Częściowe zachmurzenie 5.4
R E K L A M A
reklama

Gmina Chodów poszukuje pracownika! Poznaj szczegóły oferty

Autor: Redakcja e-kolo.pl 20 Listopad 2025 przeczytasz w ok. 4 min.
Gmina Chodów poszukuje pracownika! Poznaj szczegóły oferty
© Redakcja e-kolo.pl
(0) | Czytano:
1,896 razy | przeczytasz w ok. 4 min.

Urząd Gminy Chodów ogłosił rekrutację na stanowisko do spraw ochrony środowiska. Nabór dotyczy zatrudnienia na zastępstwo i obejmuje pełny etat w administracji samorządowej. Dokumenty można składać do 27 listopada 2025 roku.

R E K L A M A
0
Czytano:
1,896 razy
Udostępnij

Informacja o rozpoczęciu rekrutacji

Urząd Gminy Chodów ogłosił nabór na zastępstwo na stanowisko urzędnicze do spraw ochrony środowiska. Rekrutacja została ogłoszona przez wójta gminy i dotyczy pracy w pełnym wymiarze czasu. Zatrudnienie ma rozpocząć się od 1 grudnia 2025 roku. Ogłoszenie kierowane jest do kandydatów posiadających odpowiednie kwalifikacje oraz predyspozycje do realizacji zadań związanych z ochroną środowiska i funkcjonowaniem administracji samorządowej.

R E K L A M A

Wymagania niezbędne wobec kandydatów

Wśród warunków koniecznych znalazło się wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia zgodne z przepisami o szkolnictwie wyższym. Wymagane jest co najmniej roczne doświadczenie w pracy biurowej oraz znajomość ustaw regulujących ochronę środowiska, gospodarkę odpadami, utrzymanie czystości i porządku w gminach, ochronę przyrody oraz postępowanie administracyjne. Kandydat musi posiadać obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych. Wymagane jest także niekaralność i dobry stan zdrowia umożliwiający wykonywanie obowiązków służbowych. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie powinna przedstawić nieposzlakowaną opinię.

Wymagania dodatkowe premiowane w rekrutacji

Wśród oczekiwań dodatkowych wskazano znajomość przepisów dotyczących struktury i funkcjonowania administracji samorządowej. Atutem będą umiejętności organizacyjne, wysoka kultura osobista oraz sumienność w realizacji powierzonych zadań. Pożądane jest doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządowych. W ogłoszeniu podkreślono, że mile widziane wykształcenie związane z ochroną środowiska oraz praktyka w obszarach powiązanych z zadaniami stanowiska.

Zakres obowiązków na oferowanym stanowisku

Nowy pracownik będzie odpowiedzialny za prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń dotyczących wycinki drzew i krzewów oraz naliczaniem opłat za korzystanie ze środowiska. Do obowiązków należy również uczestnictwo w sprawach administracyjnych dotyczących utrzymania zieleni oraz tworzenia nowych terenów rekreacyjnych. W ramach stanowiska przewidziano też realizację zadań w zakresie gospodarki odpadami niebezpiecznymi, edukacji ekologicznej oraz kontroli obowiązków właścicieli nieruchomości związanych z postępowaniem z nieczystościami.

Do zadań będzie należeć również prowadzenie ewidencji źródeł ciepła i źródeł spalania odpadów w systemie CEEB. Kandydat będzie przyjmował deklaracje i sprawdzał ich zgodność z przepisami dotyczącymi zakazu spalania odpadów. Pracownik będzie nadzorował funkcjonowanie punktu selektywnej zbiórki odpadów i przygotowywał informacje niezbędne do postępowań przetargowych w tym zakresie. W ramach obowiązków przewidziano obsługę systemu BDO oraz sprawozdawczość w tym obszarze. Pracownik będzie wykonywał także zadania zlecane przez przełożonych oraz przygotowywał sprawozdania dotyczące swojej działalności.

Wymagane dokumenty aplikacyjne

Osoby ubiegające się o zatrudnienie muszą przedstawić list motywacyjny wraz z numerem telefonu do kontaktu, kwestionariusz osobowy, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy oraz oświadczenia wymagane przepisami. Dotyczą one braku karalności, posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych, stanu zdrowia i zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji. Dokumenty muszą być podpisane własnoręcznie. Wymagane jest również oświadczenie dotyczące zapoznania się z klauzulą informacyjną oraz zgodą na przetwarzanie danych osobowych w przypadku przeprowadzenia przyszłych rekrutacji.

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

W ogłoszeniu szczegółowo opisano zasady przetwarzania danych osobowych kandydatów. Administratorem danych jest wójt gminy Chodów. Dane będą przetwarzane na potrzeby procesu rekrutacji i przechowywane przez okres do trzech lat od jego zakończenia. Kandydat ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz wycofania zgody w przypadkach określonych przepisami. Dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym realizującym usługi informatyczne i księgowe zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Informacje o warunkach zatrudnienia

Miejscem wykonywania pracy będzie Urząd Gminy Chodów. Przewidziano pełny etat oraz zatrudnienie na czas określony do 1 grudnia 2025 roku. Ogłoszenie zawiera także informacje dotyczące możliwości złożenia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeśli kandydat chce skorzystać z uprawnień dotyczących zatrudniania osób niepełnosprawnych wynikających z przepisów o pracownikach samorządowych.

Terminy i zasady składania ofert

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie urzędu z dopiskiem dotyczącym naboru na wskazane stanowisko. Urząd dopuszcza także przesłanie dokumentów pocztą pod warunkiem ich wpływu przed upływem terminu. Nabór trwa do 27 listopada 2025 roku do godziny 12. Decyduje data wpływu. Formularz kwestionariusza osobowego jest dostępny na stronie internetowej urzędu. Informacje dotyczące naboru pojawią się w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń urzędu.

Postępowanie rekrutacyjne obejmuje analizę dokumentów oraz rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami spełniającymi wymagania formalne. Osoby niespełniające wymogów nie będą informowane o wyniku wstępnej weryfikacji.

Oceń artykuł

0%
0%
0%
0%
0%
0%
Oddanych głosów: 0
Komentarze (0)
dodając komentarz akceptujesz regulamin. Pamiętaj o wzajemnym szacunku! HejtSTOP
Bądź pierwszą osobą, która skomentuje ten materiał.
>