(147)|
Czytano: 82,372 razy |
przeczytasz w minutę
Dziś o 12:00 do sekretariatu Burmistrza Stanisława Maciaszka wpłynął list od Komisarza Wyborczego o potwierdzeniu poprawności ustawowej liczby podpisów pod wnioskiem oraz wyznaczeniem daty 22 maja, na dzień referendum.
Dziś Burmistrz zorganizował konferencję prasową, na której odniósł się do inicjatywy i inicjatorów referendalnych. Co powiedział? O tym w poniższym nagraniu, krótkim gdyż dziennikarze lokalni nie zadali praktycznie żadnych pytań.
Gdyby referendum w sprawie odwołania Burmistrza Miasta Koło odbyło się jutro to jak zagłosowałbyś/as? Jak odpowiesz na...
Gdzie byli wszyscy mieszkancy 8lat temu i więcej czemu wtedy nie robiono szumu i referendum???!! Wtedy żyliście w CIEMNOCIE !!! nic nie wiedzieliście nie było sesji w internecie nikt się z wami nawet nie chciał spotkać bo po co, mieli pełne kieszenie to się z was śmiali, a jak teraz ktoś chce dla społeczeństwa robic to zle bo to czy tamto. Opanujcie się jeszcze takiego nie było co by każdemu pasował ale TEN BURMISTRZ w przeciwieństwie do poprzednich w rok zrobił więcej niż tamci w swoich kadencjach. BRAWO BURMISTRZU TAK TRZYMAJ!!! Bardzo dobrze ze robi porządki na wysokich stanowiskach. GŁOSNE BRAWA TAK TRZYMAĆ
ok ·
09 Kwiecień 2016
jesteśmy razem
my nie idziemy
gość ·
09 Kwiecień 2016
nie idę
klaudiusz ·
09 Kwiecień 2016
małgorzata nie płacz .
ja nie idę
Marzena ·
09 Kwiecień 2016
to wy chcecie iść ....to idzcie ...
my nie chcemy !!!!!!!!!!!!!!!
i nie pójdziemy BO TAK MÓWI PRAWO
MAM WYBÓR NIE IDĘ
NIE IDĘ
Małgorzata ·
09 Kwiecień 2016
Szanowni Państwo dlaczego nie chcecie wyrazić swojej opinii poprzez czynny udział w referendum? Przecież jak wynika z definicji samego referendum jest ono najbliższe ideałowi demokracji bezpośredniej. Uważam, ze zarówno Ci, którzy popierają działania Pana Burmistrza jak i Ci, którzy nie popierają powinni wypowiedzieć poprzez zorganizowane referendum. Jest nas bardzo dużo popierających Pana Burmistrza, chodźmy i zagłosujmy aby pozostał, pokażmy ilu nas jest. Dajmy kolejny dowód, że popieramy jego działania
mac ·
09 Kwiecień 2016
nie ide,ani ja,ani rodzina,ani znajomi!! NIE referendum!! zenada dla organizatorów tego cyrku...
cytryna ·
07 Kwiecień 2016
fajnie że są osoby co myślą tak samo
ja nie idę
aldona ·
07 Kwiecień 2016
jestem z wami nie idę
ok ·
07 Kwiecień 2016
spokój ! nie idę
ela ·
07 Kwiecień 2016
ja nie idę ani mój facet ani jego rodzina ani moja rodzina
Elaa ·
07 Kwiecień 2016
do Emerytki
ty i tak nie maszx nic do roboty to będziesz miała rozrywke .
i wiem jak zagłosujesz bo jak
WSZYSCY WIEMY KTO POPIERA BURMISTRZA
NIE IDZIE
Kaziu ·
07 Kwiecień 2016
Obserwując rzeczywistość w Kole strach pomyśleć co będzie dalej do dnia 22 maja .
Ela ·
07 Kwiecień 2016
Popieram Pani wypowiedz .
Emerytka ·
07 Kwiecień 2016
Jestem już emerytką, wszystkie swoje lata przeżyłam w Kole ale nigdy nie pamiętam takiej złośliwości wśród ludzi, tylu pomówień i nienawiści.
Społeczeństwo jest strasznie podzielone- za i przeciw Burmistrzowi. Ludzie opanujcie się nie przelewajcie tej swojej nienawiści na drugiego człowieka. Referendum to nasze demokratyczne prawo, każdy może iść na referendum , nikt mu tego nie zabroni. Nie można bojkotować czegoś co gwarantuje nam Konstytucja. Pójdziemy i jeszcze raz ocenimy pracę naszego Włodarza skoro była taka wola pewnej grupy społeczeństwa. Mieli do tego prawo. Idąc głosować masz prawo zagłosować ZA lub PRZECIW to już jest twój wybór. Ja nie opuściłam w swoim życiu żadnego głosowania i jeżeli będzie mi to dane 22 maja pójdę na pewno. A jak zagłosuję to już jest tylko moja decyzja i nie obchodzi mnie to, że ktoś będzie patrzył czy idę czy nie.
Andrzej ·
07 Kwiecień 2016
Ja na wybory nie idę. Czemu zarzucacie wszystko Burmistrzowi. To Radni głosują i decydują o wszystkim, a dostaje po głowie biedny burmistrz. Wszystkie jego rozwiązania są negowane. To może lepiej nie robić nic i będziemy się cofać zamiast rozwijać. Pomyślcie ludzie co robicie i nie dajcie Sobie sprać mózgu. Chcecie żeby wróciły władze komunistyczne w Kole. Przypomnijcie Sobie te czasy, jak petent był wówczas traktowany. Każdy dokument musiał wtedy odleżeć swoje. Aż mnie ciarki przechodzą na samą myśl.
xxx ·
06 Kwiecień 2016
ja lubie spokój dlatego nie idę
ania Z ·
06 Kwiecień 2016
nie ma przesłanek żeby gdzieś iść
Zdzisław ·
06 Kwiecień 2016
wole pograć w szchy ja też nie idę
stokrotka ·
06 Kwiecień 2016
a po co mamy iść ??
ktoś da mi cukierka ?
ktoś da mi jabłko ??
ja nie idę ani moja rodzina
Jadwinia ·
06 Kwiecień 2016
ja też nie idę
rafał ·
06 Kwiecień 2016
ja nie idę i tyle wole iść na spacer
bbbbbbb ·
06 Kwiecień 2016
Wcześniej też byli tacy pewni siebie, referendum nie będzie bo podpisów nie zbiorą... pisali nie dojdzie do skutku a tu co ? bo to pisali poplecznicy, kt. korzystaja... a jak narazie wasz pan sam się pogrąża na spotkaniach, wywiadach a do 22-ego maja to widzę, że całkowicie się pogrąży i już niestety niczym mu nie pomożecie. Wasze dobre czasy się skończą szybciej niż myślicie.
