(33)
Bezchmurnie 11
Prowadzisz firmę? Chcesz dotrzeć do lokalnych klientów?
REKLAMA

Dachował po błędzie kierowcy ciągnika

Autor: 07 Wrzesień 2013 przeczytasz w minutę
Dachował po błędzie kierowcy ciągnika
©
(33) | Czytano:
57,473 razy | przeczytasz w minutę

W dniu dzisiejszym na drodze między Osiekiem Małym a Dębami Szlacheckimi doszło do kolizji, w której brały udział dwa pojazdy: samochód osobowy marki Mazda oraz ciągnik rolniczy wraz z maszyną rolniczą.

R E K L A M A
33
Czytano:
57,473 razy
Udostępnij
Około godziny 9.40 kierowca samochodu osobowego wykonywał manewr wyprzedzania ciągnika rolniczego, kiedy to kierujący ciągnik bez upewnienia się czy nie jest wyprzedzany - rozpoczął manewr skrętu w lewo, co doprowadziło do zderzenia pojazdów. Samochód osobowy w wyniku uderzenia został odbity o ciągnik a następnie doszło do dachowania.

Kierowcy mazdy nic poważnego się nie stało, skończyło się na potłuczeniach i odrapaniach, jednak samochód uległ poważnemu uszkodzeniu. Jak widać na zdjęciach ciągnik rolniczy również wymagać będzie gruntownego remontu.

Jak poinformował nas rzecznik Komendy Powiatowej Policji w Kole nadkom. Tomasz Wilczyński - prawdopodobnym sprawcą kolizji był kierowca ciągnika, jednak oficjalnego sprawcę ustali Komenda Policji.



