dlaczego? obrażali Was, nie wykazali szacunku dla munduru. uciekali a Wy nie strzelaliście... szkoda, takich trzeba od razu zabijać
Ewa · 18 Sierpień 2017
Brawo Policja Koło ! Słuszne i stanowcze podejście Komendanta do całej sprawy.W głowie się nie mieści, żeby grupy przestępcze z Koła zdominowali Policje. Nie zawieszać w czynnościach młodych policjantów - bo jeszcze trochę to na ulice nie będą mogli wyjść! Będę stała w obronie młodych policjantów !
duduś · 18 Sierpień 2017
Cześć i chwała "bohaterom"...takim się dziś stawia pomniki...
Kasia · 18 Sierpień 2017
Ja widzę dwóch policjantów w starciu z przynajmniej czterema osiłkami. Cały czas widać, że policjant ogląda się za siebie, czy czasem go nikt nie zajdzie od tyłu. Łatwo oceniać z jednego nagrania, które pokazuje jedynie koniec całego starcia. Znam to towarzystwo, mieszkam dwa bloki dalej. Łykają odżywki, boksują się wieczorami, ćpają od gimnazjum, strach przejść wieczorem obok takiej ekipy. Ich głównym zajęciem w ciągu dniach jest przesiadywanie pod blokiem z piwkiem i uprzykrzanie życia sąsiadom. No ale teraz będą sławni, czapki z głów. Chyba jednak nie byli aż tak spokojni, skoro ktoś zadzwonił po policję. Szkoda tylko, że dzięki publikacji takich nagrań przez media nazywające siebie informacyjnymi policjanci mają problemy, a ich autorzy, których celem była wyłącznie prowokacja, zyskają sławę jako "ofiary agresywnej policji".
Kasia · 18 Sierpień 2017
Owszem, idzie. Policji są już dobrze znani, niektórzy mają wyroki. Trenują sporty walki, by móc czuć się bezkarnie, by "nikt im nie podskoczył"
kasik · 18 Sierpień 2017
to biorą odżywki i boksują czy ćpają i piją ? cos tu pani wynaturza bo to nie idzie w parze
Danka · 18 Sierpień 2017
Od wasze i wszędzie...
Rokokoko · 18 Sierpień 2017
Nadużycie prawa i samorządności od ich poświęcenia -kuźwa bolą tylko kosci
A · 18 Sierpień 2017
- Te osoby były już wcześniej karane za kierowanie w stanie nietrzeźwości, udział w pobiciu, za przestępstwa narkotykowe – powiedział o zatrzymanych kolski komendant policji. - A te wydarzenia, które zostały zarejestrowane były poprzedzone innymi zachowaniami, których nie widać na filmie.
Miniu · 18 Sierpień 2017
To po co Ci ekipa cwaniaku ? Co ekipa byś na dwóch policjantów wyskoczył ? Widać że w kujawsko pomorskim też takie cwaniaki ale w grupie ...
Święty · 18 Sierpień 2017
Czytelnicy zakopali ten komentarz
czytelnik · 18 Sierpień 2017
"Szabel nam nie zabraknie, szlachta na koń wsiędzie, Ja z synowcem na czele, i jakoś to będzie !” Kupą mosci panowie z Kuj.-Pom.. Kupy sie raczej nie rusza. Nawet tej z Waszego wojewodztwa!
Adas · 18 Sierpień 2017
Czytelnicy zakopali ten komentarz
brawo policja · 18 Sierpień 2017
Biedne bandziorki z kolejowej.Dostał gazem i trafił do szpitala.Ja bym mu jeszcze w szpitalu poprawil.Gdyby MON był obowiazkowy to ciekaw jestem co by te debile (bo inaczej tego sie nazwac nie da) zrobili jak by trafił jeden z drugim na poligon.Do roboty zacpance jedne sie wziasc.
Mormo · 18 Sierpień 2017
Pan funkcjonariusz powinien oddać strzał ostrzegawczy w powietrze i szczeniaki by ciekawe jak się zachowali. Poważny problem jest z obezwładnianiem takich ludzi, brak podstawowych technik... To już wydało się śmieszne gdy policjant złapał go -objął rękami i chciał go przewrócić. Ale pod koniec filmu widać jak kozak się wystraszył... Wymyślił sobie, że szkoda na nich baterii hahaha posrał się po prostu
Sprawedliwy · 18 Sierpień 2017
Ciekawe co te dzieciaczki powiedzą jak będzie przesłuchane całe osiedle... Jestem ciekaw ich mordeczek po zeznaniach "monitoringów" które akurat wtedy były w oknie i oglądały całą sytuacje. A e-koło.pl nie powinno publikować tak skandalicznego artykułu. Znajomi redaktorka wysłali mu film a jego poniosła fantazja.
gość · 18 Sierpień 2017
Czytelnicy zakopali ten komentarz
lgfjhkf · 18 Sierpień 2017
ale tak jest w calym kole, powinni sie ostro wziac za tych patoli... ja mieszkam na sienkiewicza, jest to samo... krzyki na przystanku co noc, smietnik spalony, kebaby i inne swinstwa na szybach zaparkowanych samochodow, poprostu brak slow
Gość · 18 Sierpień 2017
No i co jak Policja się weźmie za chuliganów to inni będą krytykować ,straszyć Policję telewizją tak jak to stało się wczoraj. Niektórzy liczą na to ,ze to funkcjonariusze poniosą karę a nie łobuzeria.
szprycha · 18 Sierpień 2017
Wspierajmy policję bo to jest po to by nam pomóc może nie zawsze zdecydowanie ale jednak.Chuligani na pewno nie są naszymi przyjaciółmi.
Zniesmaczony · 18 Sierpień 2017
Ten filmik pokazuje 2 kwestie: 1. Nieudolność policjantów - ale czy tak młody stażem policjant nie powinien być partnerem bardziej doświadczonego kolegi? Dwóch młodzików na patrolu? Logiczne jest, że niekoniecznie muszą sobie poradzić. Z takich sytuacji powinni czerpać doświadczenie od kolegów "oficerów", dla których jest to chleb powszedni. Z pewnością nie doszłoby do takich sytuacji. 2. Element przestępczy na Kolejowej to jakaś masakra. Chodziłem tam przez 4 lata do szkoły mogę powiedzieć tylko, że patologia to mało powiedziane. Wszędzie naćpani pseudole, którzy nie potrafią nawet poprawnie się wysłowić. Na prawdę kolska "elita"! Ci ludzie powinni być pozamykani, bo większość z nich miała, ma lub będzie mieć jakąś styczność ze światem przestępczym! Agresywni, naćpani "przestępcy i bandyci" - ok, oni są spoko. Policja, która stara się coś z nimi zrobić - beee! Źli ludzie, bo wyciągnął broń! A zastanowił się ktoś z Was dlaczego wyciągnął broń? Może się ich bał? Z pewnością ich zna i wie "na co ich stać"! Wniosek nasuwa się sam: Policja powinna siedzieć na ..., a bandyci niech robią co chcą! Ciekawe po jakim czasie zapłakalibyście i prosilibyście i powrót patroli?!!!
fbvc · 18 Sierpień 2017
Mi się wydaje że broń wyciągnął bo koleś otworzył mu tylne drzwi od radiowozu.....
Eliza · 18 Sierpień 2017
Przestańcie ślepo bronić tych dzieciaków z Kolejowej. Niestety są niewychowani, niedouczeni i mało inteligentni. Współczuję rodzicom tych chłopców! Jaki wy reprezentujecie poziom. Przynosicie tylko wstyd rodzicom. Panowie policjanci. Brawo. Popieram. Jeśli ktoś nie zna prawa, komentarz jest zbędny, na darmo tracicie czas. Uważam że w stosunku do tych 'kozaków z kolejki' powinny być zastosowane środki poprawcze i odpowiedzialność karna. Za stawianie oporu, utrudnianie pracy, wandalizm, obrażanie funkcjonariuszy na służbie, próba uwolnienia zatrzymanego, groźby w kierunku policjanta, udostępnianie wizerunku Pana policjanta w Internecie i publiczne upokorzenia oraz obrażanie. Takie są fakty. Ostra resocjalizacja by sie przydała tym dzieciom! A Panowie policjanci. Brawo za interwencję. Ja osobiście wam gratuluję. W Końcu ktoś się zajmuje porządkiem w naszym mieście! Czapki z głów!