Koń ·
06 Kwiecień 2016
Cieszą mnie te wpisy popleczników burmistrza, bo dobitnie świadczą jak bardzo obawiają się wyników referendum. Wydawało się mu ,że jest panem życia i śmierci, tymczasem to jego los jest niepewny. Bez względu na to co będziecie wypisywać na forach, zastraszać, że będziecie patrzeć kto pójdzie na referendum nie zmienicie tego, że Maciaszek trzęsie portkami.Miło słuchać jak ledwo dech łapie ze zdenerwowania. Maciaszek my to słyszymy i widzimy jak pobladłeś. Jak widzisz można być raz na wozie raz po wozem.
vicek ·
06 Kwiecień 2016
Bardzo dobrze będę chwalił Burmistrza przy grillu . Nie będę głosował bo wiem że wygra i prawda zwycięży. Wypiję w tym dniu za zdrowie Burmistrza relaksując się na działce.
Kolanie czy nie widzicie że klika chce nadal dorwać się do koryta i zadłużać nasze miasto, nic nie robiąc dla mieszkańców ?
Zorientowany ·
06 Kwiecień 2016
Klukaczynski sam nie mógł złamać prawa o którym cały mówi maciaszek bo sam sobie nagród i pensji nie ustala. robi to rada nadzorcza która powołuje burmistrz i to on decyduje kto i ile dostanie. Klukaczynski stał się ofiarą bo nic nie mógł zrobić
erazm ·
06 Kwiecień 2016
ja nie idę, popieram Burmistrza
normalni ·
06 Kwiecień 2016
Brawo barack !!! w 100 % masz rację. Następca będzie miał bardzo łatwo bo ten dużo zaczął i bedzie się chwalił co on zrobił przez dwa lata ? dobre ! Ja wierzę, że właśnie ten zostanie i dlatego nie idziemy na referendum, niech idą ci co zemsty chcą ? Popatrzymy na was i zobaczymy kto pójdzie ?
krzykacze i frustraci ·
06 Kwiecień 2016
Będą krzyczeć blokować uchwały, boikotować, żadnej alternatywy dla Koła nie zaproponują, a jeśli odsuną od władzy Maciaszka, to za dwa lata przy kampanii samorządowej będą tłumaczyć, że nowy burmistrz miał tylko dwa lata i nie mógł nic zrobić. Po co to wszystko?
Ela ·
06 Kwiecień 2016
Na pewno nie będą uczestniczyć w głosowaniu nowo mianowani przez włodarza z poza naszego miasta .
august ·
06 Kwiecień 2016
burmistrz jest ok dostał ostrzeżenie
i niech zostanie
ja nie idę wam też radze
Rafał ·
06 Kwiecień 2016
jest geoterma
jestem z burmistrzem
jest duża szansa na nowy zakład na 150-200 osób
krystyna ·
06 Kwiecień 2016
maj jest do odpoczywania a nie
gdzieś chodzenie
Ryszard ·
06 Kwiecień 2016
dajcie spokój lepiej iść na spacer
a nawet podłubać w nosie
niż iść niech idą ci co stracili coś
agata ro ·
06 Kwiecień 2016
dobrze to ja też nie idę
Jarek ·
06 Kwiecień 2016
ja też nie idę bo po co ?
Józef ·
06 Kwiecień 2016
ja nie idę
barack ·
06 Kwiecień 2016
Dziwię się tym wszystkim atakom na obecnego i poprzedniego burmistrza. Przecież władza burmistrza jest naprawdę mocno ograniczona. Jego możliwości tak naprawdę ograniczają się do wykonywania uchwał, które podejmuje rada miejska. Zarzucacie obecnemu burmistrzowi posunięcia odnośnie wodociągów czy geotermii, ale przecież bez zgody rady miejskiej mógłby on, co najwyżej sobie je proponować, ale nigdy nie mógłby ich wprowadzać w życie. Podobnie z poprzednikiem. Zarzucacie mu zadłużenie. Przecież nie mógłby on wziąć nawet złotówki kredytu bez zgody rady miejskiej. Można powiedzieć - tak, ale decyzje personalne podejmuje sam burmistrz. I też nie do końca tak jest. Przecież rada miejska nie tylko wyznacza, co burmistrz ma wykonać, ale kontroluje jego działalność. O co więc chodzi w tym całym zamieszaniu ? Przecież za to referendum trzeba będzie zapłacić z budżetu miasta czyli pieniędzy które my sami płacimy w formie podatków. Czy chcielibyśmy nasze pieniądze wydać na ten właśnie cel ? Wydaje mi się, że nie. Bądźmy więc mądrzy przed stratą, a nie po niej i żebyśmy później nie żałowali, bo ci którzy zafundowali nam całe te igrzyska dotychczas zarabiali tyle ile nam się nawet nigdy nie marzyło. Zrozumiałe, że żal im straconych dochodów, ale dlaczego my mamy im je zapewniać. Czy oni kiedykolwiek martwili się o nasze ? Chyba tylko wtedy, kiedy podnosili opłaty. Pomyślmy o tym.
Rafał ·
05 Kwiecień 2016
Proponuję tak cały spis wszystkich imion, mogą być nawet i te bardziej oryginalne, jak dzieciaków Michała Wiśniewskiego też, a co? Żal mi ciebie, chyba że jesteś jednak naprawdę przeciw Maciaszkowi, wtedy rozumiem te twoje (wówczas niby)idiotyczne wpisy.
rafał ·
05 Kwiecień 2016
rafał tez nie idzie
Rafał ·
05 Kwiecień 2016
Ala nie idzie na referendum, Ola nie idzie na referendum, Tola nie idzie na referendum, Tolek nie idzie na referendum, mama Ali nie idzie na referendum, pies Ali - As nie idzie na referendum... Oj nerwowo reaguje Wielki Menedżer, nerwowo ;-)
Rafał ·
05 Kwiecień 2016
KOSA, gość, czy jak ci tam... Wioleta zapewne. Będziesz pierwszą osobą, która będzie jeszcze tego żałowała, jak faktycznie przyjdzie tobie płacić nie tylko za wodę i ścieki, ale za inne miejskie dobra tyle, ile chce Maciaszek, chyba, że tu zupełnie ręka rękę myje, ale na to, też znajdą się lepsi niż wy.
agata r ·
05 Kwiecień 2016
tylko obecny burmistrz
Rafał ·
05 Kwiecień 2016
Krzysztof z Turku nie idzie na referendum, nawet nie może.
dorota ·
05 Kwiecień 2016
woda jest tania i ścieki
też nie idę wolę poleżeć na wersalce
Rafał ·
05 Kwiecień 2016
Oj... podpisujący się tutaj za nas wszystkich trochę przesadził. Z Koła, to tylko wielką literą, może z łodzi, czy ze zgierza sobie małą napisz, a najlepiej to z dąbrowic.