Foto: R.N
R E K L A M A

Jeśli byłaś/eś świadkiem wypadku lub innego niebezpiecznego zdarzenia
[ powiadom nas o tym ]
R E K L A M A
Komentarze (33)
dodając komentarz akceptujesz regulamin. Pamiętaj o wzajemnym szacunku! HejtSTOP
W związku ze znacznym obniżeniem kultury wpisów osób komentujacyh pod artykułami pragniemy poinformować, że wszelkie treści obrażające innych, zawierające wulgaryzmy i nie związane z treścią artykułu - będą usuwane, a autorzy komentarzy, którzy nie dostosują się do nałożonych przez redakcję wymagań - będą blokowani. Zależy nam na wysokim poziomie dyskusji! Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy
Ze względu na liczne łamanie regulaminu i próby ominięcia blokad - wprowadzono moderację komentarzy. Twój komentarz przed publikacją zostanie oceniony przez moderatora, czy nie łamie regulaminu oraz czy dotyczy tematu poruszanego w artykule. Wszystkie inne treści będą usuwane i niepublikowane.
outletxzezwRT · 02 Kwiecień 2014
Ku-&Ri[ ˙ţ< %6/vNr, ˙ţ< X8%if>J ˙ţ< 6LJ#r=A ˙ţ< 3v?Dg*L ˙ţ< [16e`yg
outletdtytdRT · 31 Marzec 2014
#m\';I1G ˙ţ< Ie(aN+` ˙ţ< \\+2rpcL ˙ţ< &5=xNCU ˙ţ< dUyErrk ˙ţ< $4fo6Ia
outletmzxdlRT · 30 Marzec 2014
#*<3m;a ˙ţ< w*;5PII ˙ţ< /kmAs\'T ˙ţ< _JEq-ut ˙ţ< iJ\\l2![ ˙ţ< `IPZroN
outletxbmjnRT · 29 Marzec 2014
h44=D*H ˙ţ< wTWX3tn ˙ţ< .[I*:1Z ˙ţ< B\\wVe<O ˙ţ< dQIvCN% ˙ţ< p()$Kt+
outletmbsrxRT · 29 Marzec 2014
*QUcgu; ˙ţ< `$QZ?h6 ˙ţ< Z&x:#k- ˙ţ< \\W-],ct ˙ţ< [YVexjL ˙ţ< $f<T?jE
outletksxpjRT · 29 Marzec 2014
j#\".dwC ˙ţ< )(-wjnw ˙ţ< VfyK,RO ˙ţ< #D;=^dR ˙ţ< 6yXPzIZ ˙ţ< 00]0!\\`
outletjnlfsRT · 27 Marzec 2014
WagABP. ˙ţ< V68/5A^ ˙ţ< :rec,Ai ˙ţ< ]`$RRiM ˙ţ< Bec]2t9 ˙ţ< Up\\7j!a
outleterphoRT · 08 Styczeń 2014
:K*,, CBUWE uLwj\" A`5nz `Y8E!
outletzdfhqRT · 06 Styczeń 2014
uc-vA `$S@2 _96Ys [G165 _K&UE
outletwnhgsRT · 04 Styczeń 2014
IaXgI sH<k, 5cK>d ?1W,2 h7B)a
Włodek · 29 Październik 2013
jak czytam te wasze opinie to smiac mi sie chce ale to jest taki smiech przez lzy jaki debilami jestescie...Jezeli wyprzedzasz dany pojazd i jestes na rowni z nim to, to na chlopski rozum pojazd wyprzedzany powinien sie upewnic czy w danej chwili ktos go nie wyprzedza..
MIMIK · 09 Wrzesień 2013
ja tez slyszalem, ze palant bez prawka smigal na tym ciagniku!!! przez takiego bezmozga chlopak mogl zginac
anom · 09 Wrzesień 2013
A ty jestes pewny ze ma GHUJU??? kretyn nawet nie mial lewego lusterka przy traktorze to niby jak mial zachowac ostroznosc, jak nawet nie bylo opcji zeby zorientowal sie ze byl wyprzedzany przez jakikolwiek pojazd... Pomysl... Czy to jest ... powazne??!!!
g...u · 09 Wrzesień 2013
ja tu widzę ze tu ładne bajki powstają skąd ty człowieku możesz wiedzieć ze nie ma żadnych uprawnień patrzyłeś mu w dokumenty?
anom · 09 Wrzesień 2013
kazdy z was zapierdziela a piszecie tak jak byscie nigdy nie lamali przepisow!!! Swiete krowy sie znalazly, tylko dac wam kierownice wlac benzyny i rura. Prawda jest ze traktorzysta nie mial uprawnien do kierowania jakiegokolwiek pojazdu i jest winny calej tej sytuacji!!!
odszkodowanie · 09 Wrzesień 2013
Bezpłatna porada prawna, zadośćuczynienie dla uczestników wypadku, możliwość pokrycia kosztów leczenia, rehabilitacji, zakupu leków, dojazdów do lekarzy, BEZPŁATNE AUTO ZASTĘPCZE oraz wiele innych świadczeń. Więcej informacji - tel. 883-598-465
Paweł · 09 Wrzesień 2013
Przepraszam masz rację coś mi się źle przeczytało. No cóż tylko krowa nie zmienia poglądów :) w takim razie kierowca tego ciągnika może i powinien odwołać się do sądu. Ale to kwestia czy przyjął mandat czy nie.