Mat · 20 Sierpień 2017
Ja nie współczuje wcale rodzicom tych cwaniaków z kolejowej. Dostali mieszkania i w dupie mieli swoje potomstwo, przekazali to, co sami reprezentowali, czyli chamstwo. Mieszkałem w Kole i wszędzie widywałem te zaćpane gówna z szalikami Lecha Poznań, rozbijające się niemieckimi furami, pewnie kradzionymi. Jest jak jest, mamy w Kole element, który powinien na dzień dobry być pałowany w przypadkach nie podporządkowania się Policji. Sami sobie winni. Zwykłe pedalstwo. Jeszcze po zasiłek się zgłoszą niedługo, bo kretyni nic w życiu nie robią tylko żyją na koszt innych.
Skryty Kant · 18 Sierpień 2017
Raczysz żartować chyba... Dwie nieudolne próby zatrzymania, naruszenie art. 15, a zwłaszcza art. 17 ustawy o Policji, prowokacje w stosunku do osoby nagrywającej a ty gratulujesz? Każdy ma prawo rejestrować funkcjonariusza publicznego wykonującego czynności służbowe, a jeśli funkcjonariusz ów ma z tym problem, to może złożyć pozew, ale TYLKO I WYŁĄCZNIE z kodeksu prawa cywilnego. Nagrywanie interwencji nie jest zabronione ani w prawie karnym, ani administracyjnym. Nie bronię osób, które próbowano zatrzymać w celu wylegitymowania, ale napiętnuję nieudolność i naruszanie prawa podczas tych czynności.
Gal Anonim · 18 Sierpień 2017
Cwaniak co nagrywa to robi niezłą prowokację i oczywiście wychodzi znów ta zła policja. Najlepiej jakby panowie robili co im się żywnie podoba i nikt nic nie mówił. Panowie wracajcie na siłkę i róbcie sobie kolejne dziary.
Kolanka · 18 Sierpień 2017
mieszkam na tym osiedlu obok sklepu i powiem państwu,że codziennie widzę pijących na ławce ,ale nie młodzież , a panów dużo starszych...... i o nich nie ma mowy ,którzy wchodzą do sklepu po alkohol, a smród od nich jest nie do zniesienia /-nie alkoholu/
gość · 18 Sierpień 2017
Tak ,wszystko prawda. Panowie tak jak chodzą ,tak kładą się spać łącznie z butami .Rano gotowi są do wyjścia przed blok na ławeczkę składka na buteleczkę ,papierosa i tak w kółko. Przecież oni nie myją się to nie ma co się dziwić, że nie można obok nich obojętnie przejść. Ponadto mają śmiałość prosić znajomych o dorzucenie kasy bo brakuje im,np 2 zł. Rano idę do sklepu a przy salonie fryzjerskim na murku wystawa buteleczek. Tak dzieje się niemalże codziennie. Dobrze aby patrole policyjne raz po raz odwiedzały te miejsca. O i ławeczka między blokiem 70 a 72 tam też wieczorami zbiera sie młode towarzystwo. I po 22 wielkie dyskusje,klątwy itp.
czytelnik · 18 Sierpień 2017
Woda ciągle drożeje, a wóda cenowo "stoi w miejscu". Piją więc, ale się nie myją. Na wszystko człowiekowi nie starczy.
Maciej · 18 Sierpień 2017
Oglądając ten filmik widać ze interwencja była zwiazana z patologia, ale wstyd troche za interwencje Policji bo po to jest dwóch Policjantów którzy powinni jeden drugiego zabezpieczać, jeden liczyć na drugiego a nie od razu wyciągać broń palna do osób gdzie nie było zagrozenia życia lub zdrowa innej osoby itp..........w tym momencie wiadomo bron została przeładowana było to widać i słychać gdzie mógł pujść strzał nie kontrolowany ----zabicie osoby przypadkowo.....Broni uzywa sie ostatecznie ogólnie Policjant był pod wpływem stresu dlatego nie myslał co robił.......wiecej treningów z interwencji polecam.....dla tych Polcjantów....nawet widac ze ten jeden Policjant nie wie co ma robic jezeli są razem w patrolu to wzajemnie sobie pomagaja a nie odchodzi od swojego partnera i nie wiadomo gdzie jest......smiech na sali
klio · 18 Sierpień 2017
na widok odblokowanej spluwy nawet największy bandzior w innych krajach by stanął jak wryty i miał pełne pory a w Polsce pajace nagrywają i się smieją ale jaja!hahaha
Kolanka · 18 Sierpień 2017
zgadzam się... A widząc w takim stanie policjanta trzeba dzwonić po pomoc . Kto dopuścił do takiej pracy Na litość.... .kto mu dał broń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
koks · 18 Sierpień 2017
gnac tych burakow nieukow z kolejowej brawo policja
gość · 18 Sierpień 2017
Portal e-kolo zdobył wczoraj receptę jak uzdrowić swój portal. Tylu wejść i komentarzy nie było nawet po sesjach RM.
klan · 18 Sierpień 2017
Osobnik który mówi: 'oddawaj mój dowód' - brzmi jak maciek z klanu. i poza tym, jak można powiedzieć 'szczelaj'. Policjant i tak zachował zimną krew
Kolanka · 18 Sierpień 2017
.........a jak można porównywać do kogoś chorego ????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! żałosne .
Gosc · 18 Sierpień 2017
No i właśnie mamy poziom zakłócających spokój. Szczelaj a nie strzelaj zryj a nie jedz itp. Trzeba ich w końcu czegoś nauczyć.
ADAM · 18 Sierpień 2017
Policjant nie powinien dyskutować z " podejrzanym" tylko po niewypełnieniu przez niego polecenia użyć wszelkich środków do zatrzymania - łącznie z bronią. A może zatrzymywany to był psychopata który po ucieczce pobiegł do szkoły i wystrzelał całą klasę? W stanach jak Policja mówi że masz się położyć z rękami na głowie to nikt nie dyskutuje.
Skryty Kant · 18 Sierpień 2017
Policjant przede wszystkim nie przedstawia się "Rybicki jestem". Być może zapomniał, ale pracuje w określonej jednostce na określonym stanowisku. O brakach w umundurowaniu nie wspomnę...
ADAM · 18 Sierpień 2017
olicjant w Szczecinie zastrzelił kierowcę, który nie zatrzymał się do kontroli drogowej, a przy okazji potrącił jednego z funkcjonariuszy. Czy przepisy regulują użycie broni przez policjantów? Zasady używania broni palnej m.in. przez funkcjonariuszy Policji reguluje ustawa z dnia 24 maja 2013 r. o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej. Zgodnie z jej treścią (art. 6 ust. 2): Broni palnej używa się lub wykorzystuje się ją wyłącznie, jeżeli użycie lub wykorzystanie środków przymusu bezpośredniego: 1) okazało się niewystarczające do osiągnięcia celów tego użycia lub wykorzystania lub 2) nie jest możliwe ze względu na okoliczności zdarzenia. Ustawa przewiduje cały szereg różnego rodzaju środków przymusu bezpośredniego, zarówno oczywistych (siła fizyczna, kajdanki), jak i niecodziennych.
gość · 18 Sierpień 2017
Mieszkańcy Nowej Kolejowej proszą o zwiększenie patroli policji w godzinach po 22.00 Przesiadują na ławkach,piją alkohol,krzyczą tak głośno ,ze w mieszkaniach słychać ich każde przekleństwo. Zwrócenie uwagi powoduje jeszcze większą agresję.Nie zwracają uwagi na innych. A jeszcze lepszy jest cyrk,gdy wśród facetów znajdzie się panienka. Bardzo prosimy o wzmożone patrole!
czytelnik · 18 Sierpień 2017
W czasach (slusznie?) minionych przyjezdzala kompania ZOMO z Kalisza, laczyli patrole z naszymi milicjantami i patrolowali miasto. Nigdy nikt nie wiedzial, kiedy przyjada po raz kolejny. Bylo wyjatkowo spokojnie!