filip ·
05 Kwiecień 2016
dobrze
to i ja się przyłączam też nie idę
Rafał ·
05 Kwiecień 2016
Argument \"po co komuś nabijać kabzę\" akurat mi się bardzo podoba. Każdy, kto chce nabijać kabzę \"inwestorom\" niech nie idzie na referendum, bo faktycznie po co? Może nawet będzie współudziałowcem jak nam MZWiK sprywatyzują? Dobre sobie... Jestem NORMALNYM obywatelem IDĘ na referendum, żeby nikt mnie nie próbował upodlić w moim własnym Mieście, ani nie narzucił takich cen za ciepło, wodę, wyrzucanie odpadów komunalnych i inne proste, podstawowe życiowe potrzeby, żeby nie dało się tutaj żyć. Prędzej sam zapcham taczkę pod Ratusz i wsadzę tam tego szanownego pana, niż dam się tak upodlić, jak on chce.
Rafał z koła ·
05 Kwiecień 2016
ja nie idę i basta
odurzony ·
05 Kwiecień 2016
a po co iść komuś nabijać kabze
ja nie głosuje
Rafał ·
05 Kwiecień 2016
Hania z Warszawy też została w domu w czasie referendum. Józio z Kłodawy też został w domu w czasie referendum :-D
janek ·
05 Kwiecień 2016
widzę że dużo ludzi nie idzie
ja też nie idę
Rafał ·
05 Kwiecień 2016
Platforma Obywatelska w Warszawie też nie POszła...
Oburzony ·
05 Kwiecień 2016
Do tego kogoś co daje kopa i szczuje psami~~ a ty ograniczony jesteś na umyśle twierdząc ,że tamten burmistrz nic nie zrobił. Co lubisz być nazywany alfonsem? a może złodziejem? do wyboru masz jeszcze świnie i bandytę. No kogo z tej menażerii burmistrzowskich określeń wybierasz?
Rafał ·
05 Kwiecień 2016
@\"Do Marek- ten zbierający podpisy 2016-04-05 22:31:57\" Marek akurat jest kulturalny gość, jak z jego wpisu wynika... Cóż, sam się nie podpisałem, podpisów nie zbierałem, na referendum IDE, ale wiedz, że gdybym zbierał te podpisy, to w bloku Maciaszka byłbym osobiście i nawet jego domowników też bym o to, czy się nie chcą podpisać, zapytał.
ela ·
05 Kwiecień 2016
u mnie też nikt nie idzie
Do Marek- ten zbierający podpisy ·
05 Kwiecień 2016
napisałeś: \"byli tacy co nie chcieli podpisać bo pracują w UM ale na referendum się zdeklarowali , byli tacy co nie chcieli bo Maciaszek się dowie a mają coś do ugrania\"- a nie napisałeś że inni po prostu ci odmówili podpisania listy, czyżby takich osób nie było? Nie boję się wyrażac swoich pogladów, to na razie jeszcze wolny kraj, nie mam równiez nic \"do ugrania\", po prostu uważam że to wielka sciema całe to zasrane referendum, dlaczego nie zbierałeś podpisów jak poprzedni burmistrz przez 8 lat NIC NIE ROBIŁ? jakoś cie to nie martwiło? dobrze ze nie trafiłeś na mnie zbierając te swoje podpisy, ja jestem akurat z tych co by ci dali kopa, i poszczuł bym psami na pozegnanie
Rafał ·
05 Kwiecień 2016
Widzę, że zaczyna się spamowanie i zapewne też za chwilę będzie Rafał (nie rafał, nie), który na referendum nie idzie... OTÓŻ w pewnym sensie PŁACĄ, ja idę... Płacą tym, co mi zostaje w kieszeni. Jeśli dalej burmistrzem będzie Maciaszek, to jego fachowcy doprowadzą do tego, że zimna woda/ścieki będzie kosztowała kilkanaście, jeśli nie kilkadziesiąt zł/m3, a cena ciepła będzie się kształtowała jak górna dopuszczalna prawem granica. Są jeszcze śmieci, podatki gruntowe, itp., itd. zostańcie zatem zwolennicy Maciaszka w domach, jak zostali zwolennicy HGW w Warszawie, ale jak dla mnie ten kwiczący osobnik, to na pewno nie jest w programowym nurcie PiS, on zwyczajny sabotaż uprawia.
Jadwinia ·
05 Kwiecień 2016
Próbujecie zaklinać rzeczywistość. Wydaje się wam, że napisane pod różnymi nickami twierdzenie; nie idę na referendum przekona mieszkańców Koła. Otóż już nie zadziała. Maciaszek zabił się własną bronią. Medialne transmisje pokazały całą o nim prawdę. Teraz każdy wnioski wyciągnie sam. Młodzi kolanie już wiedzą jak maja głosować.
Józek ·
05 Kwiecień 2016
sporo nas ,
ja też nie idę
idę ale na działke
eugenia ·
05 Kwiecień 2016
tylko obecny burmistrz
Marek ·
05 Kwiecień 2016
ja też nie idę
luttek ·
05 Kwiecień 2016
I to jest rozwiązanie NA POHYBEL REFERENDUN
franek ·
05 Kwiecień 2016
dobry temat
ja nie idę na głosowanie
Karolina ·
05 Kwiecień 2016
ja nie idę głosować
do rafał ·
05 Kwiecień 2016
a co poprzednio ci płacił?
KOSA ·
05 Kwiecień 2016
Do Jana nie śpię widzę że grupa ludzi pozbawiona stołka dodam bardzo drogiego stołka jest w stanie uczynić wszystko aby stary układ odzyskać.Jeśli mowa o czasie rozliczenia to raczej za szybko moim zdaniem.Ktoś kto nie widzi choć drobnych pozytywów jest ślepy ,ten Burmistrz przynajmniej z nami mieszkańcami rozmawia.Ja jako zwykły obywatel mam ufać grupie ludzi którzy wciskają kit o nieudolności obecnego Włodarza ?? .Myślę że Koło idzie w dobrą stronę. Ilu z was zorganizowało spotkanie z mieszkańcami i wyłuszczyło swoje racje???
czy płacą za głosowanie
to po co głosować
ja nie glosuje
Jadwinia ·
05 Kwiecień 2016
jadwiniu pocałuj mnie ..........
aldona ·
05 Kwiecień 2016
jestem z burmistrzem
Jadwinia ·
05 Kwiecień 2016
Józefie, Pawełku, Marzenko a kim wy jesteście?co nas obchodzi czy wy idziecie, czy nie. Grunt,że pójdą ci co podpisali listy i wielu wielu młodych, inteligentnych ludzi, którzy mają dosyć tego cyrku w mieście. Proszę tez nie wykorzystywać mojego nicku do swojej propagandy.