aaa · 09 Wrzesień 2013
Paweł a z kąd Ty mozesz wiedzieć że kierowca ciągnika nie miał uprawnień? A to że kierowca osobówki ma uprawnienia do kierowania autem to nie zwalnia go z obowiązku przestrzegania przepisów. Nie daje mu to prawa do zapierdzielania po drodze ile fabryka dała. Gdyby patrzył na drogę co sie dzieje to nic by sie stało ale najważniejszy szpan i muza na ful w aucie. Dlaczego jadące zza ciągnikiem auto nie wyprzedziło go chociaz miało taą możliwość? Bo kierowca widział kierunkowskaz i zwolnił a tamten \"wyrósł\" jak z pod ziemi.
anom · 09 Wrzesień 2013
A ja Wam powiem tak!!! J..bac te przepisy i wszystko inne!!! Wazne ze chlopak zyje i nie ma tragedii, a reszta! rzecz nabyta, nie pierwszy nie ostatni taki wypadek na naszych drogach, z naszej czy nie z naszej winy. Tylko ze Wy rozpatrujecie ktory jak jechal zamiast patrzec czy cos sie komus nie stalo!!!! Zawsze Wy mozecie znalezc sie w nieodpowiednim miejscu i czasie.... czego nie zycze!!!
Paweł · 08 Wrzesień 2013
Patrzę zawsze tylko na siebie jeśli chodzi o jazdę. Miesięcznie robię około 10 tys. km mam 0 pkt karnych ostatni mandat dostałem 5 lat temu. A na drodze jestem zawalidrogą bo jeżdżę przepisowo co zapewne wqr...ia małolaty i ludzi którzy nie rozumieją, że życie jest zbyt krótkie, żeby się ciągle gdzieś spieszyć.
Paweł · 08 Wrzesień 2013
Ja - masz rację zapoznałem się z art. 22 i 24 p.r.d. i sytuacja faktycznie jest sporna a tym samym nie do ocenienia w sposób jednoznaczny. Parę detali sprawia, że wina może przechylić się na jedną stronę i nie bez znaczenia jest fakt, że kierujący ciągnikiem nie miał uprawnień. Nie tylko w ruchu drogowym ale w każdym innym przypadku kiedy rozpatrywany jest wypadek, kiedy wykonujący daną czynność powinien mieć odpowiednie potwierdzone uprawnienia to osoba która ich nie ma a wykonuję tę czynność jest z automatu winna. To tak jak winny z automatu jest kierowca pod wpływem, bo po prostu nie wolno mu było kierować i tyle i nie ma gadania. Co do samego przebiegu wypadku można dzielić włos na cztery, ale kierowca osobówki mając uprawnienia do tegoż od razu ma większą rację (nawet jeżeli jej nie ma).Co do nieszczęsnych przepisów z którymi powinienem się przespać to fakt - od czasów kiedy ja zdawałem prawo jazdy trochę się zmieniły i uściśliły w tym temacie.
Dilej · 08 Wrzesień 2013
Ewidentnie wg. przepisów polskich winowajcą jest kierowca ciągnika nie zależnie czy ma uprawnia czy ich nie ma. Nie zależnie z jaką prędkością jechał ten drugi. Więc nie rozumie jaki macie problem.
anonim · 07 Wrzesień 2013
zrobili ladna droge i mozna ciskac trzeba tylko uwazac na ciagniki... zawsze wolniej debile ulicy
jAaAa · 07 Wrzesień 2013
A Moze tak poprostu wiecej patroli na naszych drogach...skonczylo by sie wtedy kozaczenie...pokazac sie co to nie ja...co to moje auto potrafi...a tu prosze przeliczyl sie kolega,a nawet przekulululał
nitek · 07 Wrzesień 2013
Brawo dla kierowców żaden się do przepisów nie zastosował
jAaAa · 07 Wrzesień 2013
a najlepiej to niech bedzie tak ze ktos kto bedzie chcial skrecac niech zatrzyma auto na srodku jezdni...i kolejnych pare aut za soba i pojdzie zapytac czy laskawie beda go wyprzedzac czy moze skrecic!!??co to jest za patologia od tego jest kierunkowskaz zeby pokazac czobowi z tylu ze skreca ...!!!
ja · 07 Wrzesień 2013