Ania · 18 Sierpień 2017
Ci chłopcy chcą zwiększyć swoją pseudo popularność. Udają kozaków i cwaniaków. Szkoda że w 'buzi gorzej niż w du*ie'. Przekleństwa. Brak szacunku. SKANDALICZNE zachowanie. Gdzie oni byli chowani...w lesie? Proszę Was! Jak można sie tak odzywać do drugiego człowieka. Poza tym słychać wyraźny obraz patologii... chłopcy nawet dobrze jednego zdania poprawnie nie potrafią powiedzieć. Dla Pana policjanta. Order za odwagę że sie nie daje tym patologicznym chamom których nie miał kto wychować.
taki tam · 18 Sierpień 2017
Nagłówek poraża: "Interwencja została nagrana i udostępniona w internecie przez osobę postronną" Jaka ona postronna, czynnie brała udział w zamieszaniu.
ADAM · 18 Sierpień 2017
Art. 17 ustawy o Policji zezwala policjantowi na użycie broni palnej tylko wtedy, jeżeli środki przymusu bezpośredniego (fizyczne, techniczne i chemiczne środki służące do obezwładniania bądź konwojowania osób oraz do zatrzymywania pojazdów, pałki służbowe, wodne środki obezwładniające, psy i konie służbowe, pociski niepenetracyjne, miotane z broni palnej) okazały się niewystarczające lub ich użycie, ze względu na okoliczności danego zdarzenia, nie jest możliwe, oraz wyłącznie: 1) w celu odparcia bezpośredniego i bezprawnego zamachu na życie, zdrowie lub wolność policjanta lub innej osoby oraz w celu przeciwdziałania czynnościom zmierzającym bezpośrednio do takiego zamachu; 2) przeciwko osobie niepodporządkowującej się wezwaniu do natychmiastowego porzucenia broni lub innego niebezpiecznego narzędzia, którego użycie zagrozić może życiu, zdrowiu lub wolności policjanta albo innej osoby; 3) przeciwko osobie, która usiłuje bezprawnie, przemocą odebrać broń palną policjantowi lub innej osobie uprawnionej do posiadania broni palnej; 4) w celu odparcia niebezpiecznego bezpośredniego, gwałtownego zamachu na obiekty i urządzenia ważne dla bezpieczeństwa lub obronności państwa, na siedziby naczelnych organów władzy, naczelnych i centralnych organów administracji państwowej albo wymiaru sprawiedliwości, na obiekty gospodarki lub kultury narodowej oraz na przedstawicielstwa dyplomatyczne i urzędy konsularne państw obcych albo organizacji międzynarodowych, a także na obiekty dozorowane przez uzbrojoną formację ochronną utworzoną na podstawie odrębnych przepisów; 5) w celu odparcia zamachu na mienie, stwarzającego jednocześnie bezpośrednie zagrożenie dla życia, zdrowia lub wolności człowieka; 6) w bezpośrednim pościgu za osobą, wobec której użycie broni było dopuszczalne w przypadkach określonych w pkt 1–3 i 5, albo za osobą, wobec której istnieje uzasadnione podejrzenie popełnienia zabójstwa, zamachu terrorystycznego, uprowadzenia osoby w celu wymuszenia okupu lub określonego zachowania, rozboju, kradzieży rozbójniczej, wymuszenia rozbójniczego, umyślnego ciężkiego uszkodzenia ciała, zgwałcenia, podpalenia lub umyślnego sprowadzenia w inny sposób niebezpieczeństwa powszechnego dla życia albo zdrowia; 7) w celu ujęcia osoby, o której mowa w pkt 6, jeśli schroniła się ona w miejscu trudno dostępnym, a z okoliczności towarzyszących wynika, że może użyć broni palnej lub innego niebezpiecznego narzędzia, którego użycie zagrozić może życiu lub zdrowiu; 8) w celu odparcia gwałtownego, bezpośredniego i bezprawnego zamachu na konwój ochraniający osoby, materiały zawierające informacje niejawne, pieniądze albo inne przedmioty wartościowe; reklama reklama 9) w celu ujęcia lub udaremnienia ucieczki osoby zatrzymanej, tymczasowo aresztowanej lub odbywającej karę pozbawienia wolności, jeśli: - ucieczka osoby pozbawionej wolności stwarza zagrożenie dla życia albo zdrowia ludzkiego, - istnieje uzasadnione podejrzenie, że osoba pozbawiona wolności może użyć broni palnej, materiałów wybuchowych lub niebezpiecznego narzędzia, - pozbawienie wolności nastąpiło w związku z uzasadnionym podejrzeniem lub stwierdzeniem popełnienia przestępstw, o których mowa w pkt 6.
Ola · 18 Sierpień 2017
Panowie JP na 100%, odważni są bo byli w grupie. Ciekawe jak by wyglądał ten film akcji gdyby każdy z nich był sam na sam z tym policjantem. W grupoe kazdy kozaczy. Ciekawe jest to że cieszą się takim uznaniem a uciekają przed policją, bilecie im brawa za to że nagrali film 'z części interwencji'. Hahahaha. Co do komentarzy na Facebooku. Udzielają ich głównie znajomi tych 'chłopców' lub plastiki co na każdym zdjęciu dupę wypinają a zdania dobrze nie potrafią złożyć i napisać. Wyrzutki społeczne. Patologia która nigdy nic nie osiągnie i potem tacy ludzie sie rozmnażają i pobierają 500+. No coz jaki poziom taki komentarz.
Marcin · 18 Sierpień 2017
Brawo policja. Mają stresującą pracę. Bardzo dobrze najwyższy czas wziąć się za patoli
Miska · 18 Sierpień 2017
W końcu policja wzięła się za ta patologie, zero wychowania, zero kultury... Mieszkam w Kole boję się wyjść wieczorem na ulice. A co policja winna i co takiego zrobiła? Nie postrzelila, nie pobila.. A sił już na gowniarzy nie miała. Po tym filmiku mogę tylko powiedziec brawo Panowie w końcu zareagowaliscie a Wy kolska patologia wstydzcie się!!b6!
Siwy wec · 18 Sierpień 2017
Brawo policja. Trzeba reagować na patologię. "Szczelaj, szczelaj" ;-)
A · 18 Sierpień 2017
na Rybickiego jest polowanie od dawna. filmik nie jest nagrany przypadkowo to zwykla prowokacja. Policjant nie wyciagnal broni do nagrywajacego tylko do mezczyzny po prawej stronie ktory probowal "uwolnic" swojego kolege. w reku uciekajacego pozniej chlopaka widac noz. odnosze wrazenie ze niektorzy widza to co chca widziec. Patologia powinna dostac conajmniej zawiasy chociazby za grozby w koerunku funkcjonariusza i opublikowanie jego wizerunku w sieci. dziwi mnie fakt ze w tak wielu ludziach jest tyle nienawisci i jadu do policji. sa to mlode osoby, ktore w wiekszosci nie maja nawet 20 lat.. wchodzac na profile komentujacych lapie sie za glowe. pamietajcie policjant tez czlowiek :)
sasa · 18 Sierpień 2017
Jaki noz ty widzisz w reku uciekajacego chlopaka?!?!!? przestan tworzyc herezje!!!!!
Tak · 18 Sierpień 2017
Jesteście zaślepkeni nienanienawiścią do Policji. Współczuję podejścia. Lepiej żeby 'gówniarzeria' miała władzę? Po Kolejowej strach przejść, bo nie wiadomo co takiemu odbije. Tak jak obok dawnej Żabki. Ludzie. Ci 'Panowie' potrafią rzucić butelką od piwa w jadący samochód. Na to mamy się godzić? Mamy sobie pozwolić żeby 'patologia' rządziła naszym miastem, a nasze dzieci bały się chodzić ulicami naszego miasta? Policjanci zaczynają robić porządek w tym mieście i dlatego są NIEWYGODNI!