marek ·
05 Kwiecień 2016
to najlepszy pomysł ja też nie idę
Józef ·
05 Kwiecień 2016
to dobry pomysł ja też nie idę
nic nie dostane
Jadwinia ·
05 Kwiecień 2016
ja nie dam swojego głosu
Jan ·
05 Kwiecień 2016
KOSA obudź się poprzedniego burmistrza już nie ma, a ty nadal w ten sam deseń piszesz o tamtym. Teraz czas na Maciaszka. Dużo obiecywał, a co zrobił? Jedynie wszystkich w koło poobrażał. Z nim to sądy są niepotrzebne, on sam wydaje wyroki. Teraz nadszedł czas na wyciągnięcie wobec niego konsekwencji, sąd wydamy 22maja. Tylko dlaczego skoro taki pewien siebie wzywa do zignorowania wyborów? Żałosne to bardzo!!!
Marzena ·
05 Kwiecień 2016
dobry pomysł po co iść na wybory
Pawel ·
05 Kwiecień 2016
Popieram wirka i kose tak trzymać nareszcie ktoś konkretny zabrał głos BRAWO........
staszek k ·
05 Kwiecień 2016
ja też nie idę na wybory
ela ·
05 Kwiecień 2016
ja też nie idę na wybory
Wirek ·
05 Kwiecień 2016
Zgadzam się z kosą zakulisowe gierki o stołki a Pan Kluk.........to cóż to za świętość pensja kila razy wyższa od poprzednika i co taki doświadczony w kierowaniu spółkami pytam JAKIMI niech poda?????
Jadwinia ·
05 Kwiecień 2016
Aja idę na referendum
jadwinia ·
05 Kwiecień 2016
ja nie głosuje
gość ·
05 Kwiecień 2016
ja też nie głosuje
gość ·
05 Kwiecień 2016
ja nie głosuje
KOSA ·
05 Kwiecień 2016
Do ela .Czytaj ze zrozumieniem były to moje odpowiedzi na bzdurne moim skromnym zdaniem obelgi wobec Burmistrza i wkładanie mu w usta słów których nie wypowiedział . A Pan klukaczyński to niby nie z nadania był ?? w jakich okolicznościach został powołany na Prezesa(wygrał konkurs ust....)przez poprzednika.Tak jak wy podważacie kompetencje obecnego Burmistrza tak ja zdecydowanie neguję poprzednika.Wtedy to wszystko było cacy??,stanowiska bez konkursów a potem tłumaczenie że nie było kandydatów
Jadwinia ·
05 Kwiecień 2016
Pani(e) KOSA chodzenie na spotkania z burmistrzem to strata czasu. Przecież on kłamie na każdym kroku. Mieliśmy przykład w SP3 zaprzeczył nawet temu co sam wcześniej napisał. Rozmawiać to można , ale z człowiekiem poważnym , który bierze odpowiedzialność za to co mówi. Maciaszka można jedynie ignorować i robić swoje. Referendum to doskonale \"spotkanie z Maciaszkiem\". Taka demokratyczna rozmowy jak równy z równym.
gość ·
05 Kwiecień 2016
nie idziemy z rodziną na głosowanie
ela ·
05 Kwiecień 2016
Do Kosa. Wyluzuj gościu. Tak jak i ty nikt się nie przedstawia z imienia i nazwiska. Merytoryczne podejście niech zobrazuje totalna ściema burmistrza do wszystkiego o czym mówi. Przykłady? Zatrudnienie Kozajdy na rzecznika prasowego, zwolnienie Klukaczyńskiego i zatrudnienie \"specjalisty\" Sobczaka w MZWiK, umowa z Geothermal w sprawie budowy geotermii ze stabilnymi, aczkolwiek nie wiadomo o ile wyższymi cenami za ciepło, Specjalna Łódzka Strefa Ekonomiczna, która poza mrzonkami burmistrza nie istnieje. Czego jeszcze chcesz?
KOSA ·
05 Kwiecień 2016
Do Pana Józefa ja jako mieszkaniec tego miasta od urodzenia nie kwicze tylko piszę .Jesteście wszyscy mocni w gębie i anonimowo nie potraficie merytorycznie podejść do jakiegokolwiek zagadnienia
wasza siła to skryte knucie podchody i oszczerstwa jak Pan taki pewny swoich racji to dlaczego nie wyartykułuje ich Pan Jawnie na zebraniu z mieszkańcami a było ich sporo .Używanie czy lepiej nadużywanie inwektyw wam nie pomoże. I jeszcze jedno na zebraniu w szkole nr3 Włodarz powiedział...cytuje (jak się świnie od koryta oderwie to kwiczą) koniec .A nadinterpretacja Pańska jest żałosna.........
Józef ·
05 Kwiecień 2016
Żadna tam KOSA czy koza bosa na to referendum nie pójdą, bo nie mogą. To referendum BĘDZIE DOTYCZYŁO KOŁA, nie Turku, nie województwa łódzkiego, ani żadnego innego miasta, tylko naszego. To my zdecydujemY, wy obcy możecie tylko ujadać i kwiczeć, a aktem tchórzostwa niezgodnym z demokracją jest wezwanie zwolenników do pozostania w domach. Rzeczywiście jak ta warszawska odważna. Cóż... najwyżej będzie 100% głosów \"przeciw\", ale nie damy, by Maciaszkowi inwestorzy nas jeszcze może doili. My nie świnie, ani nie bydło.
KOSA ·
05 Kwiecień 2016
Drogi Panie Staszku zieje z ciebie nienawiścią i wpływy się skończyły? ? nie ty będziesz decydował jak mam się zachować w referendum Burmistrz Maciaszek jest moim Włodarzem ponieważ wyboru dokonaliśmy niespełna rok temu .Dlaczego podczas spotkań z mieszkańcami was nie ma niema bo się boicie ja chciałbym poznać pańskie argumenty natomiast Pan moich nie dlatego jesteście dla mnie zwykłymi tchórzami i tyle....A do pana i pana decydentów komuna się skończyła pamięta Pan?????Spotykacie się potajemnie jak szczury i knujecie ,knujecie,knujecie...
Staszek ·
05 Kwiecień 2016
Osobiście jestem za tym, by wytoczyć tamtemu burmistrzowi nawet i kilka procesów... Są radcy prawni, niech się tym zajmą. Bo co w*urw*a mnie maksymalnie, to nazywanie ludzi świniami, alfonsami, złodziejami i obrzucanie przeróżnymi epitetami, słowem wydawanie wyroków zamiast sądu, kiedy sam Maciaszek robi ogólnie to samo.