gościu od kiedy to jest wina kierującego z przodu a nie z tyłu??nie bądz taki cwaniak mądry. skoro jeden kierowca widział zę ciagnik będzie skrecał to dlaczego nie widzial tego drugi??? odpowiedz :.bo ...ł jak jakby był panem drogi.czy zawsze jak skrecasz w lewo to wysiadasz z pojazdu i laskawie przepuszczasz wszystkich cię wyprzedzających?? wez się zastanów człowieku co ty piszesz.a prawko to pewnie mam dłuzej niz ty masz lat. byłeś tam, widziałeś co się stało??? nie bo jest tylko słowo przeciw slowu. na jakiej podstawie tak śadzisz?weż sie przespij z tym i poczytaj przepisy
PSSS · 07 Wrzesień 2013
TY patrz na siebie PAWEL!!!
jAaAa · 07 Wrzesień 2013
CO TO MA BYC W OGOLE???!!!JECHALBY JAK CZLOWIEK TO BY WIDZIAL ZE CIAGNIK SKRECA...I JAK BY JECHAL 60 TO BY NIE WYJEBALO GO W ROW... CHOJRAK KURWA...NA ZYCZENIE...mogl jeszcze szybciej jechac...a co tam,przeciez to polska,tu wszystko wolno...BEZPRAWIE!!!!!
Paweł · 07 Wrzesień 2013
Nie wiem czy w ogóle masz prawo jazdy, a jeżeli je nawet masz to nie wiem jaki egzaminator pozwolił CI je zdać i jaki urząd CI je wydał ale musiało to dużo kosztować bo takich pierdół jak piszesz to aż żal czytać. NIE WAŻNE czy to było skrzyżowanie czy nie, sprawcą zawsze jest ten co skręca bo nie upewnił się że jest wyprzedzany. Co do wyprzedzania przed skrzyżowaniem to kierowca może zostać ukarany mandatem, ale nie zmienia to faktu że sprawcą wypadku de facto nie jest, czyli koszt naprawy jego auta pokrywa się z ubezpieczenia lub też kieszeni sprawcy, czyli w tym wypadku kierowcy ciągnika (nieuprawnionego do kierowania tymże - czyli pogrąża go to całkowicie) Co do prędkości to na podstawie śladów na jezdni na pewno ocenił to policyjny technik, a ocena człowieka w innym pojeździe jest subiektywna i takie są realia i prawo a nie tendencja Dura Lex Sed Lex.
ja · 07 Wrzesień 2013
ten opis jest tendencyjny i wogole niezgodny z prawdą. co za idiota go pisał. chyba ten co to pisał nie byl na miejscu. gdzie jest informacja że wyprzedzanie mialo miejsce na środku skrzyżowania!!!!!!!!! jak ktoś nie był na miejscu to niech się nie bierze za pisanie pierdół. jest świadek zdarzenia, a sprawcą jest kierowca osobówki który ...ł jak głupi, gdzie jest informacja że kierowca jadący za ciągnikiem widział zamiar skrętu w lewo i zwolnił a ten pajac wyskoczył zza niego i nawet nie zwolnił tylko z predkoścą ok 150 na godzinę przeleciał. nie byliście to nie piszcie pierdoł.
anonim · 07 Wrzesień 2013
mogl jechac 60 a nie 160 i sa swiadkowie z bmw ktory jechal za ciagnikiem
Lolesław · 07 Wrzesień 2013
ostatecznego winowajce :D ahahahahahahah
Miasto Koło
 Zakończenie klas maturalnych w Liceum Ogólnokształcącym im. Kazimierza Wielkiego w Kole [FOTO]
36
7 godziny temu 3,248

Zakończenie klas maturalnych w Liceum Ogólnokształcącym im. Kazimierza Wielkiego w Kole [FOTO]

Wypadki
Zderzenie osobówki z rowerzystką. Powodem wymuszenie pierwszeństwa
11 godziny temu 7,929

Zderzenie osobówki z rowerzystką. Powodem wymuszenie pierwszeństwa

Sport
Już w najbliższą niedzielę Półmaraton Koło!
11 godziny temu 1,746

Już w najbliższą niedzielę Półmaraton Koło!

Miasto Koło
Prace ziemne przy budowie północnej obwodnicy miasta Koła rozpoczęte
1 dzień temu 16,793 3

Prace ziemne przy budowie północnej obwodnicy miasta Koła rozpoczęte

Miasto Koło
Tężnia solankowa w Kole już otwarta. Korzystają szczególnie seniorzy
1 dzień temu 8,879 3

Tężnia solankowa w Kole już otwarta. Korzystają szczególnie seniorzy

Dawno temu
Do czego prowadzi mowa nienawiści . Profilaktyka połączona z ciekawą lekcją historii
1 dzień temu 1,813 1

Do czego prowadzi mowa nienawiści . Profilaktyka połączona z ciekawą lekcją historii

R E K L A M A