Anonim · 18 Sierpień 2017
Ciekawe czy tak znają swoje prawa podczas gdy klepia kogoś bezkarnie na ulicy. Mówię tutaj oczywiście o tych "poszkodowanych"
Prokuratorek · 18 Sierpień 2017
Zacznijmy od początku... Funkcjonariusze wykonywali swoje obowiązki. Jestem ciekaw zachowania panów na początku interwencji. Jakie były ich czyny, zachowanie, słowa wobec funkcjonariuszy... Po obejrzeniu tego filmiku przez przeciętnego Kowalskiego zaczyna on opisywać prace policji oraz wydawać opinie o pracy tej formacji. Zaczyna opisywać całą sytuacje nie wiedząc, co działo się od początku... Dlaczego pan X nie stosował się do poleceń wydawanych przez funkcjonariusza podczas podejmowanych czynności? Dlaczego pozostałe osoby utrudniały oraz nie stosowały się do wydawanych poleceń przez funkcjonariuszy? Dlaczego uczestnicy zajścia prowokowali policjantów, zniesławiali ich oraz uciekali? Zwykły normalny Kowalski, który żyje zgodnie z prawem nie ucieka ani nie obraża funkcjonariusza publicznego na służbie... Takie właśnie osoby, które są agresywne, wulgarne, zdemoralizowane mają problemy, miały problemy i będą je mieć... A pan X, który myśli, że zna prawo zaznaczam myśli, że zna prawo bo naoglądał się filmików w internecie powinien się poważnie zastanowić nad swoim zachowaniem i zmienić swoje postępowanie... Na szczęście Ci panowie poniosą za to odpowiednie konsekwencje swoich czynów. Dla przypomnienia: Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z 26 lipca 2005 roku w sprawie sposobu postępowania przy wykonywaniu niektórych uprawnień policjantów, przystępując do legitymowania każdy policjant jest obowiązany podać swój stopień, imię i nazwisko w sposób umożliwiający odnotowanie tych danych, a także podstawę prawną i przyczynę podjęcia czynności służbowej. Należy pamiętać, iż brak dowodu osobistego nie jest powodem do odstąpienia od legitymowania. Dokumentem, na podstawie którego policjant może ustalić tożsamość osoby, jest paszport czy inny dokument z fotografią i z indywidualnym oznaczeniem, tj. serią lub numerem. W sytuacji, gdy legitymowany nie posiada przy sobie żadnych dokumentów, jego tożsamość może być ustalona na podstawie oświadczenia ustnego, jednak wcześniej policjant ma obowiązek pouczyć go o treści art. 65 § 1 Kodeksu Wykroczeń, cyt.: „Kto umyślnie wprowadza w błąd organ państwowy lub instytucję upoważnioną z mocy ustawy do legitymowania co do tożsamości własnej lub innej osoby, co do swego obywatelstwa, zawodu, miejsca zatrudnienia lub zamieszkania, podlega karze grzywny.” Natomiast w przypadku odmowy okazania ww. dokumentu, osoba legitymowana może zostać doprowadzona do jednostki Policji w celu ustalenia jej tożsamości. W takiej sytuacji policjant ma obowiązek pouczyć ją o treści art. 65 § 2 Kodeksu Wykroczeń, tj.: „Tej samej karze podlega, kto wbrew obowiązkowi nie udziela właściwemu organowi państwowemu lub instytucji, upoważnionej z mocy ustawy do legitymowania, wiadomości lub dokumentów co do okoliczności wymienionych w § 1”. Policjant ma prawo legitymować osoby, gdy ustalenie ich tożsamości jest niezbędne do wykonania czynności służbowych, a w szczególności w celu: – identyfikacji osoby podejrzanej o popełnienie przestępstwa lub wykroczenia, – ustalenia świadków zdarzenia powodującego naruszenie bezpieczeństwa lub porządku publicznego, – wykonania polecenia wydanego przez sąd, prokuratora, organy administracji rządowej i samorządu terytorialnego, – identyfikacji osób wskazanych przez pokrzywdzonych jako sprawców przestępstw lub wykroczeń, – poszukiwania osób zaginionych lub ukrywających się przed organami ścigania albo wymiarem sprawiedliwości. Wymienione podstawy legitymowania są przykładowe, przedstawiają one sytuacje najbardziej typowe. Mogą z nich wynikać również inne okoliczności, które będą uzasadniały legitymowanie. Może ono nastąpić np., gdy wygląd osoby odpowiada rysopisowi osoby poszukiwanej, lub może dotyczyć osób spotkanych w melinach lub innych miejscach, gdzie gromadzi się element podejrzany i przestępczy, osób przenoszących bagaże, których rodzaj, kształt, rozmiar i ciężar wzbudzają uzasadnione podejrzenie popełnienia czynu zabronionego, osób, które na widok policjanta zdradzają niepokój, osób przebywających w miejscu, do którego wstęp dla osób postronnych jest zabroniony, lub w pobliżu chronionego obiektu, ponadto osób spotkanych w miejscach ustronnych czy też wykonujących zdjęcia fotograficzne szkice lub rysunki obiektów o charakterze militarnym i strategicznym, ważnym dla bezpieczeństwa i obronności państwa (np. obiektów wojskowych, lotnisk, elektrociepłowni).
Kolanka 24 · 18 Sierpień 2017
Panowie od nagrania. Brawo dla Was, albo macie tak 'lojalnych' znajomych, którzy ślepo Was wspierają, albo siejecie taki postrach w mieście, że ludzie boją się Wam sprzeciwiać i powiedzieć wprost, że Wasze zachowanie było SKANDALICZNE. Szanowni Państwo, czytam i nie wierzę jaki analfabetyzm reprezentują nasi mieszkańcy. Zanim napiszecie kilka zdań. Zastanówcie się. Odnosząc się do filmiku i całej sytuacji. Panowie z nagrania. Brawo za słownictwo. Poziom jaki reprezentujecie, mówi sam za siebie. Zero kultury osobiste i szacunku do drugiego człowieka. Dziś, Mama nie może być z Was dumna... Brak sensownego argumentu odmówienia okazania się dowodem osobistym podczas rutynowej kontroli, bądź kontroli podczas interwecji. Tak bardzo znacie 'swoje prawa', a nie wiecie, że Funkcjonariusz Policji jako przedstawiciel władzy, ma prawo wylegitymować Was, o każdej porze dnia i nocy, nie przedstawiając konkretnego powodu, ponieważ jest to 'rutynowa kontrola'. Tak bardzo znacie swoje prawa, ale zapomnieliście, iż groźby kierowane do Policjanta będącego na służbie są karalne. A takowe były kierowane. Można to zauważyć i usłyszeć jeśli uważnie obejrzycie filmik nie fascynując się jedynie 'beszczelnym zachowaniem' Panów 'pokrzywdzonych'. Czy ktoś z czytelników w ogóle zauważył jak jeden z tych 'bohaterów' próbował 'uwolnić' swojego kolegę? Proszony przez policjalna o odsunięcie się od samochodu nie wykonał polecenia. Ten zaś ponowił prośbę, która została zlekcewarzona...dlatego użył środka koniecznego- wyjął broń i gaz. Tacy jesteście odważni. Otóż gaz użyty przez Policjantów to gaz łzawiący. Nie wywołuje on trwałego uszczerbku na zdrowiu. Wystarczy oczy przemyć zwykłą wodą i po sprawie. Argument-'dostałem gazem...jak boli...' . Tacy z Was 'kozacy'? Dlaczego uciekaliście? Dlaczego nie nagraliście całej interwencji? Dlaczego wszyscy oskarżają policjanta? Ponieważ jest on niewygodny. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta. Panowie z kolejowej nie mogą czuć się 'bogami'. A tak na marginesie. Oceniać jest łatwo. Ciekawa jestem, jaka byłaby Państwa 'reakcja na stres' podczas interwencji, gdzie wręcz jestem skłonna to powiedzieć 'napada' Was czterech mężczyzn. W takiej pracy, ograniczone zaufanie do ludzi to podstawa. Nie wiadomo co mogło przyjść do głowy tym Panom.
kolankq · 18 Sierpień 2017
To raczej pan policjant potrzebuje POMOCY . Kto mu dał broń . Na litość ......!!!!!!!!!!!!!
Prokuratorek · 18 Sierpień 2017
zgadzam się w 100%
John · 18 Sierpień 2017
Ludzie zawsze popełniają błędy, nawet policja. Za zachowanie jakim się posłużyli na pewno odpowiedzą , ale moim zdaniem dobrze zrobili bo takich pewnych siebie ludzi jest coraz więcej, az żal patrzeć na rozprzestrzenianie sie takich zachowań. Szkoda tylko, ze interwencja trafila sie tak młodym policjantom, którzy no nie są doświadczeni w branży i moze dojść do sytuacji w której będą musieli oddać mundury.
