Częściowe zachmurzenie 7
Prowadzisz firmę? Chcesz dotrzeć do lokalnych klientów?

Planowanie finansów osobistych łatwiejsze dzięki nowej funkcji Moje Cele w Santander mobil

Autor: PAP 21 Październik 2021 przeczytasz w ok. 5 min.
Planowanie finansów osobistych łatwiejsze dzięki nowej funkcji Moje Cele w Santander mobil
© pap
(0) | Czytano:
1,111 razy | przeczytasz w ok. 5 min.
Materiały prasowe Santander Bank Polska

Każdy ma swoje cele i marzenia. Niektóre są na wyciągnięcie ręki, inne trochę bardziej odległe i do zrealizowania w dłuższym terminie. Większość jednak ma cechę wspólną – wymagają systematyczności i dobrego planowania. Santander Bank Polska wprowadził w aplikacji mobilnej usługę Moje cele, które pomoże zrobić pierwszy krok w oszczędzaniu na wymarzony cel.

R E K L A M A
0
Czytano:
1,111 razy
Udostępnij
Z O B A C ZK O N I E C Z N I E
Nocna akcja gaśnicza w centrum Koła

Już ponad 100 tys. klientów Santander Bank Polska odkłada pieniądze z usługą „Moje Cele”, w pełni zgodnie ze swoim rytmem życia i w pełni mobilnie. Aż 19% z nich odkłada pieniądze na wakacje, 13% na samochód, a 12% na dom i remont. To najczęściej wybierane cele.

„Moje cele” powstały po konsultacjach z klientami, którzy wskazali, co jest dla nich ważne i czego potrzebują, żeby odkładanie pieniędzy było wygodniejsze. Najważniejsza jest dla nich elastyczność narzędzia do oszczędzania oraz motywacja.

„Moduł >>Moje cele<< w Santander mobile wspiera klientów, gdy chcą uporządkować swoje finanse i szybko widzieć, jakie wydatki ich czekają. W module zastosowaliśmy mechanizmy motywujące do systematycznego odkładania pieniędzy, współpracując z doświadczonymi trenerami fitness, bo oszczędzanie to dla wielu ludzi bieg z przeszkodami. Moje cele to także wizualizacja ich stylu życia, dlatego umożliwiliśmy korzystanie z emoji, co nie jest standardem dla bankowości. Po niecałych 2 miesiącach od wdrożenia widzimy, że klienci nie tylko wysoko oceniają nasz moduł, ale także korzystają z niego aktywnie oszczędzając na wakacje, śluby, specjalistyczne kursy, szkolenia lub studia, czy sprzęty, leczenie” - opowiada Dawid Lach, Product Owner odpowiedzialny za narzędzie Moje Cele z Santander Bank Polska.

Aby skorzystać z usługi wystarczy otworzyć aplikację mobilną i na głównym ekranie, pod widokiem stanu konta, kliknąć „Moje cele”. Następnie określić, na co chcemy odłożyć pieniądze – można założyć do 10 celów. W kolejnym kroku wystarczy dopasować metody oszczędzania do swoich możliwości - regularne wpłaty automatyczne, wpłaty własne lub odkładanie końcówek z zaokrąglonych do pełnej złotówki transakcji kartą. Przy każdym celu można wybrać wiele metod. System podpowie też, kiedy osiągniemy cel. W każdej chwili cel można zmienić, skrócić lub wydłużyć czas oszczędzania. Narzędzie wspiera klientów w wytrwałości, motywuje ich do realizacji celów oraz uczy, jak stworzyć poduszkę finansową, czy daje porady dotyczące oszczędzania. Motywacje wspiera widoczny pasek postępu i gratuluje sukcesu, gdy osiągnięty zostanie cel

Więcej szczegółów na temat usługi „Moje cele” dostępne jest na stronie www.santander.pl/cele

Konto „Jakie Chcę”, rachunek „Moich celów” to rachunki płatnicze. „Moje cele” to usługa w ramach Santander mobile. Aplikacja mobilna/bankowość internetowa to usługa bankowości elektronicznej. Płatności w internecie, sklepach i aplikacjach to m.in. transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych. Szczegóły oferty, informacje o opłatach, prowizjach dostępne są na stronie santander.pl oraz pod numerem 1 9999 (opłata zgodna z taryfą danego operatora). Wyjaśnienia pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych objętych tym materiałem na santander.pl/PAD. Stan na 18.10.2021r.