Staszek ·
05 Kwiecień 2016
@KOSA Kto tu stosuje \"UBECKIE metody\", to każdy niech wyciągnie wnioski sam. Szkoła to nie miejsce siania propagandy. Tylko zobaczmy kto ją sieje... Kto nazwał ludzi świniami w SP3, czy nie ktoś kto teraz sam kwiczy? I co, zostaniecie w domach jak wyborcy Hanki Gronkiewicz-Waltz? Dajcie silny mandat waszemu idolowi, to nawet wzrosty cen jakoś mi łatwiej będzie przełknąć, nie kryjcie się wtedy, 22. maja! Chyba się przesłyszałem, że Miłościwie Rządzący Kołem Kwiczuś rozkazał wam, byście zignorowali referendum... My myślący normalnie, umiejący liczyć, ile nasze budżety domowe mogą kosztować te rządy Kwiczusia, wiemy jedno: KŁODAWA WYGRAŁA!!!
ann ·
05 Kwiecień 2016
Ktoś tam napisał że obecny burmistrz ubliża byłemu coś z pamięcią nie tak drogi bratku nikt inny tylko poprzednik zabierając ławki z Kaliskiego Parku powiedział że pewnie mieszkańcy Kaliskiego ławkami w piecach palą to była buraczana wypowiedz pana z
grzrzegorzrzewa.
Wyklęty ·
05 Kwiecień 2016
Tak sobie rozmyślam skąd taki jad i negacja poczynań obecnego Burmistrza ze strony nauczycieli szkół średnich a zwłaszcza kolejowej to tam jest miejsce spotkań i knowań prawda??????????
KOSA ·
05 Kwiecień 2016
Do inicjatorów referendum gdzie jesteście na mieście was jakoś nie widać ? UBECKIE metody stosujecie
Szkoła to nie miejsce na tajne narady drodzy referendarze wstyd tak się ukrywać na spotkaniach z mieszkańcami was niema zakulisowo to rozmawiajcie o swoich dup.... Demokracja was kłuje co???
IRA ·
05 Kwiecień 2016
Zaskakuje mnie to szczurowate podejśćie oponentów Burmistrza ujawnijcie się no ale Wy komuszki lubicie zakulisowe gierki .......
Forma ·
05 Kwiecień 2016
To był briefing, nie konferencja.
Krótkie oświadczenie burmistrza na jeden temat, dlatego nie było pytań i basta.
anna ·
05 Kwiecień 2016
Konferencja prasowa na powietrzu?. Coś nie tak. Moim zdaniem ktoś kogoś chciał zlekceważyć. Albo burmistrz dziennikarzy albo odwrotnie.
Karolina ·
05 Kwiecień 2016
WSTYD Maciaszek !!!!!!! PRZESADZIŁEŚ mieszkańcy i tak cię odwołają dosyć tego cynizmu i kłamstw. Burmistrz który nie wie że jest demokracja i każdy ma prawo iść na referendum. Strach cie obleciał CARZE!!!!!!! pakuj się !!!!!!!
Marzena ·
05 Kwiecień 2016
@wicia Przecież nikt nikomu nie każe czytać komentarzy - nie chcesz, nie czytaj, skup się na słowach pana burmistrza i tyle. Tylko raczej ten człowiek mógłby się trochę wstydzić. Wzywa, by nie iść? Żałosny facet jest. Panie Maciaszek, to ile będzie kosztowała nas woda? Ciepło wiadomo, stabilna cena, tylko geotermię będziemy my mieszkańcy spłacać biznesmenom latami, czyli raczej wszystko będziemy mieć najdrożej. Gratuluję najwyższej klasy pańskim specjalistom, naprawdę...
Kolana 2 ·
05 Kwiecień 2016
do wici... bla , bla bla jak Cię nie boli myślenie a co dopiero czytanie ze zrozumieniem tego co p Burmistrz próbuje nieudolnie umotywować ,
wicia ·
05 Kwiecień 2016
Bla, bla, bla i tak w kółko to samo, jak waz jezory nie bola i rece od pisania tych bzdur ? Mielicie i mielicie cały czas to samo, skleroza czy co ? Ko was czyta, sami ze sobą piszecie ? To się strach nazywa !!!
xcsSA ·
05 Kwiecień 2016
Konferencja na której nie można zadawac pytań. Sprytnie bo już po pierwsyzm pytaniu burmistrz pomówił grupę refrendalną, ze płaciła za podpisy. Rozumiem dlaczego nie mogło byc pytań.
Ta nerwowość burmistrza, próba skupienia się... żałosne....
kolak ·
05 Kwiecień 2016
Zero honoru, zero.
Rafał ·
05 Kwiecień 2016
@maria Co konkretnie Wielki Menedżer zrobił twoim zdaniem? Sprzątanie ulic to chyba coś normalnego jest, tylko to za mało. Tak samo mogłaś chyba inicjować referendum za tamtej kadencji, jeszcze czterech ludzi i nie byłoby problemu. Zresztą gdyby nie zadłużenie, to Maciaszek nie byłby burmistrzem. Co on - głupi był, nie stąd, czy dziecko podczas kampanii wyborczej? Ani na głupiego, ani na dzieciaka nie wyglądał, doskonale się też orientował ile kosztował basen i przedszkole, a teraz zamiast spłacać, bierze pisowskich spadochroniarzy z całej okolicy Zgierz, Łódź, Turek, Stare Miasto, co jeszcze... i płaci im więcej jako \"fachowcom\", nadal płacąc też tym zwalnianym na okresie wypowiedzenia plus ewentualne odprawy. Ci nowi ludzie Koła nienawidzą wręcz... zobacz prezesa MZWiK, czego on chce, żebyśmy kilkanaście, może kilkadziesiąt złotych za metr sześcienny wody płacili? Gdzie ma jakieś rozsądne analizy ekonomiczne w Mieście, które wodą stoi? Zapytaj kogoś nad jaką rzeką leży Sieradz, nad jaką Cżęstochowa, wiedzą? A Koło? Mało kto nie wie, ale to jest ta sama rzeka. Zresztą ci wszyscy zatrudniani teraz \"fachowcy\" to są ludzie chyba bez większej moralności, gotowi \"za dwie minuty\" objąć KAŻDE stanowisko, niecierpliwie czekający przed drzwiami na zwolnienie (nawet i najbardziej słuszne, ale jednak) innego człowieka. Jak tacy szefowie mają zdobyć szacunek swoich podwładnych? Geotermia? Ktoś już to pięknie wypunktował: stabilne ceny, ale wysokie. Miasto na pewne rzeczy musi mieć wpływ... Balneologia? Kto ci zbuduje nowe baseny za kolejne miliony, kto tam pójdzie, skoro pływalnia istnieje, bo utrzymujemy ją ze środków budżetowych? Miejsca pracy? Ile zgłosiły miejskie firmy, miejskie instytucje do PUP? Inwestycje? Za co? Wyjazdy pana Grzesia Smoleńskiego po inwestorów? Niech on do Ładyżyna jedzie, albo Reinbek niech odwiedzi, to chyba jak mówił - turystycznie za pensję... Wszystko tak można punktować i punktować. Nawet na dotacje unijne nie bardzo Koło jest czy będzie stać, bo trzeba mieć udział własny, chyba że to już będzie za 1% jak od nas wszystkich, za zgodą RM i zgodnie z krajowym ustawodawstwem dostała mieszkania do wykupienia obecnie chyba największa grupa jeszcze zwolenników Najmiłościwiej nam Panującego, więc skoro dalej słyszymy bajki, to lepiej niech on to spisze i wyda drukiem, tylko już nie na fotelu burmistrza Koła.