Kto · 17 Sierpień 2017
No zdecydowanie pani rzecznik powinna przeczytać swoje wypowiedzi i dopiero je zamieszczać na stronie.
sw · 17 Sierpień 2017
Witam ten Pan który wyciągnął broń i skierował w osobę cywilną poniesie konsekwencje..zajmuje się tym prokurator w Poznaniu..Nie godzien jest nosić mundur polskiej policji..na 95 procent czeka go odpowiedzialności karna.szczegóły jutro 11:30
Maciej · 17 Sierpień 2017
Bogowie.....od radarów w krzakach i pijanych rowerzystów....
inny · 17 Sierpień 2017
Pan rzecznik to niech czyta poprawność pisowni swoich komentarzy i dopiero je upublicznia.
anonim · 17 Sierpień 2017
Pod tym sklepem to największa melina i ... .i nie dziwie sie normalnym mieszkancom ze zglaszaja interwencje.Policjanci mlodzi wiec mieli prawo na male zamieszanie chodz nikt nie nagrywal co sie wczesniej dzialo ze tak byl wyprowadzony jeden z nich z rownowagi,a tym bardziej ze znam osobiscie Chlopaka i wiem ze nie nalezy do osob ktore da sie wyprowadzic z rownowagi.cpunki zaczeli kamerowac od momentu im wygodnego.Ogolnie dawno juz powinni sie wziac za tamta ulice ,a tym bardziej ze menelstwa wiekszego nie ma nigdzie juz nawet na wyspie jest normalniej .pozdr
Kolanka · 18 Sierpień 2017
Jak można tak kogoś bezpodstawnie obrażać. Proszę się liczyć ze słowami.
anonim2 · 17 Sierpień 2017
"kamerować"
anonim2 · 17 Sierpień 2017
Weź kurwa psie "ćpunek" to chyba nie zdążył wyciągnąć jak cie robił
zygmunt · 17 Sierpień 2017
jezeli ktos sie nie zajmie tym co sie dzieje na naszej komendzie to dojdzie do tragedi.sprawy w sadach,zarzuty prokuratorskie i nic..co jeszcze musi sie wydarzyc????????????
Operator · 17 Sierpień 2017
Prawie się sfajdałem jak tego glocka wyciągnął, niby policja w Polsce boi się używać broni, a tu chłop wyciąga gnata w tak błahej sprawie. Jedyny plus- potrafi trzymać paluch poza spustem, chociaż wygląda na typowego samca alfa polskiej wsi.
obiektywany · 17 Sierpień 2017
Prawda z pewnością lezy posrodku, nie znam sprawy, ale sądząc z niektórych wypowiedzi, myslę ze mieszkańcy okolicznych bloków są zmęczeni towarzystwem pod sklepem. Jedno jest pewne: ci dwaj agresywni chłopcy 'niby policjanci' nie powinni nigdy trafic do policji. Nie radzą sobie ze stresem i agresją. Nie wolno celowac w człowieka z odbezpieczonej broni w nieuzasadnionych sytuacjach. W oczach tego człowieka widać szaleństwo, co on by zrobił gdyby musiał interweniwać nie pod osiedlowy sklepem, ale w innej niebezpieczej sytuacji? Pewno by wyetrzelał cały magazynek na oslep w kogo popadnie. A Rzecznik Polcji nie powinien byc rzecznikiem, bo swoja wypowiedzią tylko dolewa oliwy do ognia.
Miras · 17 Sierpień 2017
Kto i po co to upublicznił przecież tym chuliganom bezkarnym tylko o to chodzi blokowiska to wylęgarnia patologii.W tych niektórych komentarzach jest grożba mam nadzieje że policja to odpowiednio potraktuje
Rewq · 17 Sierpień 2017
Czytelnicy zakopali ten komentarz
Iwona · 17 Sierpień 2017
Brawo Policja! Osobę postronną? To udostępnił widoczny na nagraniu i potraktowany gazem chłopak!! Sądzą się zawsze i wszędzie do wszystkich a policja jest władzą i jakby raz odpuścili i sobie pozwolili to już byłoby w ogóle śmiechu warte! Powinni dostać nagrodę za tą akcję (nieudolną ale jednak)
OFICER · 17 Sierpień 2017
Czytelnicy zakopali ten komentarz
x · 17 Sierpień 2017
ci kórzy udzielają się tak mocno na fb po prostu pewnie nie muszą jutro rano wstać do pracy, tylko około 12.00 zaczną pić piwko pod sklepem. zapewne 90% udzielających się na fb w tym temacie są niewiele więcej warci od tych cwaniaczków z kolejowej....i po prostu bronią swoich koleszków...
gosc · 17 Sierpień 2017
Interwencja została nagrana i udostępniona w internecie przez osobę POSTRONNĄ???? jak to była osoba postronna to ja jestem...
Xxxxxx · 17 Sierpień 2017
Bardzo dobrze że tak się stało. Młodzi policjanci dostaną nagrane ale reszta policji powinna zrobić porządek z tą niby młodzieżą z kolejowej, dość picia pod sklepem i kozakowanie. Brawo sami na siebie utracili bata.
ziom · 17 Sierpień 2017
Brawo Panowie z Policji , zobaczcie komentarze na fejsie , jest nagonka na Panow z Policji ci to na fejsie wypisuja te teksty powinni tez zostac ukarani. To bardzo pokrzywdzone przez Policje towarzystwo jest na kolejowej dobrze znane i nie sa to mili mlodzi ludzie , i jest ich wiecej . Jest prosta sprawa , jezeli ktos jest w pracy na sluzbie i ma zgloszenie to musi jakos zareagowac a nie prosic bez konca aby jakis bandyta sie zmilowal i po 5 godzinach moze podal imie i nazwisko. BRAWO POLICJA !!!!!! takim naleza sie nagrody.
Merci · 17 Sierpień 2017
Policjant ma prawo broń wyciągnąć tak jak pies ma prawo szczekać. Może i zrobili to bardzo nieudolnie ale widac, że to była prowokacja cwaniaczków/pijaczków i zo to powinni nie gazem a pałom przez dupę dostać i tyle!!!!
Mey · 17 Sierpień 2017
Haha sprawa u adwokata ?? Jakby to niebyla policja tylko przypadkowa osoba zwróciła uwagę że są za głośno to by nie nagrywali tylko by mu najeb... Dobrze policjant zrobił cwaniactwo kolejowe cały czas pod wpływem wszystkiego chodzi .. policja niech porządek tam zrobi jak nikt nie umie . Więcej takich interwencji
Norbert · 17 Sierpień 2017
Czytelnicy zakopali ten komentarz
x · 17 Sierpień 2017
ten komentarz uważam za groźbę w kierunku policjanta i osoba która go wpisała powinna za to odpowiedzieć! Policja ma prawo legitymować! Jeśli nie ma się nic na sumieniu to nie ma się powodu do ucieczki i nagrywania głupich filmików
Pałka · 17 Sierpień 2017
Policjanci bez kondycji w szkółce się opierdzielali. Ale tak naprawde Panowie policjanci powinni spałować tych młodych wieśniaczków A nawet ich nie złapali
Biczzz · 17 Sierpień 2017
Jak dla mnie te wyzwiska pod adresem policji widoczne na nagraniu podchodzą pod obraze funkcjonariusza na służbie. Jelopy z pod sklepu lepiej niech się wezmą do roboty. Tacy niby bystrzy a spierd.. Żal...