Grupa Santander Bank Polska S.A. jest jedną z największych grup finansowych i największym bankiem z kapitałem prywatnym w Polsce. Oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Bank ma jedną z największych sieci oddziałów i placówek partnerskich, jak również świadczy usługi poprzez elektroniczne kanały dostępu, w tym bankowość mobilną. Jest jednym z liderów rynku w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii w usługach bankowych, konsekwentnie budując swoją markę zgodnie ze strategicznym celem osiągnięcia pozycji najlepszego banku dla klienta. Priorytetem Santander Bank Polska jest satysfakcja i lojalność klientów, dlatego Bank regularnie wprowadza do oferty innowacyjne funkcjonalności, które pomagają dbać o finanse osobiste oraz efektywnie zarządzać finansami firmowymi. Od 2011 r. Bank należy do międzynarodowej Grupy Santander. Spółki z Grupy Santander Bank Polska oferują m.in. fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia, leasing oraz faktoring.

Grupa Santander to wiodąca uniwersalna grupa bankowa z siedzibą w Hiszpanii, założona w 1857 r. Utrzymuje silną obecność na 10 kluczowych rynkach w Europie oraz obu Amerykach i jest jednym z największych banków na świecie pod względem kapitalizacji rynkowej. Jej misją jest pomaganie klientom w codziennych sukcesach w duchu wartości Przyjazny, Rzetelny, Dla Ciebie. Grupa Santander dąży do tego, aby stawać się instytucją coraz bardziej odpowiedzialną społecznie. W tym celu zobowiązała się m.in. przeznaczyć w latach 2019-2025 ponad 120 mld EUR na finansowanie inwestycji i rozwiązań proekologicznych, a także zwiększyć w tym samym okresie dostęp ponad 10 mln osób do produktów i usług bankowych. Według stanu po pierwszym półroczu 2021 r. Grupa posiada 150 mln klientów (w tym 24,2 mln klientów lojalnych oraz 45,3 mln klientów cyfrowych), 10000 oddziałów i 190000 pracowników.

 

KONTAKT:

Biuro Prasowe Santander Bank Polska

e-mail: biuro.prasowe@santander.pl

Źródło informacji: Santander Bank Polska

R E K L A M A
R E K L A M A
Komentarze (0)
dodając komentarz akceptujesz regulamin. Pamiętaj o wzajemnym szacunku! HejtSTOP
W związku ze znacznym obniżeniem kultury wpisów osób komentujacyh pod artykułami pragniemy poinformować, że wszelkie treści obrażające innych, zawierające wulgaryzmy i nie związane z treścią artykułu - będą usuwane, a autorzy komentarzy, którzy nie dostosują się do nałożonych przez redakcję wymagań - będą blokowani. Zależy nam na wysokim poziomie dyskusji! Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy
Ze względu na liczne łamanie regulaminu i próby ominięcia blokad - wprowadzono moderację komentarzy. Twój komentarz przed publikacją zostanie oceniony przez moderatora, czy nie łamie regulaminu oraz czy dotyczy tematu poruszanego w artykule. Wszystkie inne treści będą usuwane i niepublikowane.
Miasto Koło
Nowa komenda policji? Kolejny krok wykonany
1 godzinę temu 2,982

Nowa komenda policji? Kolejny krok wykonany

Wypadki
Wymuszenie pierwszeństwa w tym miejscu to częsty powód kolizji
3 godziny temu 4,743

Wymuszenie pierwszeństwa w tym miejscu to częsty powód kolizji

Wypadki
Prawdopodobnie pęknięcie opony spowodowało wypadek. Konieczny śmigłowiec LPR
4 godziny temu 4,160

Prawdopodobnie pęknięcie opony spowodowało wypadek. Konieczny śmigłowiec LPR

Inne
Statystyka wyjazdów strażaków w ostatnim tygodniu [12.04.2024 -19.04.2024]
7 godziny temu 790

Statystyka wyjazdów strażaków w ostatnim tygodniu [12.04.2024 -19.04.2024]

Biblioteka
Muranów – dzielnica północna
8 godziny temu 513

Muranów – dzielnica północna

Gmina Kościelec
Urodzinki z kulturką w Gminnym Domu Kultury w Kościelcu
12 godziny temu 711

Urodzinki z kulturką w Gminnym Domu Kultury w Kościelcu

R E K L A M A