Kolanin 8 ·
05 Kwiecień 2016
z wykształcenia nauczyciel j. polskiego
Czesław Kruczek, zastępca prezydenta Gniezna w minionej kadencji, jeden z ówczesnych liderów Platformy Obywatelskiej w Gnieźnie, w ostatnich wyborach samorządowych nie został wybrany do Rady Powiatu Gnieźnieńskiego. Po wyborach nowy prezydent nie zaproponował mu też pozostania na stanowisku zastępcy, a pozostali liderzy PO usunęli Cz. Kruczka na boczny tor. Wydawało się, że w polityce nie ma dla niego miejsca. Ale okazuje się, że prawdopodobnie będzie inaczej...
Czesław Kruczek w lokalnej polityce funkcjonuje już od wielu lat. Był przewodniczącym Rady Miasta Gniezna, potem zastępcą prezydenta Gniezna, ale pełnił też funkcję dyrektora biura posła Pawła Arndta. Przez ostatnie lata był też jednym z liderów gnieźnieńskiej Platformy Obywatelskiej.
W minionej kadencji sprawował funkcję zastępcy prezydent Gniezna. Jednak podczas listopadowych wyborów samorządowych nie uzyskał mandatu radnego powiatowego (zdobył 247 głosów). Po wyborach zaś nowy prezydent Tomasz Budasz – mimo, że też z Platformy Obywatelskiej – nie zaproponował Cz. Kruczkowi pozostania na stanowisku zastępcy, a pozostali liderzy PO usunęli Cz. Kruczka na boczny tor. Wydawało się, że w polityce nie ma dla niego miejsca. Życie pisze jednak inne scenariusze...
Wczoraj, kilka minut po godz. 11.00 otrzymaliśmy informację, która nas trochę zaskoczyła. Sympatyk naszego portalu będąc w Warszawie na kongresie założycielskim Stowarzyszenia NowoczesnaPL, na czele którego stoi Ryszard Petru, były doradca Leszka Balcerowicza, wśród uczestników kongresu dostrzegł... Czesława Kruczka! I przesłał na zdjęcie na którym – wśród wielu innych osób stoi były wiceprezydent Gniezna.
Zapytaliśmy więc Czesława Kruczka – nieco zaskoczonego, że mamy taką informację – w jakim celu pojechał do Warszawy na ten kongres? - Pojechałem po to, żeby zobaczyć z bliska jaki program i jaki produkt polityczny przedstawia nowy lider, który w sytuacji kryzysu partii politycznych zaistniał właśnie dzisiaj w świadomości wyborców – wyjaśnia nam Czesław Kruczek.
Czy to oznacza, że Czesław Kruczek będzie budował struktury tej nowej formacji politycznej w Gnieźnie? Czy Czesław Kruczek pokaże swoim dotychczasowym kolegom partyjnym, którzy odsunęli go na boczny tor, że za wcześnie odesłali go na polityczną emeryturę?
Czesław Kruczek w tym roku skończy 53 lata i wydaje się, że jest to najlepszy moment, by zaistnieć w innej, niż tylko ta lokalna polityka. Zwłaszcza, że należy on do osób bardzo ambitnych. Gdy do tego dodamy, że w ostatnich kilkunastu latach nabrał on sporego doświadczenia politycznego, ponieważ w jego działalności politycznej były zarówno porażki, jak i sukcesy. I – co najważniejsze – polityczne życie, szczególnie ostatnich lat, tak ukształtowało osobowość Cz. Kruczka, że według wielu osób jest on w stanie pokierować, i to z sukcesem, nową formacją polityczną. A sytuacja jaka po ostatnich wyborach prezydenckich wytworzyła się na polskiej scenie politycznej pokazuje wyraźnie, że społeczeństwo chce zmian. Dlatego też nikogo nie powinno zdziwić, jeśli jesienią okaże się, że Czesław Kruczek zasiądzie w ławach poselskich przy ul. Wiejskiej w Warszawie.
A co o tym wszystkim sądzi sam zainteresowany? - Czy Pana udział w tym kongresie oznacza, iż będzie Pan budował struktury Stowarzyszenia NowoczesnaPL w Gnieźnie i czy w związku z zapowiadanym udziałem tej formacji w jesiennych wyborach parlamentarnych, zamierza Pan ubiegać się o mandat posła? - zapytaliśmy. - Na razie zostawmy to pytanie bez odpowiedzi – odrzekł nam dyplomatycznie Czesław Kruczek. A my dodamy od siebie, że takie odpowiedzi mówią więcej, niż się może wydawać.
Warto jeszcze dodać, że główne założenia programowe NowoczesnaPL to m.in. pozbawienie partii politycznych finansowania z budżetu, ograniczenie do dwóch kadencji obecności posłów w parlamencie, przywrócenie wolności gospodarczej, zmiany systemu pomocy społecznej oraz dostosowania systemu edukacji do potrzeb rynku pracy.
maxsimus ·
05 Kwiecień 2016
.. brawo p Burmistrzu , oby tych konferencji - \"prasowych \" było coraz więcej , proponuje codziennie przed poranna mszą , a co d treści wypowiedzi , no cóż , więcej już Pan nie wygeneruje , p Klukaczyński - kominy płacowe i te podpisy pod referendum , z tego co się słyszało to Pan podpisywał wysokość płacy dla b. Prezesa , a co do podpisów to z tego co są przecieki - zebrano ponad 2800 podpisów , Komisarz Wyborczy sprawdza tylko do wymagalnej wysokości reszta idzie na przemiał likwidacyjny a więc ma Pan problem , i dalsze Pana konferencje prasowe wypowiedzi dalej Pana pogrążają gdyż powtarza Pan nieprawdy , mam nadzieje że w kampanii referendalnej dowiemy się ciekawszych spraw
maria ·
04 Kwiecień 2016
ale wszyscy (prawie) pod plaszczykiem anonimowosci smarujecie burmistrza czy nie widzicie ile zrobil przez ten rok czasu? jak zmienilo sie miasto i w urzedzie atmosfera calkiem inna jak sie idzie cos zalatwic nie jestesmy juz intruzami przed urzednikiem do ktorego przyszlismy, jestem za obecnym burmistrzembo cos sie dzieje nowego, dobrego. Dlaczego nie bylo zwolane referendum za burmistrza Drozdzewskiego ktory zadluzyl tak miasto, odszedl kto go rozliczyl z tego?