MAkdda · 17 Sierpień 2017
Rzecznik policji to tyle się zna co na gwiazdach. Sprawę można dać do adwokata i za to polecą stanowiska. Koleś niezrównoważony przeładowywuje broń, drugi legitymuje używając siły bezpodstawnie i nie podając powodu legitymowania. Wierz mi że policja nie może nawet nikogo ruszyć bo nie ma do tego prawa. Netykalność cielesna została naruszona i adwokat ma tu pole do popisu i wyciągnięcie odszkodowania za uszczerbek na zdrowiu psychicznym np.
szeryf · 17 Sierpień 2017
Jeżeli chodzi o policjantów to cóż zachowanie nieadekwatne do sytuacji i broń wyciąga się w sytuacjach szczególnych o których uczyli się na szkółce. Co do tych wieśniaków to kolska policja powinna zrobić porządek z nimi wszystkimi i z tymi z kolejowej jak i z toruńskiej. Poubierają koszulki z orłem polskimi barwami i myślą że błyszczą z browarami i drą te pyski wszędzie a na temat polskiej historii wiedzą tyle co mają w głowie czyli pustynia.
x · 17 Sierpień 2017
Policja miała prawo tak zareagować. Na kolejowej odbywa się notoryczny handel narkotykami więc każda interwencja tam jest uzasadniona! Dziwię się ludziom broniącym tym cwaniaczków z kolejowej, powinniście stać murem za policją i za każdą interwencją w trosce o Wasze rodziny i dzieci. Niejednokrotnie na kolejowej dochodzi do sytuacji że ktoś komuś grozi, wręcz nawet dochodzi do sytuacji w której oberwać można w głowę butelką a kto wie czy i nie nożem... Więc najpierw musi zginąć jakaś niewinna osoba, żeby w końcu na kolejowej był porządek?! Policja ma prawo wylegitymować każdego (tym bardziej w dobie terroryzmu) i jeśli ktoś nie ma nic do ukrycia to po okazaniu dokumentów wszystko się kończy. Policja chciała tylko wylegitymować, a jeśli ktoś nie chce poddać się kontroli to znaczy że ma coś na sumieniu. A jeśli policjant czuje się zagrożony to czemu ma nie użyć broni? Ten kto upublicznił ten film chciał ośmieszyć policję a ośmieszył siebie i osiągnął skutek odwrotny do zamierzonego. Na kolejowej w końcu powinien zapanować porządek!
kilo · 17 Sierpień 2017
wstyd za taką policję skuć zatrzymać a oni bezradni wstyd!
obiektywny · 17 Sierpień 2017
Użycie broni palnej przez Policję Jeśli środki przymusu bezpośredniego nie są wystarczające, policjanci mogą sięgnąć po broń. Użyć broni palnej mogą jednak tylko w celu odparcia bezpośredniego i bezprawnego zamachu na życie, zdrowie lub wolność swoją lub innej osoby oraz w celu przeciwdziałania czynnościom zmierzającym bezpośrednio do takiego zamachu. Zezwolenie na użycie broni palnej: 1) w celu odparcia bezpośredniego i bezprawnego zamachu na życie, zdrowie lub wolność policjanta lub innej osoby oraz w celu przeciwdziałania czynnościom zmierzającym bezpośrednio do takiego zamachu; 2) przeciwko osobie niepodporządkowującej się wezwaniu do natychmiastowego porzucenia broni lub innego niebezpiecznego narzędzia, którego użycie zagrozić może życiu, zdrowiu lub wolności policjanta albo innej osoby; 3) przeciwko osobie, która usiłuje bezprawnie, przemocą odebrać broń palną policjantowi lub innej osobie uprawnionej do posiadania broni palnej; 4) w celu odparcia niebezpiecznego bezpośredniego, gwałtownego zamachu na obiekty i urządzenia ważne dla bezpieczeństwa lub obronności państwa, na siedziby naczelnych organów władzy, naczelnych i centralnych organów administracji państwowej albo wymiaru sprawiedliwości, na obiekty gospodarki lub kultury narodowej oraz na przedstawicielstwa dyplomatyczne i urzędy konsularne państw obcych albo organizacji międzynarodowych, a także na obiekty dozorowane przez uzbrojoną formację ochronną utworzoną na podstawie odrębnych przepisów; 5) w celu odparcia zamachu na mienie, stwarzającego jednocześnie bezpośrednie zagrożenie dla życia, zdrowia lub wolności człowieka; 6) w bezpośrednim pościgu za osobą, wobec której użycie broni było dopuszczalne w przypadkach określonych w pkt 1–3 i 5, albo za osobą, wobec której istnieje uzasadnione podejrzenie popełnienia zabójstwa, zamachu terrorystycznego, uprowadzenia osoby w celu wymuszenia okupu lub określonego zachowania, rozboju, kradzieży rozbójniczej, wymuszenia rozbójniczego, umyślnego ciężkiego uszkodzenia ciała, zgwałcenia, podpalenia lub umyślnego sprowadzenia w inny sposób niebezpieczeństwa powszechnego dla życia albo zdrowia; ............................................. nic nie ma o uzyciu odbezpieczonej broni, i skierowaniu jest bezposredni w kierunku osoby "uzbrojonej" w telefon . To pewno teraz za przekroczenie szybkości od tego policjanta to dostane kule w łeb? a za złe parkowani postrzał w noge?
x · 17 Sierpień 2017
a skąd wiesz, że nie było podejrzenia o gwałt, czy terroryzm? Ja z filmu wnioskuje że obok kogoś kto nagrywa jest więcej osób...film nie pokazuje czy nie mają w ręku butelek, kostki brukowej, pałki, noża...
Dawid · 17 Sierpień 2017
Każdy kto zna posterunkowego Rybickiego z Trzebuchowa wie ze nie radzi sobie ze stresem. W gimnazjum i w szkole średniej często wdawal sie w bojki. Poza tym on jak i jego bracia zajmowali sie narkotykami. U niego kazda ilość można kupic
Gosc · 17 Sierpień 2017
Widzicie ,dawno na portalu e-kolo nie było tyle wejść W Kole musi się coś dziać.Tylko szkoda ,że znów będzie się źle mówiło.
Przemek · 17 Sierpień 2017
po to jest Policja żeby pilnować porządku. a nie gość na ogląda się na internecie co mu wolno. i wali jakimiś paragrafami. koleśi do radiowozu na posterunek. tam pożądny wpierdal i następnym razem gość wie że pokazuje się dowud i idzie się dalej.
ja · 17 Sierpień 2017
Wszystkich powinni wylegitymować a ten nagrywający wulgarne zachowanie i za to sprawdzenie stanu trzeźwości i na dołek
Kasia · 17 Sierpień 2017
Moim zdaniem powinno ukarać się tych którzy proponowali. Policja była zmuszona do takiego kroku.Wulgarny koleś czuje się skrzywdzony więc poszedł na pogotowie robiąc z siebie ofiarę.Brawo Policja, postąpiliście słusznie.
Damian · 17 Sierpień 2017
Czytelnicy zakopali ten komentarz
Kac · 17 Sierpień 2017
Te nieroby z kolejowej do roboty sie wescie. brawo policja wszystkich trzeba bylo skuc i do paki
Ja · 17 Sierpień 2017
Piszecie, rozdmu...ecie ale tak naprawdę co by było gdyby ten policjant strzelił. Broń została wyjęta bez przyczyny - mógł kogoś zranić lub pozbawić życia. A ofiarą mogła zostać każda osoba znajdująca się w pobliżu.Moim skromnym zdaniem ani jeden ani drugi nie powinien być w policji.
Ja · 17 Sierpień 2017
A ty wolałbyś aby policja machała bronią (przeładowaną) i strzelała do wszystkich wokół. Jeśli kogoś obraziłem to z góry przepraszam. Ale jak zaznaczyłem wcześniej to tylko moje skromne, prywatne zdanie.
Ja · 17 Sierpień 2017
Nic nie pisałem o pobiciu. Ale skoro tak ich bronisz to podaj jakikolwiek argument broniący ich zachowania którym przekonasz innych, że ich zachowanie było godne munduru a nie pośmiewiskiem.
XX · 17 Sierpień 2017
To co ,byłbyś zadowolony gdyby chuligani pobili policjantów,tak?