kolkaa ·
04 Kwiecień 2016
Nawet kolumny ratusza się pogięły od tej mowy miłościwie nam panującego
Rafał ·
04 Kwiecień 2016
Myśląc o tamtym burmistrzu, trzeba zauważyć tyle, że właśnie dlatego, że tak zadłużył Koło wybraliśmy kogoś innego, czyli Stanisława Maciaszka. Tylko Miasto miało być zarządzane rozsądnie, bez zbędnej rozrzutności (niestety zatrudnianie równoległe, jeszcze wyższe nowe płace, wydumane etaty UM), długi miały być spłacane, zresztą stan zadłużenia był ogólnie znany. To żadna \"niespodzianka\" przecież była.
Rafał ·
04 Kwiecień 2016
Ciekawe, co teraz Galemba zrobi, bo to taki test na pisowskość tutejszego PiS. Kiedy głosowała Warszawa, to zwolennicy HGW schowali swoje łby jak strusie, ten tutaj odrywany od koryta też już o to zaapelował, więc on zbyt pisowski chyba nie jest.
Tajność głosowania ·
04 Kwiecień 2016
Powszechność wyborów ma to do siebie, że wybory są tajne i równe. Czy biorąc kartę do głosowania od komisji wyborczej mówisz jak będziesz głosować? Twój komentarz jest daleki od zasady i idei demokracji.
do nat ·
04 Kwiecień 2016
Drogi użytkowniku. Jeśli ktoś ma odwagę się podpisać imieniem i nazwiskiem pod tym co napisał czyli zagłosował na TAK lub na NIE, to szacunek za to,że nie boi i nie wstydzi się tego co myśli. Żal ludzi, którzy pod przykryciem nicków \"anonimów\" obrażają ludzi, nieważne czy to obrońców czy przeciwników burmistrza. Dla mnie osoba, która odważna jest tylko pod osłoną płaszcza anonimowości nie powinna mieć prawa głosu. Każdy każdego może obrażać pod nickiem dowolnie zmyślonym.
Nat ·
04 Kwiecień 2016
Cóż to za obiektywny sondaż jak odpowiedzi są udzielane pod nazwiskiem, a podczas referendum anonimowo? Myślę, że jest sporo ludzi, którzy z jakiegoś względu wstydzą się napisać a zagłosują (zarówno na tak jak i na nie). Zrobilibyście lepiej anonimową ankietę i ją nazwali obiektywnym sondażem
xyz ·
04 Kwiecień 2016
Jacku! Nie pozwol aby ten erudyta mowil publicznie i bezkarnie to, co mu slina przyniesie na jezyk!
skandallll! ·
04 Kwiecień 2016
Pan Klukaczyński powinien pozwać do sądu za te słowa Pana Maciaszka! Skadaliczne zachowanie. Doskonale wiadomo, że sprawa jest w sądzie i to czy ustawa kominowa została złamana rozstrzygnie sąd. A nie Pan Maciaszek.
ela ·
04 Kwiecień 2016
@ola. Komisarz nie analizuje i nie bierze pod uwagę żadnego argumentu, jedynym powodem decyzji o referendum jest zebranie odpowiedniej ilości podpisów o odwołanie burmistrza. W przypadku Koła było to 1841 osób wpisanych na listę za odwołaniem włodarza. To co dzisiaj usłyszeliśmy z ust pana Maciaszka kwalifikuje się do sądu z powództwa cywilnego pana Klukaczyńskiego. W sprawie oskarżeń i powodów zwolnienia dyrektora wodociągów nie ma żadnych rozstrzygnięć prawnych i w związku z tym nie można bezpodstawnie oskarżać.
Nie ładnie. ·
04 Kwiecień 2016
Tonący (Burmistrz) BRZYDKO się chwyta...
ola ·
04 Kwiecień 2016
Na takie zarzuty komisarz zarządza referendum, trochę mnie to dziwi.Wiadomo że będzie klapa bo już dziś ludzie co podpisali mówią że nie pójdą.Panika to ogarnia organizatorów a nie Burmistrza.
ela ·
04 Kwiecień 2016
Powtarzany jak mantra tekst \"będziecie mieli miejsca pracy, będziecie mieli stabilną cenę za ciepło\" - ale pytanie jaką? Z prostych wyliczeń wynika, że co najmniej 50% wyższą \"ale stabilną\". Nie dajmy się nabrać taką retoryką i takimi perspektywami.
Rafał ·
04 Kwiecień 2016
Przykra to rzecz słuchać takich odrywanych od koryta osobników. Błędem Mariusza Kozajdy było to, że dopuścił do ZBYT DŁUGIEJ konferencji, bo może gdyby była chociaż te kilkanaście sekund krótsza, to Wielki Menedżer by się aż tak katastrofalnie nie skompromitował?? Normalnie chce się krzyczeć: HGW, HGW, HGW, HGW!!! Wezwij raczej człowieku swoich zwolenników do tego, by jak najliczniej szli na to referendum, żeby zaprezentować twoją siłę... Acha!!! Jedyna taka w Europie geotermia, jedyna taka zimna woda kosztująca nie wiadomo ile, pewnie ze 30 zł/m3, bo analiz ekonomicznych brak... Zwolennicy topnieją, dodatkowo \"fachowcy\" ze Starego Miasta, Turku czy Zgierza tutaj nie zagłosują... Grupka starych fanatyków, którzy nawet za ten 1% mają problem, by wykupić mieszkania to jednak za mało. Nerwowo się robi.
staniu ·
04 Kwiecień 2016
Panie burmistrzu, niech chociaż pan nie ubliża, byłemu burmistrzowi Drożdzewskiemu mówiąc że, zastał pan bardzo mocno zdłużone miasto,życzę panu tyle dokonań co zrobił pan Drożdzewwski, ale sądzę że wyborcy mają już dość, pańskich pustych obietnic,dokonania p, D przedszkole,pływalnia, drogi,modernizacja ujęcia wody, które prawdopodobnie chce się zadłużyć i póżniej z kolesiami przejąć, nie oskarżam, przypuszczam poczekamy.