Rafal · 17 Sierpień 2017
Policja w Kole już od dawna słynie z absurdów. Kiedyś w Boże Narodzenie dostałem mandat pod kościołem gdy jechałem z babcią autem na mszę 25 grudnia. Przejechałem przez jakąś linię której nigdzie nie bylo. I jechali za mną na sygnale pod sam kościół. Ludzie myśleli, że papież przyjechał pod eskorta. Kto jest tym komendantem w tym kole, jakiś radziecki agent chyba jeszcze?
byly milicjant · 17 Sierpień 2017
To jest -moim zdaniem- "poganianie" policjantow do robienia tzw. "wynikow" i poprawiania statystyki (juz wczesniej zamiescilem podobny komentarz). Rezultaty tego sa widoczne poprzez takie dzialania jak to, ktore moglismy obejrzec, jak rowniez "swiateczna akcje pod kosciolem" o ktorej piszesz.
pablo · 17 Sierpień 2017
Swieci ci nasi policjanci nie sa, to fakt.Ale jakim problemem jest podanie swoich danych w celu kontroli. A tutaj ewidentnie jest podstawa do kontroli.Skoro te łebki z kolejowej sa takimi kozakami to dlaczego jeden za drugim spitalali w osiedle. Powinni ich wyłapac i solidnie doje.... .
Agaszm · 17 Sierpień 2017
W USA raczej policjanci by się nie szczypali. Taka młodzież czuje się zupełnie bezkarna. Już dawno powinien zostać zrobiony z nimi porządek. I z tymi z Kolejowej, i spod bylej Żabki. Sprawa powinna skończyć się w sądzie. Chcemy mieszkać w bezpiecznym mieście.
hyh · 17 Sierpień 2017
Bezpieczne miasto gdzie policja strzela do dzieciaków pod żabką. Brawo !!!
hyh · 17 Sierpień 2017
Prawda jest taka że policjant sięgnął po broń a miał pod ręką gaz, czyli widać że chłop sobie nie radzi ze stresem, a tacy ludzie nie powinni pracować w policji.
kokospoko · 17 Sierpień 2017
Kozaki z Kolejowej ha,ha.
PISOWO · 17 Sierpień 2017
Podejrzewam ze te wszystkie komentrze piszą policjnci ich rodziny oraz ludzie na stanowiskach kolskiego powiatu. Ewidentnie widać że mundurowy nie powienie przejsc testów psychologichnych pozwalających na pracę w policji = wszyscy policjanci są źle badani? To już sprawa dla ministra spraw wewnetrznych też niewątpliwie powinien zapoznać się z tym materialem. Nie widać aby młodzież była na tylne agresywna aby używać wobec niej broni nawet w celach prewencyjnych !!! Boja sie TVN i kontroli oraz komendant do dymisji. Takie akcje. Masakra !!! dobrze ze nie strzelił z tej broni bo widac ze nie powinien byc policjantem, zero podejscia - nie do pomyslenia. Teraz cała władza miasta oraz policja i prokuratura beda robic wszysko by chronic swoich ludzi na stanowiskach? Ile takich slabych policjantow mamy w Polsce? Piekny materiał. Ładnie pocięty swietnie wypadnie w TVN.
PISOWO · 17 Sierpień 2017
a pani nie tolerancyjna. "Pod moim oknem " a mieszkanie spółdzilcze - mówi wszystko !!! Kup sobie kobieto dziwiękoszczelne okna i klimatyzację !!! Pozbedziesz sie komrów owadów nie akceptowalnych glosów spod okna oraz problemów zewnętrznego świata którego nie akceptujesz !!! Co za naród !!! Napewno mowią to wszystko bo wiedzą ze słuchasz !!!
gosc · 17 Sierpień 2017
Nie mam nic wspólnego z policją ale działo sie to pod moimi oknami pomimo mojej nieobecności akurat w domu i słyszę tych "niewinnych chłopców z osiedla " bardzo często. Już dawno był ich zamknął za ich niewinność. W rozmowach między sobą nie liczą się ,że ktoś ich słyszy.Są okropni.
Howard · 17 Sierpień 2017
Dokładnie młody piesek za nerwowy do policji, a po drugie to z młodym powinien jeździć starszy stopniem i stazem
pablo · 17 Sierpień 2017
W Niemczech czy w Dani ci "szanowni obywatele" dawno juz by lezeli na glebie bez prawa głosu.Prawidłowa postawa policjanta.Jak nie masz nic za uszami to jaki problem zeby sie wylegitymowac.
Ja · 17 Sierpień 2017
Broń palna jest narzędziem niebezpiecznym !!!! A w rękach osoby nieodpowiedzialnej stwarza zagrożenie dla innych. To nie Ameryka, żeby klamką straszyć. Wyjęcie broni z kabury, przeładowanie jej i skierowanie w drugą osobę jest groźbą i podlega karze. Więc jak tacy policjanci mają pilnować porządku w Polsce to komendant policji w Kole powinien zastanowić się nad usunięciem ich ze służby.
Ja · 17 Sierpień 2017
Za takie zachowanie ci dwaj policjanci powinni dostać minimum naganę. Nie ma czegoś takiego jak wylegitymowanie bez podania przyczyny - a poza tym czy to była prowokacja czy nie to jak na policję ośmieszyli się strasznie. Pomijając fakt wyjęcia i przeładowania broni palnej - dla mnie do zwolnienia.
Anka · 17 Sierpień 2017
Ludzie co wy piszecie. Z tymi policjantami miałam sama do czynienia. Dwójka nieogarnietych, młodych i nie doświadczonych. Powinni najpierw zdobyć doświadczenie albo jezdzic na interwencje ze starszymi kolegami
gość · 17 Sierpień 2017
Jezeli jest tak jak piszesz to zapewne komendant jutro zrobi swoje. Na filmie to była typowa ustawka i prowokacja . Stąd to nagranie. Juz na Lm.Koło ktoś dopytywał się publicznie o Rybickiego.Więc to nie jest przypadkowe nagranie.Ktoś na niego poluje.
Mieszkaniec · 17 Sierpień 2017
20 lat na tym świecie żyje nic złego nie zrobilem. Nigdy policja mnie nie legitymowala a nawet jeśli by chciała nic złego w tym nie widzę gdyż to jest ich praca. Gdyby nie mieli nic za uszami, ci chlopcy z kolejowej, dali by dowód osobisty i po sprawie. postanowili jednak robic szopkę. jak dla mnie to ewidentne przyznanie się do winy. Uważam, że policjanci to i tak anielska cierpliwośc mieli 😂
Adam Małysz · 17 Sierpień 2017
Na dołek pajaców i spałować
Jula · 17 Sierpień 2017
Popieram zachowanie policjantów. Czas w końcu coś zrobić z tymi cwaniakami, których boją się ludzie. Za to prowokowanie również powinni odpowiedzieć
Migotka · 17 Sierpień 2017
Kolskie cwaniaczki myślą że rządzą w Kole.Trochę szacunku dla policji.To jest ich praca.Tak najeżdżają na policje itd a jak potrzebuja pomocy to dzwonia szybciutko.
Ja · 17 Sierpień 2017
Prawidłowa reakcja policjanta. Widać że to prowokacja a kamerowała osoba która widać że jeszcze nakręcała całą tą sytuacje. Do tego widać gołym okiem że nie była to osoba postronna. Ciekawa jestem ile z tych co komentują by się nie zestresowało na jego miejscu?
Laserowa · 17 Sierpień 2017
Brawo policjanci Brawo dla Was Bardzo dobrze postąpili te debile z Kolejowej za dużo se pozwalają ! A szczególnie bracia Mirosze którzy robią wokół siebie mase szumu ... Brawo dla Pana Rybickiego i kolegi za taką postawę powinniście ich wszystkich tym gazem ...