Wyborca ·
04 Kwiecień 2016
Panie Szanowni państwo Burmistrzu. Panu już dziękujęmy. Kończ waść, wstydu oszczędź. Panika na całego.
aldona ·
04 Kwiecień 2016
Tonący ( maciaszek) brzytwy się chwyta
bbb ·
04 Kwiecień 2016
Jesli tak piszecie o tych fikcyjnych etatach to obecny w tym wygrywa... np ten pat....n koło niego...
fakttttg ·
04 Kwiecień 2016
Do Mosiek . Bardzo proszę jeśli coś wiecie to nie zwlekajcie, udowodnijcie to wszystko, zgłoście to burmistrzowi a On dalej. Utrzyjcie nosa k.ł.amcom, jeszcze można wszystko cofnąć, ale trzeba chcieć !!! I to ma być dla dobra miasta ???
Wyborcy ·
04 Kwiecień 2016
Do bb, proponuję coś z tym zrobić, zgłosić, bo czują się bardzo pewnie. A my posiedzimy w domu w dniu referendum , ha,ha.
felek ·
04 Kwiecień 2016
Chciałbyś mieć taki garniturek :) Zapewniam Cię to nie z Tuszyna, ale pisz i kłam dalej :) Nawet garnituru się czepiacie ? Jaki wstyd !
@@@ ·
04 Kwiecień 2016
Do Metody - pod biurkiem :):):):)
Metody ·
04 Kwiecień 2016
Jagoda ja Ciebie proszę tylko o jedno: napisz, gdzie było to lodowisko.
kok ·
04 Kwiecień 2016
wywalic pisowca zatrudnia ludzi z zewnatrz a nie z kola
Marek ·
04 Kwiecień 2016
Zbierałem podpisy , nienachalnie po prośbie jeśli się nie podoba włodarz , byli tacy co nie chcieli podpisać bo pracują w UM ale na referendum się zdeklarowali , byli tacy co nie chcieli bo Maciaszek się dowie a mają coś do ugrania ale była to naprawdę wąska grupa - zebrałem osobiście 130 głosów i za żadnego nie zapłaciłem bo po prostu mnie nie stać na takie wyskoki . Obrażasz mnie Maciaszek jako obywatela tego miasta , do czego ty się jeszcze posuniesz , panika cię zżera , kłamiesz przed kamerami - wiesz o przestępstwie - MASZ ZASRANY OBOWIĄZEK JAKO FUNKCJONARIUSZ PUBLICZNY POWIADOMIĆ PROKURATURĘ ,
Ten twój mydlany uśmiech , sadystyczny wyraz twarzy , garniturek z Łazarza , czy Tuszyna , to tworzy tylko ładne w miarę gustu oczywiście opakowanie ale w środku tego opakowania jesteś ty - tak ty ten sam którego widzisz w lustrze , którego świetnie zna twoja żona i rodzina , coraz bardziej poznaje społeczeństwo Koła .
Nie chciał bym cię mieć pod jednym dachem facet bo bym cię chyba musiał zutylizować .
Jagoda ·
04 Kwiecień 2016
Dajcie spokój burmistrzowi to jak na razie jedyny człowiek, który coś robi i chce pomóc. szkoda że innych nikt nie rozliczał co tworzyli posadki dal swoich ileś bezsensownych miejsc pracy w urzędzie dla znajomków a jak się wchodziło to wyraz twarzy co ty tu ku... chciałeś. Wreszcie ktoś z tym zrobił porządek i ukrócił rozrzucanie pieniędzy i bezsensowne etaty marnotrawienia pieniędzy. o wy chcecie od tego człowieka który z jego poprzedników coś tak naprawdę zrobił spotkanie wigiljine czy wielkanocne. Prezenty dla dzieci pod choinkę, kwiaty zdobiące ulice Koła wiosną latem, czy choćby to ze Koło w życiu nie było tak czyste. Czy nawet lodowisko w okresie zimowym. co wy chcecie ludzie z pustego i salomon nie naleje inni kradli a tego to nie widzieliście. Też dla mnie te podpisy to oszustwo grubymi nićmi szyte za którym stoi grupa ludzi z Grzegorzewa.
Do Pana Jacka ·
04 Kwiecień 2016
Pan Jacek,(b. Prezes wodociągów) powinien skarżyć pana Burmistrza z powództwa cywilnego za pomówienia, bo o ważności zwolnienia rozstrzygnie sąd pracy, a nie pan burmistrz w mediach.
asystent? ·
04 Kwiecień 2016
A kto odpowiada za to oświadczenie że mieszkańców Koła porównuje się do bandytów i straszy sądem?
kolanin ·
04 Kwiecień 2016
PANIE BURMISTRZU NIECH PAN DALEJ ROBI SWOJE TAK TRZYBAC I OBY TAK DALEJ A TA CALA RESZTA MOZE PANA CMOKNĄĆ. JEST PAN NAJLEPSZYM BURMISTRZEM TEGO MIASTA
Oburzony ·
04 Kwiecień 2016
Proszę podać dowody na to iż podpisy były zbierane za pieniądze. Dosyć kłamstw. Maciaszek podaj dowody.
Jabłuszko ·
04 Kwiecień 2016
podpisy za jabłka hahaha
Mosiek ·
04 Kwiecień 2016
Może niech napiszą prawdę od kiedy te podpisy tak na serio były zbierane i na jakiej zasadzie.
do ela ·
04 Kwiecień 2016
a ja myśle, że to właśnie wina Pana rzecznika, który powinien podczas konferencji prasowej być niczym gospodarz w domu. Każdy by olał takiego gospodarza, który gorąco zaprasza do swojego domu ludzi a już na samym wejściu mówi\" sory ale mam 2 minuty, wiec w sumie najlepiej jakbyście się nawet nie rozbierali\". To tylko i wyłącznie gafa rzecznika nie burmistrza.
bb ·
04 Kwiecień 2016
panie burmistrzu jesteśmy z panem!!!! Nikt mądry do urn nie pójdzie chyba tylko ci co stracili posadki. OBURZAJĄCE JEST TO CO WYPRAWIAŁA GRUPA ZBIERAJACA PODPISY zbierając miedzy innymi w szpitalu !!!!! nie wspominając o ich słowach które przy tym mówili!!!
ela ·
04 Kwiecień 2016
Pan Kozajda, którego roli w UM nie znamy, gdyż nie może być rzecznikiem prasowym z prostego powodu - nie ma wyższego wykształcenia, a takie jest wymagane przy pełnieniu takiej funkcji, powiedział:\"jesteśmy ograniczeni w czasie\" stąd nie było pytań. To kolejny manewr burmistrza by nie usłyszeć i nie powiedzieć całej prawdy o sobie.
Mirek Kuna ·
04 Kwiecień 2016
Takie referendum to przydałoby się ale na dwie powszednie kadencje! Tylko, że wtedy kwiczący jakoś się nie garneli. Ciekawe czemu?