Iza · 17 Sierpień 2017
Dokładnie sprawdziłabym kto wzywał policję ? A ten cwaniak pseudo postronny ktory nagrywał ...ewidentnie widac ze wszystko ukartowane
byly milicjant · 17 Sierpień 2017
To nie funkcjonariusze a zwykle sieroty! Przed kazda interwencja nalezy ocenic sytuacje!!! Sto razy wolalbym, aby ktos dokonal wykroczenia pijac piwo na wolnym powietrzu anizeli zrobic z siebie i pozostalych policjantow posmiewisko!
byly milicjant · 17 Sierpień 2017
@~strażak Tez uwazam, ze mogla to byc prowokacja a zapewne i byla. Niemniej jednak podtrzymuje swa ocene negatywna i wcale nie dlatego, ze policjanci sa mlodzi stazem. Tez kiedys zaczynalem. Jednak kazda sytuacje nalezy ocenic!!! Moze lepiej z samej interwencji zrezygnowac czy jej nie podejmowac, anizeli zrobic to w taki sposob. Uwazam rowniez, ze w sklad patrolu powinien zawsze wchodzic policjant z dluzszym stazem. Ten film powinien posluzyc naszej miejscowej policji jako material dydaktyczny do szerokiego omawiania minuta po minucie oraz dyskusji jak powinna a jak nie powinna wygladac interwencja oraz czy w kazdej sytuacji interwencje nalezy podejmowac. Policjantow rozumiem. Sa mlodzi, zagraly emocje. Nie rozumiem jednak przelozonych. Ciekaw jestem, ile szkolen czy instruktazy przechodza mlodzi policjanci? Czy sa to tylko szkolenia dotyczace zwracania szczegolnej uwagi na "wyniki" i statystyke?
strażak · 17 Sierpień 2017
Szanowny Panie jest Pan zapewne juz na emeryturze. Ciekawe jak Pan się zachowywał jako młody milicjant. Na interwencję przyjechali młodzi policjanci i być może była to ich tego rodzaju interwencja.Niemniej jednak uważam ,ze to była prowokacja ze strony młodych chuliganów. Nagranie zrobione dopiero kiedy trwa między nimi sprzeczka.Co było przyczyną interwencji i dlaczego nie pozwolili się wylegitymować tylko sprowokowali takie ostre zajście. Ubliżali policjantom na służbie,cały czas było słychać przekleństwa. Uważam ,ze powinni zostać ukarani za wywoływanie burd.Normalni ludzie tak się nie zachowują.Proszę z chuliganów nie robić pokrzywdzonych. Ja dałabym policji jeszcze większe prawa niz maja teraz. Zło trzeba tępić a nie litować sie nad nimi.
Marcin · 17 Sierpień 2017
Młody policjant, może pierwsza w życiu jego taka akcja, nie ma co też go zbyt wiele tłumaczyć bo przegiął ostro gdy wyjął broń i skierował naładowany pistolet przeciwko człowiekowi uzbrojonemu w telefon. Powinien łapać za radio i czekać za starszymi policjantami jeśli nie wie co robić, po co wykazywać się na szeryfa w pierwszej akcji. NIE O TO CHODZI W SŁUŻBIE. Rzeczywistość jest okrutna szanowny Panie policjancie, jeszcze nie raz się Pan o tym przekona w codziennej służbie. Szkoda jedynie że za chwilę będzie to w TVN, Polsat i inne tego typu, policja znowu dostanie baty.
Gość · 17 Sierpień 2017
Po pierwsze, jesli policja prosi o wylegitymowanie sie w czym jest problem nie rozumiem tego? pokazujesz dowod i swiety spokoj, skoro tamten nie chcial sa srodki przymusu. Po drugie, dlaczego akcja zawsze jest nagrywana wtedy kiedy już ktoś jest wielce poszkodowany, a nie wtedy kiedy policja podchodzi i dopiero zaczyna legitymowac? skąd wiecie co się działo przed filmikiem? Po trzecie, kazdy wie jak jest na kolejowej. Chłopaki zawsze tak twardo przeciwko policji, a teraz co jaj zabrakło i aferki kręcicie?
Kolanka · 18 Sierpień 2017
..... bo nie ma włączonego nagrywania .chyba logiczne , że chwilę to trwa
Braw · 17 Sierpień 2017
Brawo policja.. karać a szegolnie tych grzecznych chlopcow z kolejowej
Ciekawy · 17 Sierpień 2017
Do wszystkich broniących tej nagannej postawy. Wyobrazcie sobie że to Wasz syn , córka i że policjant jednak używa broni, syn córka ginie. Czy to naprawde było by słuszne. Ewidentnie widać iż Posterunkowy Rybicki nie radzi sobie ze stresem.
LOL · 17 Sierpień 2017
Jakbym miał takiego syna to lepiej żeby go zastrzelili xDD
Kolo · 17 Sierpień 2017
To ciekawe po co wyjol broń i przeladowal jak niegdyś potrzebna i poco szarpał chłopaka czyli teraz przy każdym legitymowaniu policja może użyć gazu czyli żyjemy w kraju gdzie policji wolno wszystko a obywatelowi nic jeszcze trochę i niebedzie można wyjść na spacer
nick · 17 Sierpień 2017
Proponuje słownik języka polskiego jako lekturę!
Kolejorz · 17 Sierpień 2017
jesli to była jasna komenda to ja cofam sie do wojska bo cos chyba zle maja z uzywania broni...
SebaBaobab · 17 Sierpień 2017
Go Ha Go Ha Go Ha Go Ha Go Ha | 3.00zł
baobab · 17 Sierpień 2017
bo mnie to boli! boli mnie to!
GOHA · 17 Sierpień 2017
NJEEEE!!!! xDDDD
... · 17 Sierpień 2017
Sytuacja sprowokowana.... jak dla mnie policja zareagowała prawidłowo.
On · 17 Sierpień 2017
Bardzo dobra postawa policjanta. Skoro osoba nie wykonuje polecen to policjant ma prawo uzyc środka przymusu bezpośredniego. Tym bardziej że autor filmu zarejestrował wyraźnie że policjant wzywał do zachowania zgodnego z prawem. I to wielokrotnie... Autor filmu pewnie chciał pokazać jaka to policja jest zła a wyszło zupełnie inaczej. Pokazal "kulturę" swoją i kolegów.
Jurek · 17 Sierpień 2017
Bardzo dobra postawa policjanta, jak zwykle huligani z kolejowej pokazują, że są ponad władza!!
xx · 17 Sierpień 2017
Spokojnych ludzi Policja nie legitymuje.
Ciekawy · 17 Sierpień 2017
Czy to jest posterunkowy Rybicki ?
DanielMagical · 17 Sierpień 2017
I BARDZO DOBRZE GÓWNIARZE POWINNI NAUCZYC SIE SZACUNKU TROCHE DO POLICJI!!! POLSKA WALCZĄCA!!!
Janek · 17 Sierpień 2017
Policjant wydawał jasne polecenia które zostały zlekceważone. Miał prawo tak zareagować. Policja musi działać zdecydowanie. W pewnym momencie jeden z nagrywających prawdopodobnie próbował wydostać kolegę z radiowozu co upoważniało policjanta do takiej reakcji. Z takimi ludźmi niestety trzeba tak postępować.
Gość · 17 Sierpień 2017
Ja uważam,ze zrobili niepotrzebny szum.Policja chciała wylegitymować ,ma do tego prawo.A na filmie słychać jakim językiem posługiwali sie Ci zatrzymani. Należą do ludzi agresywnych. Wulgarni i przy tym prowokatorzy do niesłusznej zadymy. Policja bliżej powinna sie przyjrzeć tym prowokatorom.
Pożary
Samochód zapalił się wewnątrz garażu. Ogień przechodził na dom
7 godziny temu 7,097

Samochód zapalił się wewnątrz garażu. Ogień przechodził na dom

Miasto Koło
Ekologiczna Olimpiada w Przedszkolu Miejskim nr 1 w Kole: wyjątkowy dzień dla Małych Ekologów
7 godziny temu 535

Ekologiczna Olimpiada w Przedszkolu Miejskim nr 1 w Kole: wyjątkowy dzień dla Małych Ekologów

Miasto Koło
Promocja zawodu podczas pikniku sportowo-militarnego w ZST w KOLE
7 godziny temu 574

Promocja zawodu podczas pikniku sportowo-militarnego w ZST w KOLE

Powiat Kolski
Sukces na etapie powiatowym XXX Ogólnopolskich Mistrzostw Pierwszej Pomocy PCK
9 godziny temu 934

Sukces na etapie powiatowym XXX Ogólnopolskich Mistrzostw Pierwszej Pomocy PCK

Miasto Koło
Prognoza pogody dla Koła na nadchodzące dni. Jaka będzie majówka?
9 godziny temu 4,210

Prognoza pogody dla Koła na nadchodzące dni. Jaka będzie majówka?

Miasto Koło
Będą ponowne wybory w jednym z okręgów w Kole
10 godziny temu 11,442 2

Będą ponowne wybory w jednym z okręgów w Kole

R E K L A M A